لیست بهترین فیلم های جنگی و اکشن دنیا

best_action_and_war_movies.jpg

فیلم اکشن یکی از ژانر های محبوب سینما است. می توان گفت حداقل 60 درصد فیلم های پرفروش سینما جزء فیلم های اکشن بشمار می روند. اگرچه ساخت فیلم های اکشن و جنگی جهان هزینه بر هستند، اما فروش فیلم های جنگی و فیلم های اکشن هم عمدتا هزینه های ساخت را جبران می کنند. این قبیل فیلم های جنگی و مهیج از دهه 70 میلادی و به علت پیشرفت تصویربرداری مورد استقبال تهیه کنندگان قرار گرفت. از هر 10 فیلم پرفروش جهان 6 تای آن فیلم اکشن است. این موضوع نشان می دهد که فیلم های اکشن جهان تا چه حد در بین تماشاگران محبوب هستند. در این بین معمولا فیلم های اکشن رزمی در شرق آسیا جزء بهترین فیلم های اکشن دنیا محسوب می شوند. نه تنها در گیشه، بلکه در بستر اینترنت هم شاهد دانلود فیلم اکشن و دانلود فیلم جنگی تاریخی در سطح بسیار زیادی هستیم. برهمین اساس یک لیست کامل از بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان را معرفی می کنیم. با استفاده از این لیست فیلم های برتر اکشن و جنگی می توانید برای دانلود فیلم جنگی تاریخی اقدام نمایید.
1. فیلم مهلکه The Hurt Locker
داستان فیلم مهلکه در مورد یک گروه از سربازان آمریکایی است که وظیفه خنثی کردن بمب ها را برعهده دارند. اغلب صحنه های فیلم در واقع جدال بین نیروهای آمریکایی و شورشیان را به تصویر می کشد. همچنین استرس و فشارهای روانی که سربازان آمریکایی تحمل می کنند هم در این فیلم نمایش داده می شود. فیلم مهلکه ساخته کشور آمریکا است و جزء فیلم های اکشن آمریکایی با مضمون جنگی بشمار می رود.

movie_The_Hurt_Locker.jpg

2. آقا و خانوم اسمیت Mr & Mrs Smith
داستان فیلم از این قرار است که دو نفر که قاتلان حرفه ای بوده اند و اکنون استخدام سازمان های خصوصی در آمده اند، به طور مصلحتی و برای اینکه توسط پلیس دستگیر نشوند با یکدیگر ازدواج کنند و با هم زندگی کنند. اما زندگی کردن آنها حوادث مختلفی را برای آنها رقم می ‌زند. آنها پس از مدتی زندگی مشترک در می یابند که باید همدیگر را به قتل برسانند! چرا که ماموریت آنها دقیقا در تقابل همدیگر است!

Mr_Mrs_Smith_movie.jpg

3. فیلم اکشن بی مصرف‌ها 2 یا Expendables 2
داستان فیلم از این قرار است که گروه بی مصرف های کار ساده ای برای آقای چرچ انجام می ‌دهند، اما متوجه می ‌شوند که نقشه آنها اشتباه بوده و باعث مرگ یکی از افراد خودی شده است. از طرفی نیز آنها متوجه می ‌شوند که در یک کشور خاص اسلحه خطرناکی ساخته شده و ممکن است با این اسلحه، گروه‌های تبهکار دنیا را تصاحب کنند! از این رو آنها باید به آن کشور بروند و جلوی این گروه را بگیرد.

Expendables_2_movie.jpg

4. فیلم محله چینی ها Chinatown
جیک یک کارآگاه خصوصی اهل لس آنجلس است و مهارت های بسیار بالایی در کشف و حل پرونده های پیچیده دارد او توسط یک خانم به نام مالوری استخدام می ‌شود تا خیانت شوهرش را افشا کند اما داستان به این سادگی ها نیست و در واقع این خانم جیک را به یک ماجرای رازآلودی وارد کرده چون هدف های دیگری نیز دارد!

chinatown_movie.jpg

5. فیلم ۳:۱۰ به یوما 3:10 Yuma
بن وید یه عنوان یک مجرم بزرگ دستگیر شده، باید توسط قطار 3:10 دقیقه به یوما فرستاده شود تا در آنجا اعدام شود. اما رساندن او تا یوما در حالی که اعضای گروهش به فکر آزاد سازی او هستند، کار سختی است. دن که یک کشاورز است و نیاز مالی شدیدی دارد، در ازای پول قبول می کند وید را به قطار برساند، اما این تازه ابتدای ماجرا است.

310_to_yuma_movie.jpg

بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان از نگاه تماشاگران و فیلم های برتر جنگی دنیا از نگاه imdb و سایت های نقد و بررسی فیلم در لیستی تحت عنوان فیلم های اکشن برتر دنیا در این سری از نقد و بررسی ها ارائه شد و 30 تا از فیلم های سینمایی خارجی اکشن و جنگی برتر دنیا را معرفی کردبم البته این لیست 30 تایی از برترین فیلم های اکشن دنیا تنها بخش کوچکی از دنیای فیلم و سریال هستند و قطعا فیلم های جنگی و تاریخی برتر دیگری هم شایستگی قرار گرفتن در لیست بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان را دارند که شاید در این لیست فیلم های اکشن معرفی نشده باشد.
در صورت تمایل به مشاهده لیست کامل 30 فیلم برتر اکشن و جنگی جهان می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان
 

جدیدترین ارسال ها

بالا