JavidFlasher
کاربر فعال
Atf با مکسیمم سایز
سلام
من با atf tool که ابزارش به صورت command line چند مدت پیش ریلیز شده بود یه تصویر png با سایز 2048*2048 بدون alpha chanel رو کانورت کردم و برای هر سه os ینی PVRTC , ETC1 ,DTX5 خروجی گرفتم
سایز های کوچیکتر به خوبی نشون داده میشن
اما وقتی این سایز رو لود میکنم یک تصویر سیاه بهم میده
با starling تست کردم همچنین الان با minko
[JSS]package {
import flash.utils.ByteArray;
import aerys.minko.render.resource.texture.TextureResource;
import aerys.minko.type.loader.TextureLoader;
import aerys.minko.render.geometry.primitive.CubeGeometry;
import aerys.minko.scene.node.Mesh;
import aerys.minko.render.material.basic.BasicMaterial;
import aerys.minko.scene.node.Scene;
import aerys.minko.render.Viewport;
import aerys.minko.scene.node.camera.Camera;
import flash.events.Event;
import flash.display.Sprite;
/**
* @author javid j
*/
public class MinkoTest extends Sprite {
[Embed(source="image.png")] private var floorTextureSource_png : Class;
[Embed(source="image2.atf",mimeType='application/octet-stream')] private var floorTextureSource_atf : Class;
private var view : Viewport;
private var scene : Scene;
private var cube : Mesh;
private var cam : Camera;
public function MinkoTest() {
if(stage) inits()
else addEventListener(Event.ADDED_TO_STAGE, inits)
}
private function inits(event : Event=null) : void {
view=new Viewport()
scene=new Scene()
cam=new Camera()
cam.z=-3, cam.y=-50
var TLoader:TextureLoader=new TextureLoader()
//TLoader.loadClass(floorTextureSource_png)
TLoader.loadBytes(new floorTextureSource_atf as ByteArray)
var material:BasicMaterial=new BasicMaterial()
material.diffuseMap=TLoader.textureResource as TextureResource
cube=new Mesh(new CubeGeometry(3,3),material)
cube.transform.translationY=-50
stage.addChild(view)
scene.addChild(cam)
scene.addChild(cube)
this.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, loop)
}
private function loop(event : Event) : void {
cube.transform.rotationY+=(1/stage.frameRate)
scene.render(view)
}
}
}
[/JSS]
سلام
من با atf tool که ابزارش به صورت command line چند مدت پیش ریلیز شده بود یه تصویر png با سایز 2048*2048 بدون alpha chanel رو کانورت کردم و برای هر سه os ینی PVRTC , ETC1 ,DTX5 خروجی گرفتم
سایز های کوچیکتر به خوبی نشون داده میشن
اما وقتی این سایز رو لود میکنم یک تصویر سیاه بهم میده
با starling تست کردم همچنین الان با minko
[JSS]package {
import flash.utils.ByteArray;
import aerys.minko.render.resource.texture.TextureResource;
import aerys.minko.type.loader.TextureLoader;
import aerys.minko.render.geometry.primitive.CubeGeometry;
import aerys.minko.scene.node.Mesh;
import aerys.minko.render.material.basic.BasicMaterial;
import aerys.minko.scene.node.Scene;
import aerys.minko.render.Viewport;
import aerys.minko.scene.node.camera.Camera;
import flash.events.Event;
import flash.display.Sprite;
/**
* @author javid j
*/
public class MinkoTest extends Sprite {
[Embed(source="image.png")] private var floorTextureSource_png : Class;
[Embed(source="image2.atf",mimeType='application/octet-stream')] private var floorTextureSource_atf : Class;
private var view : Viewport;
private var scene : Scene;
private var cube : Mesh;
private var cam : Camera;
public function MinkoTest() {
if(stage) inits()
else addEventListener(Event.ADDED_TO_STAGE, inits)
}
private function inits(event : Event=null) : void {
view=new Viewport()
scene=new Scene()
cam=new Camera()
cam.z=-3, cam.y=-50
var TLoader:TextureLoader=new TextureLoader()
//TLoader.loadClass(floorTextureSource_png)
TLoader.loadBytes(new floorTextureSource_atf as ByteArray)
var material:BasicMaterial=new BasicMaterial()
material.diffuseMap=TLoader.textureResource as TextureResource
cube=new Mesh(new CubeGeometry(3,3),material)
cube.transform.translationY=-50
stage.addChild(view)
scene.addChild(cam)
scene.addChild(cube)
this.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, loop)
}
private function loop(event : Event) : void {
cube.transform.rotationY+=(1/stage.frameRate)
scene.render(view)
}
}
}
[/JSS]
آخرین ویرایش: