لطفا روی کارم نظر بدین

davood_471

New Member
با سلام به همه بچه های گل مجید آنلاین
این یه کاریه که اخیرا انجام دادم ولی حس میکنم زیاد خوب نشده . لطفا راهمناییم کنید چه جوری میتونم واقعی ترش کنم:green::green::green::green::green::green::green:
احساس میکنم خیلی پررنگه و رنگها تو هم رفتن
 

پیوست ها

  • 2.jpg
    2.jpg
    318.5 کیلوبایت · بازدیدها: 84

Elton John

Member
مدلینگش خیلی سادست جزئیات کم و همه چی تیز شده و تکسچر ها هم سادست و جزئیاتی نداره
 

zoongal

Member
تکسچرش بامپ نداره و خیلی تخته
نورپردازی بد نیست
در مورد مدلینگ هم مدل خاصی نداری که بشه روش نظر داد
همه جا کارهای صافه
 

milad_r

Member
سلام دوست من...
یکی از کارهایی که اصولا در طراحی صحنه انجام میشه ایجاد بُعد هستش...
در واقع شما با پرهیز از مدل های تخت و با لبه تیز میتونی به کارت جذابیت بدی....
توی کار های تلویزیونی دقت کن ... به عنوان مثال می بینی که در حال نشون دادن یه شخصیت هستن که مثلا نشسته ... ولی کمی نزدیکتر به دوربین یه لیوان آب یا یه گلدون یا هر چیز دیگه ای هست که به تصویر عمق میده... این عمق با فولو شدن جسم نزدیک و وضوح اون شخصیت(نقطه داغ صحنه) به جود میاد... مثلا کار شما آب نما کم داره که با فلو کردنش کار زیبا میشد.
در کل با استفاده از 1.بامپ 2. برجستگی روی اجسام (مثلا ایجاد قرنیز و تاقچه) 3. ایجاد فولو و وضوح میشه یه کار جلای خاصی داد
در ضمن اصولا توی دنیای واقعی متریال ها تمیز نیستن... استفاده از متریال های کثیف خیلی کمک می کنه(البته به شرطی که سعی کنی از تایل شدن کثیفی ها تا حد امکان دوری کنی...)
با آرزوی موفقیت...
 

mostafabibin2

Well-Known Member
کار شما نیاز به تغییر داره!
مدل هات باید Bevel بشن(گرد شدن گوشه های مدل)
بعد آب شما خیلی برجستگی های ساده ای داره
آسمان پس زمینه نباید یکدست فراگیر باشه، پایین عکس پس زمینه باید کوه یا دشت یا محیط شهری باشه( به همون مقدار فاصله بی نهایت باید لایه خاکستری باشه، یعنی نمایی بسیار دور)
انسان ها در حالت مصنوعی و مکانیکی قرار دارند، باید تعداد بیشتر و حرکات و نقاط منطقی تر باشن.
به نظرم مورد آسمان و گوشه اجسام از همه مهمتر هستند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا