بی بی کد مجتمع تفریحی توریستی افلاک

Farrokh

Active Member
پایان نامه ی دو دوست خوب
رسول امیری - مصطفی کشوری

مجتمع تفریحی توریستی افلاک
موقعیت : خرم آباد . در کنار قلعه ی فلک الافلاک

3D modeling & rendering : فرخ تابنده
mate painting : فرخ تابنده

اگر دوست داشتید توی فیس بوغ بر روی Wall ئه خود Share کنید
می تونید هم بنده را در فیس بوغ اد کنید و توی فوتوهای بنده بروید و از آنجا شیر کنید

3d max . vray . PS
 

پیوست ها

  • 02.jpg
    02.jpg
    595.9 کیلوبایت · بازدیدها: 475
  • 04.jpg
    04.jpg
    1.4 مگایابت · بازدیدها: 324
  • 03.jpg
    03.jpg
    1,011.7 کیلوبایت · بازدیدها: 248
  • 01.jpg
    01.jpg
    1.5 مگایابت · بازدیدها: 219

max vray

کاربر VIP
سلام
اوووووووووووووووووووواااااااا
کار بسیار زیبایی شده تبریک میگم
مدلینگ خوب و پست پرو حرفه ایی کار باعث شده کار بسیار خوب و قوی دیده بشه
خود طرح هم طرح سخت و سنگینیه و اشک مهندس عمران در میاره(اخ جون:oops:)
زاویه خوب دوربین ها و بکگراند مناسب خیلی تو رندر ا خودش نشون میده.
طرح که میبینم فکر میکنم تو یک سیاره دیگه ام
بعضی جاها سایه ادم ها رو نزاشتین و تو رندر شب کمی سایه ها اشتباه بنظر میرسه
ولی بازم میگم رندر بسیار بسیار بسیار خوب شده و تو پست پرو اصلا زیاده روی نشده:rose:
و باز هم تبریک به مدیر عزیز:rose:
و بازم واااااااااااااااااووووووووو:shock:
 

hadi_nn

Member
خیلی خیلی خوب شده. خیلی خوشم اومد. فرخ جان در مورد حجم سازیش یه خورده توضیحات پایه ای میدی ؟ یه چیزی تو همین مایه ها میخوام بشازم میخوام ببینم از چه راهی رفتی زودتر نتیجه بگیرم D:
mate painting هم واقعاً عالی بود. مخصوصاً تو اونی که بالن داره.
یه خسته نباشید حسابی ;)
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
کارت عالی همیشه پسر :rose:
راستی یکم در مورد معماری کار توضیح میدی؟ این سوراخ ها برا چیه ؟ ذهن عمرانی من کار نمیکنه :green:
 

martin eco

Well-Known Member
سلام...شدیدا خسته نباشی
کار از بعد معماری کاری با کانسپت قوی با رویکرد پارامتریک هست و قابل تقدیر که ارائه زیبای شما ارزششو بیشتر هم کرده...فقط میشه دست ها رو در برابر این ارائه بالا برد:shock:
فقط میخواستم بیشتر در مورد math painting ونرم افزارایی که استفاده میکنین و در این کار استفاده کردین توضیح بدین...و به طور مثال کارهایی که در این کار با این روش اضافه شده رو توضیح بدین...اگر بقیه دوستان هم کمک کنن ممنون میشم..:oops:
بازم مرسی:paint:
 

.:. soroosh .:.

Active Member
فرخ رو کارای تو که نمیشه حرفی زد :دی
عالیه مثل همیشه :)
من رندر و کامپوزیت عکس سمت راستی را بیشتر از بقیه دوست داشتم.
رو رندرهای دیگه خیلی از آبجکت ها مثل استون ها و ... بی کیفیت شدن و تکسچرشون خیلی سادست و انگار بامپ ندارن و ... کامپوزیتشون هم انگار تایم کمی روشون صرف کردی.
ولی در کل خیلی عالی شده و موفق باشی مثل همیشه.
شروع دوره آموزشیت رو هم تبریک میگم :rose:
 

Mandana

Active Member
منم با بقیه موافقم.خیلی خوشگل شده فرخ.تبریک میگم
فقط علاه بر بد کیفیت بودن تکستچرها بعضی جاها کشیده شدن(مثلن قسمتهایی از کوه توی رندر دوم روز) اون خانومه سوار دوچرخه بد کات شده.ولی جز ریزه کاریهاش قشنگ شده کلی.دوسش داشتم
موفق بباشی:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.چه عجب پارسال دوست امسال آشنا.
عجب کاری شده.خسته نباشی
کانسبتش رو فکر کنم از کار جدید زاحا حدید گرفته (موزه لوور فکر کنم توی امارات عربی ) خیلی محاسبات و تجسم منحنی ها سخته.تقریبا میشه گفت شاهکاره.
مدلسازیش با خودت بوده؟ خیلی سنگین هست مطمئنا
رندرها فانتزی خیالی بک گراند عالی پست پروداکشن خیره کننده
از اون ور رندرهای شب خیلی حس قشنگی به کار دادن.در کل کار عالی شده.بهت تبریک میگم
 

Hamed

Active Member
سلام

تاپ گالری حلالت باشه

دوست داره همیشگی کارای تو




علی علی
 

.:BehzAd:.

Active Member
سلام به فرخ عزیز.

یه کاره خوب گالری رو مزین میفرمائید با کارهای خوبتون فقط کمی راجب نحوه مدلینگ و لایتینگ و رندرینگ توضیح یده و خودت کاره خودت رو بفرست تاپ گالری
 
آخرین ویرایش:

Farrokh

Active Member
سلام
اوووووووووووووووووووواااااااا
کار بسیار زیبایی شده تبریک میگم
مدلینگ خوب و پست پرو حرفه ایی کار باعث شده کار بسیار خوب و قوی دیده بشه
خود طرح هم طرح سخت و سنگینیه و اشک مهندس عمران در میاره(اخ جون:oops:)
زاویه خوب دوربین ها و بکگراند مناسب خیلی تو رندر ا خودش نشون میده.
طرح که میبینم فکر میکنم تو یک سیاره دیگه ام
بعضی جاها سایه ادم ها رو نزاشتین و تو رندر شب کمی سایه ها اشتباه بنظر میرسه
ولی بازم میگم رندر بسیار بسیار بسیار خوب شده و تو پست پرو اصلا زیاده روی نشده:rose:
و باز هم تبریک به مدیر عزیز:rose:
و بازم واااااااااااااااااووووووووو:shock:
مرسی
حق با شماست . بهر حال ممنون
خیلی خیلی خوب شده. خیلی خوشم اومد. فرخ جان در مورد حجم سازیش یه خورده توضیحات پایه ای میدی ؟ یه چیزی تو همین مایه ها میخوام بشازم میخوام ببینم از چه راهی رفتی زودتر نتیجه بگیرم D:
mate painting هم واقعاً عالی بود. مخصوصاً تو اونی که بالن داره.
یه خسته نباشید حسابی ;)
من والا راه های زیادی رو امتحان کردم
حتی با ریول فلو هم سعی کردم همچین چیزایی رو در بیارم ولی نشد
با زی براش هم تست زدم خوشم نیومد . آخر سر بوسیله ی پلی مدلینگ این کار رو کردم
اساس مدلسازیش هم یک سری استوانه هست که روی پوسته قرارشون دادم و پلیگان های اونها رو با هم بریج کردم و بعدش هم مش اسموث زدم

اگر نیاز به توضیح بیشتر بود بهم بگید
مرسی از کامنتتون

نتونستم فقط به زدن تشکر اکتفا کنم چون واقعا بدون نقصه.
موفق باشید:rose:
مرسی واقعا
کارت عالی همیشه پسر :rose:
راستی یکم در مورد معماری کار توضیح میدی؟ این سوراخ ها برا چیه ؟ ذهن عمرانی من کار نمیکنه :green:
ببین توی معماری همه چیز با کانسپت مفهوم پیدا می کنه . شما یه نقطه بذاری که هدف و کانسپتی پشتش نباشه بی معنیه
توضیح دادم که این الگوریتم پیچیده در مراحل اول از طرح های تاریخی و اسلیمی ایده گرفته و آروم آروم اورگانیک شده و سازه و پوسته ی کار رو شکل داده . این سوراخ ها هم تداعی کننده ی همون الهام اولیه از نقوش اسلیمی هستند . البته یه سری از رندرای کار رو چون از نظر تکنیکال زیاد قبولشون نداشتم پابلیش نکردم . بنا بر این اگر خوب این حرفمو درک نکنی برای من خیلی عجیب نخواهد بود چون اون رندرا رو ندیدی :rose:
سلام...شدیدا خسته نباشی
کار از بعد معماری کاری با کانسپت قوی با رویکرد پارامتریک هست و قابل تقدیر که ارائه زیبای شما ارزششو بیشتر هم کرده...فقط میشه دست ها رو در برابر این ارائه بالا برد:shock:
فقط میخواستم بیشتر در مورد math painting ونرم افزارایی که استفاده میکنین و در این کار استفاده کردین توضیح بدین...و به طور مثال کارهایی که در این کار با این روش اضافه شده رو توضیح بدین...اگر بقیه دوستان هم کمک کنن ممنون میشم..:oops:
بازم مرسی:paint:
ممنون . شاید بشه گفت این کار داره به پارامتریک دیزاین نزدیک می شه ولی این فرم بیشتر اورگانیک هست تا پارامتریک (البته مسلما اورگانیک هم نوعی الگوریتم برای پارامتریک بودنه ولی خوب . . . )

من مثلا توی اون رندر رستورانه که آبشار داره و اینها . آبشار و فضای سبز و نور ها و آدم ها و افکت هایی رو که می بینید با فوتوشاپ انداختم . سیستم کاریم هم جوری هست که زیاد درگیر پلاگین و نرم افزار و اینا نمی شم . با همون فوتوشاپ و مکس و وی ری کارمو انجام می دم

فقط یه سری براش آب و این جور چیزا رو استفاده کردم و چندین تکسچر مختلف برای درختان و بقیه ی چیز ها


سلام

کار خیلی خوبی شده ...... همه چیزش بجاست .....:)

موفق باشی ...
مرسی عزیز
فرخ رو کارای تو که نمیشه حرفی زد :دی
عالیه مثل همیشه :)
من رندر و کامپوزیت عکس سمت راستی را بیشتر از بقیه دوست داشتم.
رو رندرهای دیگه خیلی از آبجکت ها مثل استون ها و ... بی کیفیت شدن و تکسچرشون خیلی سادست و انگار بامپ ندارن و ... کامپوزیتشون هم انگار تایم کمی روشون صرف کردی.
ولی در کل خیلی عالی شده و موفق باشی مثل همیشه.
شروع دوره آموزشیت رو هم تبریک میگم :rose:
ممنون سروش جان
در مورد تکسچر حق داری . من اونو توی فوتوشاپ انداختم چون دیدم پای کار یکمی لخته و تکسچر بهتری براش نیابیدم . حق با شماست

والا شروع دوره ی آموزشی هم . . .
مدتها بود که تریدی و رندر رو تدریس می کردم ولی محدود به شیراز بود . الان دیگه در قالب کلاسای مجید آنلاین در تهران هم برگزار خواهد شد . بهر حال مرسی از تبریکاتت . (حالا از کجا فهمیدی شیطون ! هنوز که تبلیغاتش شروع نشده :wink: )
سلام فرخ جان
احسنت...هر روز حرفه ای تر از دیروز...
:shock:
چاکرم
مرسی
زیبا شده ... :)
.
فقط یه مقدار بکگراند تصویر سمت راست خوب مچ نشده . یه مقدار هم تکسچرها کم کیفیته .
یه خرده هم بعضی قسمتها الیاس داره :green:
.
.
موفق باشی :rose:
ممنون . قبول دارم . ولی دو تا چیزو نفهمیدم
کجا ها الیاس دارند و چرا بک گراند خوب مچ نشده ؟

ممنون
سلام فرخ جان مثل همیشه کارات حرفه ای:rose:
مرسی
منم با بقیه موافقم.خیلی خوشگل شده فرخ.تبریک میگم
فقط علاه بر بد کیفیت بودن تکستچرها بعضی جاها کشیده شدن(مثلن قسمتهایی از کوه توی رندر دوم روز) اون خانومه سوار دوچرخه بد کات شده.ولی جز ریزه کاریهاش قشنگ شده کلی.دوسش داشتم
موفق بباشی:rose:
مرسی
کوه ؟ کدوم کوه ؟ همون صخره هه رو می گی ؟
خانومه بد کات شده یعنی چیزیش جا مونده یا لبه ی لایش نرم تر می بود بهتر بود ؟

با دیدن کاراتون کار یااد میگیریم .....درس یاد میگیریم استاد عزیز
ممنونم . بابا اینجوری نگو ترو خدا پر رو می شما :green:
سلام.چه عجب پارسال دوست امسال آشنا.
عجب کاری شده.خسته نباشی
کانسبتش رو فکر کنم از کار جدید زاحا حدید گرفته (موزه لوور فکر کنم توی امارات عربی ) خیلی محاسبات و تجسم منحنی ها سخته.تقریبا میشه گفت شاهکاره.
مدلسازیش با خودت بوده؟ خیلی سنگین هست مطمئنا
رندرها فانتزی خیالی بک گراند عالی پست پروداکشن خیره کننده
از اون ور رندرهای شب خیلی حس قشنگی به کار دادن.در کل کار عالی شده.بهت تبریک میگم
عارف جان
کانسپت رو از کار کسی نمی گیرند . اون نمونه ی موردی هست . بله یکی از نمونه موردی هاش همون بوده . خوشم اومد ازت

مدلسازیش به شدت سنگین هست به حدی که سیستم خودم به هن و هن افتاده بود برای هندل کردنش و همه ی سایت هم یه تیکه هست . مدلینگش هم کار خودم بوده

ممنونم ازت بهر حال
سلام

تاپ گالری حلالت باشه

دوست داره همیشگی کارای تو




علی علی
سلام . مرسی . والا کار رو نمی فرستم تاپ گالری . چون هدفم این بود که اگه بچه ها زیاد درخواست تاپ گالری بدن بذارمش توی تاپ . یعنی یه جورایی قضاوت با یوزرا باشه که خوب کسی زیاد پیشنهاد نداد و من به نظر جمع احترام می گذارم . مگر اینکه خلافش ثابت بشه :wink:
کلا کار خوبی شده ... من معماریشو دوچ ندارم ولی پرزانتش خیلی خوب شده سریع و حرفه ای کار کردی موفق تر تر بباشی

چاکرتم
مرسی از کامنتت بهر حال
 

martin eco

Well-Known Member
م
ممنون . شاید بشه گفت این کار داره به پارامتریک دیزاین نزدیک می شه ولی این فرم بیشتر اورگانیک هست تا پارامتریک (البته مسلما اورگانیک هم نوعی الگوریتم برای پارامتریک بودنه ولی خوب . . . )

من مثلا توی اون رندر رستورانه که آبشار داره و اینها . آبشار و فضای سبز و نور ها و آدم ها و افکت هایی رو که می بینید با فوتوشاپ انداختم . سیستم کاریم هم جوری هست که زیاد درگیر پلاگین و نرم افزار و اینا نمی شم . با همون فوتوشاپ و مکس و وی ری کارمو انجام می دم

فقط یه سری براش آب و این جور چیزا رو استفاده کردم و چندین تکسچر مختلف برای درختان و بقیه ی چیز ها
بهر حال زمینه گرایی یکی از اصول پارامتریک هست که بعضا مغفول میمونه..
مرسی استاد از توضیحاتت..فقط این براش هارو از کجا میتونیم گیر بیاریم یا همین تکسچر های درخت وپیچک و آدمو..کلا چیزایی که واسه یه ارائه خوب معماری لازمه تا سرعت کار بالا بره..ممنون دوست خوبم:oops:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا