لوکسین تریپ تحولی نوین در صنعت آژانس مسافرتی

dramireza

New Member
اگر به‌دنبال تحول در روش‌های کسب درآمد آژانس مسافرتی خود هستید و دغدغه‌ی خرید تورهای با کیفیت برای جلب رضایت مشتریان را دارید، حتما به پلتفرم لوکسین تریپ سر بزنید. در این پلتفرم‌ ارتباطی بدون واسطه میان مجریان خدمات سفر و مشتریان برقرار شده تا آژانس‌های مسافرتی بتوانند قبل از خرید، خدمات و قیمت‌ها را مقایسه کنند. امکان برقراری ارتباط بدون واسطه با کارگزارن از کشورهای مختلف جهان از جمله مزیت‌های خرید تور مسافرتی از پلتفرم لوکسین تریپ است.

با ورود به «پلتفرم لوکسین تریپ» تمامی خدمات ذکر شده برای شما به‌عنوان یک آژانس مسافرتی فراهم شده و می‌توانید به‌راحتی از طریق لیست آژانس‌های مسافرتی که در این پلتفرم قرار دارند برای ارتباط با هم صنفان استفاده کنید. این پلتفرم با فراهم کردن دسترسی به یک شبکه گسترده از آژانس‌ها و کارگزاران بین‌المللی به شما کمک می‌کند تا فعالان این حوزه را بشناسید و شبکه‌های ارتباطی خود را برای فروش بیشتر گسترش دهید. اگر در حوزه‌ی گردشگری فعالیت می‌کنید و به‌دنبال راهکارهایی برای افزایش اعتبار و درآمد خود هستید، با ما در ادامه این مقاله همراه شوید.


2.jpg

خدمات لوکسین تریپ برای آژانس های مسافرتی چیست؟

پلتفرم‌ آنلاین لوکسین تریپ با استراتژی‌های به روز خود می‌تواند آژانس گردشگری شما را به مشتریان بالقوه از سراسر جهان متصل ‌کنند. با عضویت در این پلتفرم دیگری نیازی به پرداخت هزینه برای تبلیغات سایت آژانس مسافرتی خود ندارید و می‌توانید با هزینه‌ی کمتر مسافران بیشتری برای تورهای خود پیدا کنید. امکان ایجاد صفحه‌ی اختصاصی برای هر آژانس، نمایش لوگو، شماره آژانس مسافرتی و سایر اطلاعات تماس از جمله مزیت‌های عضویت در لوکسین تریپ https://luxintrip.com/fa/travel-agency است.

پلتفرم لوکسین تریپ با ارائه خدمات B2B، ابزارها و منابع لازم برای ارتباط با آژانس‌های مسافرتی معتبر و متخصصان صنعت گردشگری را نیز فراهم می‌کند. امکانات B2C این سایت هم برای دسترسی به مشتریان بالقوه در سراسر جهان بسیار ایدئال است تا بدون هزینه زیاد برای تبلیغات بتوانید، فروش خدمات مسافرتی را انجام دهید. امکان پیدا کردن ارزانترین آژانس مسافرتی از بین ده‌ها آژانس عضو این پلتفرم، از مزیت‌هایی است که مشتریان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند و خرید تور خود را با بهترین قیمت انجام دهند.

مزایای عضویت در پلتفرم لوکسین تریپ برای آژانس های مسافرتی

اگر شرایط تاسیس آژانس مسافرتی را دارید یا جزو آژانس‌های تازه تاسیس هستید و دغدغه‌ی هزینه‌ی بالای بازاریابی را دارید، عضویت در پلتفرم‌ لوکسین تریپ به شما کمک می‌کند تا بهتر دیده شوید. در این پلتفرم که طراحی بسیار جذاب و کاربردی دارد، به هر آژانس مسافرتی یک صفحه‌ اختصاص می‌یابد که در آن می‌تواند خدمات و مزایای خود را به مشتریان معرفی کند. عضویت رایگان در این وب‌سایت و امکان تبلیغ با حداقل هزینه نیز از دیگر مزیت‌های عضویت در این پلتفرم است.

گسترش ارتباطات با کارگزاران دیگر در سراسر جهان

در این پلتفرم لیست کارگزاران تور در سراسر جهان موجود است و آن‌ها می‌توانند با کارگزاران و مشتریان بین‌المللی به‌صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند و شبکه‌ای از تامین‌کننده‌ها و مشتریان برای فروش تور های مسافرتی خود ایجاد نمایند. همچنین با نمایش و فروش خدمات VIP و لوکس، به شبکه‌ای از مشتریان ویژه دسترسی خواهید داشت.

امکان امتیاز دهی و خواندن نظرات مشتریان برای تقویت فروش

در این پلتفرم هر آژانس گردشگری صفحه‌ای اختصاصی دارد که مشتریان از طریق آن به خدمات آژانس دسترسی داشته و نظرات خود را ثبت می‌کنند. این بازخوردها و ارزیابی‌ها منجر به افزایش رزروهای خدمات آژانس می‌شود. در واقع مشتریان خیلی سریع و راحت می‌توانند نظرات مثبت و منفی در مورد خدمات یک آژانس را مقایسه کرده و برای خرید تور مسافرتی تصمیم‌گیری کنند.

پنل اختصاصی و امکانات رایگان

پلتفرم لوکسین تریپ به آژانس‌های گردشگری امکان مدیریت آسان تورها، ارتباط همزمان با کارگزاران و مسافران و دسترسی به گزارش‌های مالی و مدیریتی کامل را می‌دهد. ثبت نام رایگان در سایت، دسترسی به پنل حرفه‌ای، امکان مدیریت چند کاربره و چت آنلاین برای تسهیل ارتباطات از دیگر مزایای این پلتفرم است و می‌توان آن را به‌عنوان سایت تبلیغات آژانس های مسافرتی نیز معرفی کرد.

ارتباط مالی مستقیم بین آژانس مسافرتی با کارگزاران خارجی

برای عضویت در پلتفرم لوکسین تریپ و استفاده از خدمات متنوع این وب‌سایت باید مجوز آژانس مسافرتی داشته باشید تا یک صفحه اختصاصی برای شما ایجاد شود. این پلتفرم با فراهم کردن ارتباط مالی آسان بین کارگزاران خارجی و آژانس‌های گردشگری در داخل ایران، مشکلات مربوط به تبادل ارز برای خرید تور خارجی را برطرف کرده است. این پلتفرم همچنین ابزارهای مدیریت مالی آنلاین و دسترسی به گزارش‌های حسابداری و مالی روزانه، ماهانه و سالیانه را به اعضای خود ارائه می‌دهد که مدیریت مالی آژانس‌ها را بهبود می‌بخشد.

پلتفرم لوکسین تریپ با ارائه ابزارهای مدرن و ارتباطات گسترده، فرصتی بی‌نظیر برای آژانس‌های مسافرتی فراهم می‌کند تا با حداقل هزینه به شبکه‌ای جهانی از مشتریان و کارگزاران دسترسی داشته باشند. این پلتفرم با امکاناتی همچون امکان مدیریت مالی آنلاین، ایجاد صفحه اختصاصی و تسهیل ارتباطات به آژانس‌های گردشگری کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری در بازار رقابتی امروز فعالیت کنند و با افزایش رزروها و جذب مشتریان VIP، به رشد و توسعه کسب‌وکار خود بپردازند. عضویت در این پلتفرم نه تنها به افزایش درآمد کمک می‌کند، بلکه فرصتی برای بهبود روابط بین‌المللی و ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مشتریان است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا