ماژول شاهنامه فردوسي *** پيشكش به ايران پرستان *** آماده دريافت!

خداوند شما را خير دهاد .
اما هنگامي كه به سايت شما مراجعه نمودم آن را غير فعال يافتم !
 

izone

Active Member
saeed_violinist گفت:
خداوند شما را خير دهاد .
اما هنگامي كه به سايت شما مراجعه نمودم آن را غير فعال يافتم !

دوست من اين ماژول فعال است ولي براي كاربران عضو . اگر مايليد ببينيد و در آينده هم دانلود كنيد خواهشمندم هموند ما شويد.

شاد و سربلند باشيد.
 

izone

Active Member
ايمان جان من چشم براه پاسخ شما هستم. البته اگر راه چاره اي پيدا كرديد.
 

izone

Active Member
m_ghoochani گفت:
بابا اين ماژول رو براي دانلود بزار ديگه .
چشم قربان.

در اولين فرصت اطاعت امر ميشود.

ايمان به من گفته بود كه بخش جستجوي اين ماژول را درست ميكنه ولي اگر شما از ايمان چيزي شنيد من هم شنيدم. دست كم كاشكي ميگفت كه نميتونه من تا حالا شايد به اميد او نشسته بودم و خودم يك كاري ميكردم.

اين ماژول همانگونه كه ميبينيد كامل نيست ولي من و دوستان مانند تنور نانوايي هربخش كه آماده ميشود را به آن اضافه ميكنيم و باور كنيد براي تسريع اين كار من بيشتر شبها تا پاسي از بامداد روي آن كار ميكنم. اگر همين نيمه آماده را فعلا ميخواهيد كه براي دريافت بگذارم و بعد تكميل كنم؟
 

sasan4u

Member
مي بخشيد با توجه به اينكه به شكل html شايد خيلي سخت باشه و پرحجم اگه اينقدر خواهان داره شايد بهتر باشه به شكل برنامه نويسي كار بشه دقيقا الان نمي دونم چه ماژولي براي ساخت اون مناسبتره ولي قطعا مي شه با تغيير دادن ماژولي اينكار رو انجام داد
 

izone

Active Member
ساسان جان

اگر راه بهتري براي اينكار داريد با گوش جان شنوايم و از مهر شما سپاسگزار.

هركاري ميكنيم براي فرهنگ و تاريخ كشور اهورايي خودمان ميكنيم. اين يك كار فردي نيست و همه ميتوانند به هر گونه كه ميتوانند درآن كمك كنند. پس از شاهنامه ميخواهم يك سراينده ديگر كشورمان مانند حافظ يا خيام را به تارنماي ايرانيان بياورم.
 

jamshed

Member
سلام
ممنون از زحمات شما!
از كجا ميتوانم ماژول شاهنامه فردوسي را دانلود كنم.


جمشيد
 

sasan4u

Member
من فكر مي كنم بهترين ماژول براي تغيير و كار تا ماژول شاهنامه رو به شكل برنامه نويسي با حجم كم ايجاد كنيد ماژول فرهنگ نامه يا Encyclopedia است البته اون گرافيك زمينه رو براحتي نمي شه قرار داد ولي اگه كار بشه و وقت صرف كنيد شدني است
 

izone

Active Member
ممنون ساسان جان

من روي اين ماژول تاكنون به اندازه خيلي زياد كار كردم. به ياري يزدان (يا همان انشاالله به تازي) تغيير دادن آن در آينده خواهد شد كه بيشتر زمان دارم.

بهر روي از مهر شما سپاسگزارم.
 

izone

Active Member
شاهنامه فردوسي آماده دريافت!

درود بر همگي دوستان گرامي.

من چون مي بينم كه دوستان براي دريافت اين ماژول نا تمام اشتياق زيادي نشان ميدهند آنرا براي دريافت به بخش دريافت فايل تارنما افزودم.

