قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل چند است؟

faryas70

Member
قیمت ساندویچ پانل ۵ سانتی متری، ۴ سانتی متری، ۱۰ سانتی متری و … در مدل های دیواری، سقفی، سردخانه و کلین روم را با تماس با واحد فروش آریا بارون به صورت کامل خواهید داشت. با خرید ساندویچ پانل (ساندویچ پانل (قیمت مناسب + سفارش و خرید Sandwichpanel) آریا بارون – مشخصات انواع) آریا بارون توس بهترین جایگزین مصالح سنتی را استفاده خواهید کرد.

قیمت ساندویچ پانل، به مجموعه‌ای از عوامل مربوط به مشخصات فنی و کاربری ساختمان، ابعاد و ضخامت پوشش ورقی، نوع و ضخامت فوم عایق، و نیز شرایط بازار و اقتصادی بستگی دارد. بنابراین قیمت آن می‌تواند در بازار متفاوت باشد و باید با توجه به نیاز و خواسته مشتری در نظر گرفته شود. برای مثال، ساندویچ پانل‌هایی با ضخامت بالاتر و کیفیت بالاتر، هزینه‌ی بیشتری را به دنبال دارند.

کارخانه تولید ساندویچ پانل سقفی و دیواری​

خط تولید کارخانه ساندویچ پانل های سقفی، دیواری، سردخانه و کلین روم در مشهد و دارای عاملیت فروش و تامین کننده ساندویچ پانل در تهران و سراسر ایران است. برای خرید و سفارش پوشش پانل سقف و دیوار به کارخانه آریا بارون توس که دارای استاندارد ملی و گواهینامه های بین المللی است با شماره های واحد فروش تماس بگیرید. آریا بارون اولین و بهترین تولید کننده ساندویچ پانل با پیشرفته‌ترین خط تولید اروپایی (کانتنیوس و ناپیوسته) در ایران است. برای داشتن یک پانل ساندویچی (sandwichpanels) شیک، ماندگار و پایدار با شماره های فروش کارخانه آریا بارون تماس بگیرید. در تولید از قطعات جانبی استفاده می شود و آریا بارون بهترین کیفیت قطعات جانبی مثل ۱- ورق ها زیره و رویه ۲- فوم میانی ۳- درزبندی و فلاشینگ ۴- اتصالات 5- روکش محافظ و … را بکار می برد.

آدرس کارخانه تولید کننده انواع پانل: ایران، مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، آیت الله هاشمی رفسنجانی ۳۴/۱

کارخانه-تولید-ساندویچ-پانل-سقفی-و-دیواری (1).jpg


فروش پانل های ساندویچی با بهترین کیفیت​

برای خرید ساندویچ پانل آماده تحویل و نصب با شماره های شرکت آریا بارون ۰۵۱۳۶۲۲۸۸۰۰ تماس بگیرید. فروش انواع ساندویچ پانل در بازارهای داخلی و کشورهای دیگر، در طرح ها و رنگ های مختلف با ضخامت های مختلف تولید شده در خط تولید کارخانه تولید پانل آریا بارون انجام می شود.

آدرس نمایشگاه فروش آریا بارون: ایران، مشهد، بزرگراه پیامبر اعظم (ص)، بین سجادیه و آیت الله هاشمی رفسنجانی، روبروی پیامبر اعظم ۷۷، شرکت آریا بارون توس

کاهش هزینه ساخت با پانل های ساندویچی آریا بارون​

لایه عایق میانی این محصولات عمدتا پشم سنگ یا محصولات پلیمری هستند. این محصولات ذاتا کم قیمت و دارای پشتوانه تولید زیاد هستند. ورق به کار رفته در لایه بیرونی ساندویچ پانل هم ضخامت چندانی ندارد و به شکل متر مربعی محاسبه قیمت می‌شود.
برای استفاده از قطعات پیش ساخته نیاز به مصالح سازی در محل پروژه و پیرو آن نیروی کار متعدد مقیم کارگاه ندارید. مدت زمان برپایی کارگاه عملیاتی به دلیل افزایش سرعت ساخت و ساز کاهش قابل توجهی خواهد داشت و تعداد روزهای کمتری هزینه‌های کارگاه را پرداخت می‌کنید. این موارد را با شیوه و معضلات اجرا مصالح سنتی مقایسه کنید. درخواهید یافت که چقدر رویکرد استفاده از پانل ساندویچ پیش ساخته هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد.

برتری پانل در ساخت سازه​

با توجه به مزیت‌هایی که ساندویچ پانل‌ها ایجاد می‌کنند استفاده از این این نوع مصالح در تمام سازه‌ها با کاربری‌های مختلف توجیه مهندسی و اقتصادی دارد. اما از جهت سرعت بالای اجرا یک امکان ویژه را فراهم می‌کنند. ظرف مدت کوتاهی می‌توان سازه را با استفاده از پانل دیواری مستقر کرد. فقط کافی است این پانل‌ها را به محل پروژه منتقل کنید و مراحل جایگذاری، چف کردن پانل‌ها کنار هم، درزگیری و آب بندی را انجام دهید. بعد از آن لازم نیست منتظر گیرش مصالح بمانید و بلافاصله از فضا بهر برداری کنید. در عصر حاضر به دلیل سرعت زیاد، تعدد و پیش بینی ناپذیر بودن رخدادها الزام‌هایی مبنی بر احداث سازه‌ها با کاربری پزشکی، نظامی، صنعتی، مسکونی، ترابری و غیره ایجاد می‌شود. معمولا این الزام‌ها دارای فوریت هستن و ممکن است شرایط حکم کند پس از اتمام دوره بهره برداری سازه تخریب شود. ساندویچ پانل دیواری کمک می‌کند سازه به سرعت اجرا شود و به راحتی نیز برچیده شود. بنابراین در مصارف این چنینی ساندویچ پنل پیش ساخته یک انتخاب بدون جایگزین است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا