نه
یه سری کلاسهایی هست به اسم evalator و eval که این کار رو انجام می ده . تو حالت ساده یه سری متد هایی رو تعریف کردند مثل sin و cos که باید با همیت املا بنویسین تا در کل یه رشته رو بگیره و محاسبه کنه و در حالت حرفه ایش که یه کلاس اکشن 3 واسه این کار پیدا کردم ، شما رشته رو در یه bytearray قرار می دین و آرایه بایتتونو به این کلاس پاس می دین و بهش می گین که مثلا منظورتون از SSiNN مثلا هست :
Math.sin و .... در کل تعیین می کنین که منظورتون از فلان رشته چیه ، بعد محاسبه می کنه و با applicationDomain ، جواب نهایی رو بهتون می ده و یکی از امتیازات این کلاس ها به اینه که باید تعداد زیادی از این محاسبات رو در زمان کم انجام بدن .
البته با مبحث درخت یا tree در C++ و طبعا در اکشن و با پیمایش inorder هم می شه یه تابع evalator بوجود آورد که از حوصله انجمن خارجه و اگه خواستین سر فرصت و در انجمن خبرگان این کار رو دنبال خواهیم کرد انشا,ال... برای درک بهتر مساله آخر (inorder) به درس ساختمان داده در C++ که جزو درس های دانشگاهی نرم افزار کامپیوتر هست مراجعه کنید...