اين ماژول هنوز به پايان نرسيده و بيش از يك سوم آن آماده است. در آينده نزديك بخش بعدي آن نيز كه شامل بخشهاي ديگري از اين دفتر پرشكوه است بزودي در اختيار شما فرهنگ دوستان و ايران پرستان گرامي خواهد بود. من شبانه روز (به معني واقعي واژه) روي اين ماژول كار ميكنم تا كار آن هرچه زودتر به پايان برسد.

از كارهايي كه بزودي انجام خواهم كرد اضافه كردن يك موتور جستجو به اين ماژول ميباشد. همانگونه كه در تاپيكهاي بالا خوانده ايد براي اينكار دچار كمي مشكل شده ام كه اگر كسي ميتواند كمك كند سپاسگزار ميشوم.

در پايان هم اينكه خواهشمندم براي پاسخ به اين كوشش من و دوستان ديگر كه زمان بسياري براي درست كردن اين ماژول گذاشته و ميگذاريم از پاك كردن كپي رايت و يا دستبردن در اين ماژول خودداري فرماييد.

كار ما در درست كردن اين شاهنامه تنها به نوشتن و آراستن آن پايان نميابد بلكه در اينكه اين نسخه با نسخه اصلي و دست نخورده آن يكي باشد كوشش و رنج بسيار برده ايم. پس اگر بخشهايي از آن با شاهنامه اي كه شايد در كتابخانه منزلتان در زير گرد و غبار مانده است همخواني ندارد براي اين است كه ما تلاش كرده و ميكنيم كه نسخه دستبردگي نشده آنرا به شما پيشكش نماييم. شاهنامه دفتري جاودانه است كه فرهنگ و آيين و تاريخ ايران را از يورش مغولان و حمله تركان و تازش تازيان بدور نگه داشته و براي همين است كه ما امروز فارسي سخن ميگوييم و مانند مصريها و كشورهاي ديگر از زبان و فرهنگ خويش جدا نشده ايم.

همواره شاد و سربلند باشيد.
 

sasan4u

Member
اميدورارم موفق باشيد هر چند نگفتيد به چه علت از ابتدا اين ماژول رو با كار و تغيير ماژول فرهنگنامه ايحاد نكرديد و چه محدوديت يا مشكلي داشت كه به شكل دستي شاهنامه رو مي سازيد
 

izone

Active Member
ساسان جان:

بدليل عدم آشنايي با اين ماژول بود. ولي پروژه در آينده دارم اگر كمكي در اين باره داريد خواهشمندم برايم بنويسيد. يكي از پروژه ها يك واژه نامه است كه بسياري بدنبال آن هستند. واژه نامه فارسي.

amirhossein1367 جان در اين انديشه هم هستم كه براي نشان دادن فرهنگ و زبان غني كشورمان آنرا به انگليسي هم درست كنم. منتها زمان آنرا هم اكنون ندارم. اگر شما ميتوانيد و يا انگليسي شاهنامه را جايي سراغ داريد بفرماييد تا باهم اينكار را انجام دهيم.

مهم: در نامه پيشين فراموش كردم كه بنويسم حجم اين فايل براي دانلود حدود يك مگابايت است (كمتر) و زمانيكه نصب شود تا كنون نزديك به 8 مگابايت ميشود.

اگر كسي واقعا ميخواهد از اين ماژول در تارنماي خود استفاده كند و امكان دانلود آن را ندارد به من بگويد تا من برايش در تارنماي خودشان آپلود كنم. در اينصورت نياز به يك حساب ftp است كه به كاتالوگ شاهنامه در سايت شما متصل ميباشد.


به فارسي سليس: هلو بيا برو تو گلو :p :roll: 8O
 

izone

Active Member
پس چي شد؟؟؟

همه اونقدر گفتند بگذار براي دريافت كه من گفتم چقدر فرهنگ دوست اينجا هست!!!؟؟؟؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا