من خیلی وقت پیش این کارتون رو دیدم فرصت نشد نظرمو بگم
به نظر من لوگوی خیلی خوبی شده؛ حفظ فضای مثبت و نبود فضای منفی توی کار از نقاط قوتش هست!
فرم لوگو هم دوست داشتم ! درعین سادگی زیبایی هم حفظ شده
نکته هم در موردلوگو بگم که لوگو یا نشان لازم نیست حتما مفهومی رو برسونه ! مثلا لوگو Nike یا شرکت Samsung یا LG یا Sony اینهارو شما یک جا به تنهایی ببینی بدون شناخت قبلی هیچوقت نمیتونید بگید مربوط ب چه بیزنسی هستند!
بیشتر بازاریابهای شرکتها هستند که اون رو معرفی کنند و کیفیت و بازاریابیشون هست!
موفق باشید دوست عزیز