محصولات جدید Symantec به بازار ارائه شد

Parham

Well-Known Member
در اين نسخه قسمت جدیدی به نام Norton Protection Center به این مجموعه اضافه شده كه اطلاعات امنیتی گسترده‌ای را به صورت مرکزی برای كاربر ارائه كرده و امكان فعال و یا غیرفعال كردن قابلیتهای امنیتی مختلف این مجموعه را در اختیار كاربر قرار می‌دهد. و همچنین دارای قابلیت دیگری به نام Security Inspector است كه به شناسایی و ترمیم حفره‌های امنیتی رایانه، از قبیل ایرادهای امنیتی مرورگر اینترنتی می‌پردازد و در صورت استفاده كاربر از كلمات عبور و اسم‌رمزهای ساده و قابل شناسایی به ایمن‌سازی آنها اقدام می‌كند.
مجموعه نرم‌افزاری Norton Internet Security 2006‬ شركت Symantec شامل نرم‌افزارهای Norton AntiVirus ، Norton Personal Firewall ، Norton AntiSpam ، Norton Privacy Control و Norton Parental Control است و با قیمت ‪70 ‬دلار عرضه می شود.
به علاوه شركت Symantec دو نرم‌افزار Norton AntiVirus و Norton Personal Firewall را به طور جداگانه نیز به فروش می‌رساند.
Norton AntiVirus علاوه بر قابلیتهای فراوان شناسایی و نابود كردن ویروسهای رایانه‌ای، به توانایی شناسایی و پاكسازی نرم‌افزارهای مخرب و مزاحم Spyware نیز مجهز شده‌است.
AntiSpam جدیدی نیزدر این سیستک قرار دارد كه این قبیل ایمیل‌ها را فیلتر كرده و از قرارگرفتن كاربر در معرض حملاتPhishing جلوگیری می‌كند.

منبع خبر : دنیای IT
 

oxygenws

Active Member
و جالبه که به همین زودی، همش برای دانلود موجود است :)
ولی کلا از نرم افزاراش، به جز پارتیشن مجیک (که تازگی خریده اش) و pcanywhere، خوشم نمیاد :)
 

Parham

Well-Known Member
فکر می‌کنم که سایت مجید آنلاین اولین سایتی‌ باشه که نسخه کامل Norton AntiVirus 2006درونش قرار میگیره ... میتونید از لینک زیر با حجم 30MB دریافت کنید ...

 

جدیدترین ارسال ها

بالا