مانتو مخمل کبریتی در استایل پاییزه




مانتو مخمل کبریتی دقیقاً همان لباسی است که برای داشتن استایل خاص پاییزه به آن نیاز دارید؛ برای ست کردن لباس‌های دیگر با این مدل مانتو کار سختی ندارید. یکی از جذاب‌ترین ترکیب لباس‌ها در استایل پاییزه زنانه، ترکیب شلوار پارچه‌ای زنانه چهارخانه، کفش پاشنه‌بلند و بلوز یا شومیز زمستانی همراه با مانتو مخمل کبریتی است که استایل شما را در کانون توجه دیگران قرار می‌دهد.

مانتو جین دخترانه، زیبایی استایل بهاره
مانتو جین یکی از جذاب‌ترین مدل‌های مانتو است که در چند سال اخیر به بازار آمده و طرفداران زیادی میان دختران جوان، پیدا کرده است. همراه با مانتو جین می‌توانید از کفش راحتی زنانه و شلوار جین‌ مام استایل استفاده کرده و برای تکمیل استایل کژوال خود می‌توانید از عینک آفتابی به‌عنوان اکسسوری استفاده کنید.‌ خرید اینترنتی مانتو تابستانه و بهاره یکی از روش‌های راحت و به‌صرفه خرید لباس است که این امکان را به شما می‌دهد انواع مدل مانتو بهاره را باهم مقایسه نمایید.

مانتو کتی، انتخابی برای خانم‌های شاغل
این مدل مانتو که از کت‌های مردانه الهام گرفته شده، مانتو پرطرفداری میان خانم‌های شیک‌پوش است. مانتو کتی را در محل کار، مهمانی‌ها و قرارهای رسمی یا دوستانه می‌توانید بپوشید. شلوارهای فاق بلند زنانه مناسب‌ترین انتخاب برای اضافه شدن به مانتو کتی در استایل زنانه به شمار می‌رود.

مانتو جلو بسته، حس زیبای نوستالژی
ظاهر ساده این مانتو در ترکیب با کیف، کفش و اکسسوری مناسب، جذاب و چشمگیر می‌شود. البته این مانتو برای افرادی که اضافه وزن دارند به دلیل آنکه اندامشان را بزرگتر نشان می‌دهد، پیشنهاد نمی‌شود. این مانتو را می‌توانید با کفش‌های پاشنه‌دار یا اسپرت بپوشید و اگر به دنبال انتخاب شلوار برای اضافه کردن به این ترکیب هستید، پیشنهاد می‌کنیم از شلوار پارچه‌ای استفاده کنید.
6 مدل مانتو جذاب در استایل زنانه


خرید اینترنتی مانتو
خرید مانتو یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های خرید لباس زنانه به‌حساب می‌آید. یکی از مزیت‌های خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی مانتو این است که شما پیش از خرید کردن می‌توانید محصول موردنظر خود را بررسی کنید و مدل‌های مختلف آن را باهم مقایسه کنید. برای انتخاب سایز مناسب خود نیز می‌توانید از قسمت راهنمای سایز، اندازه مناسب مانتو موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. در این مقاله تلاش کردیم 6 مدل مانتو پرطرفدار زنانه را به شما معرفی کنیم. برای خرید اینترنتی جدیدترین مدل‌های مانتو می‌توانید به فروشگاه آنلاین لباس و پوشاک بانی ‌مد مراجعه نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا