قالب قوانین اشتال(تناسبات)

max vray

کاربر VIP
سلام
همونایی که عارف گفت بجز قرینگی + تعادل ،تناسب ،تکرار،سمت و سو
در ضمن حس میکنم این بیشتر یک مبحث معماری باشه که الان نوشتین و اینجا که گالری سه بعدی پس جای این مبحث شما تو انجمن معماری هستش.
اگه هم جنبه اموزشی توی مکس داره که جاش توی بخش اموزش های انجمن سه بعدی.
با سوالی که مطرح کردین معلومه مبحثتون اموزشی و نظر کسی در رابطه با رندرها نخواستین.
 

sallarmelli

Active Member
سلام
همونایی که عارف گفت بجز قرینگی + تعادل ،تناسب ،تکرار،سمت و سو
در ضمن حس میکنم این بیشتر یک مبحث معماری باشه که الان نوشتین و اینجا که گالری سه بعدی پس جای این مبحث شما تو انجمن معماری هستش.
اگه هم جنبه اموزشی توی مکس داره که جاش توی بخش اموزش های انجمن سه بعدی.
با سوالی که مطرح کردین معلومه مبحثتون اموزشی و نظر کسی در رابطه با رندرها نخواستین.

درود بر شما
اول اينكه پرسپكتيو (همان نقطه اي كه تمام خطوط صحنه به اون نقطه مي روند) جزيي از كار تردي كاراست تا حدودي مي شه گفت جاش اينجاست علاوه بر اينجا ، اين پست رو هم اونجا ميذارم
با اين قسمت صحبتون مخالفم
"با سوالی که مطرح کردین معلومه مبحثتون اموزشی و نظر کسی در رابطه با رندرها نخواستین"
من علاوه بر رندر قوري ها يه رندر استوديويي ديگه هم گذاشتم و گفتم كه دوستان از هر نظر كه نظر دارن بدن. و اتفاقا خيلي دوست دارم در مورد رندر نظر بدهيد
ممنون
 

max vray

کاربر VIP
خوب نظری نمیشه درمورد رندر داد اخه یک رندر خام هستش و نویز هم داره و تایم رندرتونم خیلی زیاده
اگه میخواین بهتر بشه درمورد رندرتو صحبت کرد یک رنگ و لعابی به کارتون بدین تا مشکلات و نقاط قوت کارتون نمایان بشه
موفق و پیروز باشین:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا