كدوم فروشگاه ساز ايراني خوبه؟

من کاملا با روز شاپ موافقم دقیقن کار بیشتر شرکتای این روزها همهنه هرکی میگه نه من با مدرک معتبر بهش نشون میدم که 2تا از شرکتهای بزرگی که الان دارن کار میکنن سر من کلاه میخاستن بزارن که یکیشون واسه تغیرات رو فارسی کامرس 50 تومن سرم کلاه گذاشت ولی حلال نیست این پولا این روزا پول حلالش نمیمونه چه خاسته حرومش .
.
 

mrsam.sum

New Member
پرستا شاپ

پرستا شاپ هم گزینه خوبی برای فروشگاه هست البته تازه فارسی شده و هنوز یه خورده کار داره..... اگه کسی می تونه تو اتصال این فروشگاه به شبکه بانک سامان کمک کنه لطفاً به این لینک یه سری بزنه

 

HAM3D.net

New Member
سیستم فروشگاه ساز حامد یک نرم افزار ثبت شده در شورای عالی انفورماتیک بوده (لینک ثبت) و متعلق به شرکت حامد پردازش اطلاعات ایرانیان (HAM3D.net) می باشد .

هرگونه تغییر در سیستم ، فروش ، بروزرسانی غیر مجاز ، و ... طبق قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای (http://www.shci.ir/Law/Prod/CopyRight.asp) پیگرد قانونی داشته و طبق قوانین برخورد خواهد شد .

ماده 13-هر كس حقوق مورد حمایت این قانون را نقض نماید علاوه بر جبران خسارت به حبس از نود و یك روز تا شش ماه و جزای نقدی از ده میلیون (000ر000ر10) تا پنجاه میلیون (000ر000ر50) ریال محكوم می گردد.تبصره - خسارات شاكی خصوصی از اموال شخص مرتكب جرم جبران می شود

امید است با رعایت حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای در پیشرفت هرچه بیشتر بستر فن آوری اطلاعات در ایران سهیم باشیم .
 

yekmosafer

Active Member
سبد خرید رادفا سیستم جدیدی رو معرفی کرده که خیلی جالبه ، من نسخه حرفه ای شو دارم و راضیم !
 

جدیدترین ارسال ها

بالا