مالک دیجی کالا کیست؟ آیا سپاه سهام دار است؟

digikala2023

New Member
فروشگاه های آنلاین در سال های اخیر توانسته اند بخش زیادی از خرید و فروش های روزانه افراد را به خود اختصاص دهند. بخش قابل توجهی از این بازار نیز در انحصار دیجی کالا است. این فروشگاه اینترنتی که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد؛ امروزه به غولی در عرصه تجارت الکترونیک و بازاری به وسعت ایران تبدیل شده است. اگر با این سایت آشنایی نداشته و تجربه استفاده از آن را ندارید یا اگر می خواهید بیشتر راجع به این برند و مهم ترین زیرمجموعه آن، دی جی استایل، بدانید این مطلب را تا انتها بخوانید. همچنین کد تخفیف دیجی کالا و دیجی استایل و نحوه دریافت بهترین انواع آن هم به شما معرفی می شود تا خرید با قیمت کمتری داشته باشید.

unnamed-file-26-610x400.jpeg


خریدهای اینترنتی با دیجی کالا
دیجی کالا یکی از مهم ترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران و حتی خاورمیانه است. کار این اپلیکیشن با فروش محصولات و لوازم دیجیتال شروع شد؛ اما در ادامه نحوه کار آن تغییر کرد و در حال حاضر به شکل مارکت پلیس فعالیت می کند. مارکت پلیس چیست؟ برخی سایت های فروشگاهی خودشان به شکل مستقیم کالایی برای فروش ندارند؛ اما بستری را فراهم کرده اند که از طریق آن، فروشندگان خرد و عمده کالا بتوانند محصولاتی که دارند را در آن به فروش گذاشته و از این طریق با خریدار در ارتباط باشند. به همین دلیل، با ورود به چنین فروشگاهی، با یک مغازه یا فروشنده عادی سر و کار ندارید، بلکه در حقیقت به مرکز فروش بزرگی وارد شده اید که در آن می توانید هر چیزی که فکرش را بکنید، پیدا و خریداری کنید. در حال حاضر، بیش از ۱۰ میلیون کالا در دیجی کالا وجود دارد که نشان دهنده تنوعی بی نظیر است. در عین حال، کاربری ساده و سهولت در ثبت سفارش سبب می شود یافتن اقلام مورد نیازتان از میان صد ها هزار محصول مختلف، تنها چند دقیقه زمان ببرد.
هر نوع محصولی که نیاز داشته باشید از گوشی موبایل و لپ تاپ گرفته تا لوازم آرایشی و محصولات خوراکی و سوپرمارکتی را می توانید از دیجی کالا خریداری نمایید. شاید بپرسید که دلیل موفقیت بی نظیر این فروشگاه چیست؟ این مجموعه با شناسایی نیاز های افراد و مشکلات آن ها هنگام خرید، سعی کرد راهکاری را ارائه کند که احتیاجات اشخاص را برطرف کرده و زندگی آن ها را ساده تر کند. هدف سایت دیجی کالا، ایجاد تجربه ای متفاوت و خوشایند از خرید اینترنتی و همچنین کمک به رشد و توسعه کسب و کار های کوچک و بزرگ ایرانی است. اولویت قرار دادن کاربران و تلاش برای ارائه مناسب ترین قیمت با سرعت و کیفیتی شایسته از دلایلی است که این سایت را به جایگاه و محبوبیت امروزی خود رسانده است. با خرید هر نوع کالا از این فروشگاه از امتیازات متعددی بهره مند شده و می توانید خرید را به شیوه ای متفاوت تجربه کنید.
و اما؛ شیرین ترین قسمت ماجرا که ممکن است سوال بسیاری از مشتریان و کاربران این فروشگاه آنلاین باشد!!! کد تخفیف برای خرید از دیجی کالا را از کجا دریافت کنیم؟ چطور خریدی ارزان و با تخفیف شگفت انگیز از دیجی کالا داشته باشیم؟ چگونه بدون دردسر به جدیدترین و بیشترین کد تخفیف دیجی کالا، به سادگی و بدون نیاز به سرچ در اینترنت، دسترسی داشته باشیم؟ سایت ها و اپلکیشن های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند ولی یکی از بهترین ها کانال تخفیف است. همانطور که از اسم این مجموعه مشخص است محلی برای قرارگیری کد تخفیف فروشگاه های آنلاین است. برای خرید از کسب و کارهای آنلاین می توانید از این کانال کمک بگیرید و با کمک کدهای تخفیف موجود در آن خریدی به صرفه و ارزان داشته باشید.

مالک و سهام دار دیجی کالا کیست؟ سپاه؟

شاید برای شما و بسیاری از دیگر افراد سؤال باشد که چه کسی این فروشگاه را راه اندازی کرد؟ چه سرمایه گذارانی دارد و … برخی مواقع از دل یک اتفاق یا تجربه بد، نتیجه بسیار خوبی بیرون می آید. شروع موفقیت این فروشگاه اینترنتی نیز به یک تجربه خرید ناموفق گره خورده است که جرقه ای شد برای راه اندازی یک بستر فروش آنلاین که افراد از طریق آن بتوانند با خیال راحت هر چیزی که نیاز دارند را خریداری کنند. مؤسسان و مالکان این مارکت پلیس دو برادر به نام های محمدی بودند که برای افزایش سهولت در خرید، فروشگاه خود را راه اندازی کردند. طبیعتاً با گسترش کسب و کار و رونق آن، تعداد شرکا و سهامداران دیجی کالا نیز افزایش پیدا کرد. در حال حاضر حدود ۳۵ درصد از سهام این شرکت متعلق به برادران محمدی است و بقیه آن نیز میان شرکت سرمایه گذاری سرآوا پارس، صندوق سرمایه گذاری اروپایی IIIC و چندین نفر از اعضای کلیدی دیجیکالا تقسیم شده است و سپاه پاسداران نقشی در سهامداری ندارد.

خرید آنلاین پوشاک در دیجی استایل
با رشد و توسعه هر برند، گسترش خدمات و افزوده شدن زیر شاخه های مختلف به آن امری طبیعی است. یکی از زیر مجموعه های این فروشگاه اینترنتی، دیجی استایل نام دارد. این برند در زمینه مد و پوشاک فعالیت می کند. انواع لباس از جمله کالا هایی است که می توان از فروشگاه دیجیکالا خریداری کرد؛ اما دیجی استایل این خدمات را به شکلی تخصصی تر و با همکاری برندهایی معتبر و شناخته شده ارائه می کند و توانسته است تحولی در صنعت مد و پوشاک کشور به وجود بیاورد. هر نوع پوشاکی که فکرش را بکنید از لباس نوزادی گرفته تا کت و پالتو های زنانه و مردانه را می توانید از فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل خریداری کنید. لوازم زیبایی و بهداشتی، انواع ساعت مچی و اکسسوری های مختلف نیز در این پلتفرم به فروش می رسند و می توانید از آن ها برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.
علاوه بر تنوع بالا و دسترسی آسان، استفاده از این سایت این مزیت را نیز دارد که هنگام سفارش از کد تخفیف استفاده کرده و هزینه کمتری برای خریدهای خود بپردازید. حال که صحبت از کوپن هدیه و خرید با مبلغ کمتر و آف خورده پوشاک و لباس شد، از سایت کانال تخفیف می توانید کد تخفیف دیجی استایل را دریافت کنید. به کمک این کدها شما قادر خواهید بود از تخفیف های ۱۰۰ درصدی تا سقف مشخص مثلا ۵۰ هزار تومانی نیز بهره مند شوید. البته که این نوع کدهای تخفیف بسیار محدود بوده و به سرعت به پایان می رسند. پس از مشاهده چنین آفرهایی هر چه سریع تر خرید خود را نهایی کنید تا از دیگران جا نمانید.
دیجی استایل نیز یک مارکت پلیس برای فروشندگان لباس است؛ اما یک برتری بزرگ نسبت به سرویس های مشابه یا مراکز خرید دارد و آن هم این است که برندهای موجود در آن، ایرانی یا خارجی، همه معتبرند و می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت و دوام کالا از آن ها خرید کنید. کارشناسان این مجموعه نیز تمام فروشندگان و کیفیت اجناس آن ها را ارزیابی می کنند تا بتوانید بهترین ها را خریداری کنید. یکی دیگر از نکات مهم درباره این برند این است که تصورتان شما از خرید اینترنتی را به کلی تغییر می دهد. زمان سفارش چشم بسته کالا بدون آگاهی کافی به سر آمده است و خرید آنلاین به هیچ وجه به این معنا نیست که نتوانید به اندازه کافی از ویژگی و مشخصات کالا اطلاع داشته باشید. تصاویر و توضیحات ارائه شده در این فروشگاه برای هر آیتم پوشاک کاملتر از هر نوع اطلاعاتی است که در خرید های حضوری می توانید کسب کنید. تضمین اصالت کالا، قیمت های مناسب، حذف واسطه ها، تحویل روزانه، خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی از جمله دیگر مزیت هایی است که خریداران اپلیکیشن دیجی استایل از آن بهره مند می شوند.

سخن آخر
تعداد زیادی از افراد به صورت روزانه به خرید می روند. از خرید اقلام کوچک ضروری در منزل گرفته تا کالا ها و لوازم خانگی بزرگ و … به عبارت دیگر، خواه ناخواه بخش زیادی از درآمد ما صرف خریداری کردن محصولات مختلف می شود. طبیعی است که همه افراد بخواهند هزینه های خود را تا حد امکان کاهش دهند. سفارش اینترنتی به جای خرید حضوری مزیت های زیادی دارد که شاید برجسته ترین آن ها صرفه جویی در زمان افراد و ارائه قیمت های مناسب باشد. به دلیل همین ویژگی ها است که فروشگاهی مانند دی جی کالا توانسته است روزانه بیش از ۳۰۰ هزار ثبت سفارش داشته باشد. بر خلاف مرکز خرید های حضوری، مارکت پلیس هایی مانند دیجیکالا و دیجی استایل این امکان را دارند که تخفیفات ویژه ای به خریداران هدیه داده و خدماتی مانند تعویض یا مرجوع کردن کالا ارائه کنند. از آن مهم تر، مراکز آنلاین هیچوقت تعطیل یا بسته نمی شوند و در هر ساعتی می توانید از آن ها خرید کنید. به طور خلاصه می توان گفت که سفارش اجناس از سایت ها لذت بخش تر و به صرفه تر از خرید های حضوری است و مراجعه به مراکز معتبر و شناخته شده ای مانند دیجی استایل باعث می شود به سادگی به با کیفیت ترین انواع کالا دسترسی پیدا کنید.

آیا تا به حال با کد تخفیف دیجی کالا و دیجی استایل خرید داشته اید؟ تجربیات خود را برای داشتن خریدی ارزان و به صرفه از این دو مجموعه با مخاطبان ما در میان بگذارید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا