قیمت کشنده اسکانیا

trucks

New Member
کشنده اسکانیا یکی از موفق ترین کامیون های موجود در جهان می باشد که با مجموعه ای از امکانات و تجهیزات توانسته هم اکنون جزو برندهای مطرح در بازار حمل و نقل جاده ای جهانی شناخته شود.




کامیون کشنده اسکانیا



اسکانیا شرکت خودروساز صنایع سنگین سوئی می باشد که تولید انواع کامیون، موتورهای دیزلی، اتوبوس و کشتی را بر عهده دارد. شرکت اسکانیا در سال 1900 میلادی در مالمو سوئد تاسیس شد و هم اکنون به عنوان یک شرکت تابع گروه فولکس واگن در حال فعالیت در صنایع تولید خودروهای سنگین می باشد.


اسکانیا همواره برای در راس ماندن در زمینه حمل و نقل مصمم بوده به همین منظور همیشه سعی بر تولید محصولاتی با میزان کمترین آلایندگی و مصرف پایین سوخت را داشته است. کشنده های اسکانیا در طیف گسترده ای، با تنوع وسیعی در کاربری از کامیون g280 گرفته تا R730 تولید و روانه بازار می شود. کشنده اسکانیا با هدف سودآوری کسب و کار ساخته شده و با مجهز شدن به تکنولوژی های روز دنیا نظیر گیربکس و موتور قدرتمند همیشه اطمینان خاطر به رانندگان می دهد.


موتورهای کشنده اسکانیا با عملکرد بالا شهرت جهانی بی نظیری دارند. موتورهای اسکانیا دارای مجموعه مزایایی همچون بهره وری سوخت، انتشار کم ذرات آلاینده، قابلیت اطمینان می باشند که این نشان از برتری اسکانیا نسبت به دیگر کمپانی موجود می باشد.


ماموت دیزل به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات اسکانیا در ایران کشنده های اسکانیا را در دو سری R و G مونتاژ و روانه بازار داغ ماشین آلات حمل و نقل کشور کرده است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا