mostafabibin2
Well-Known Member
با درود بر همه دوستان
من میخوام سوال کنم که چطور یک توپ گلف رو در مایا با استفاده از displacement map رندر می گیرند؟
یعنی من با UV مشکل دارم، در بالاترین قسمت کره فرورفتگی های توپ جمع می شن، من می خوام که یک دست باشن.
از Geosphere هم استفاده کردم، ولی باز نتونستم، من فقط با بخش UV مشکل دارم.
از روش های مدل سازی برای درآوردن توپ گلف هم آگاه هستم و یا Zbrush، اما این روش (Displacement map in Maya) رو میخوام بدونم، در مایا هم تازه کار نیستم، پس دوستان اگر به من کمک کنند واقعاً لطف بزرگی رو انجام دادند.
با سپاس فراوان.
من میخوام سوال کنم که چطور یک توپ گلف رو در مایا با استفاده از displacement map رندر می گیرند؟
یعنی من با UV مشکل دارم، در بالاترین قسمت کره فرورفتگی های توپ جمع می شن، من می خوام که یک دست باشن.
از Geosphere هم استفاده کردم، ولی باز نتونستم، من فقط با بخش UV مشکل دارم.
از روش های مدل سازی برای درآوردن توپ گلف هم آگاه هستم و یا Zbrush، اما این روش (Displacement map in Maya) رو میخوام بدونم، در مایا هم تازه کار نیستم، پس دوستان اگر به من کمک کنند واقعاً لطف بزرگی رو انجام دادند.
با سپاس فراوان.