قدرتمندترین اسکریپت های php برای ایجاد یک شبکه اجتماعی

freelearn

Banned
سلام؛ مدتی هست دنبال یک اسکریپت قدرتمند (اعم از رایگان یا پولی) برای ایجاد یک شبکه اجتماعی مجازی هستم، اسکریپت های فروانی برای این منظور وجود داشت و انتخاب رو برای ما مشکل می کرد، تصمیم گرفتم در قالب یک نوشته ۱۱ اسکریپت برتر و قدرتمند ایجاد شبکه های مجازی رو معرفی نمایم، این نوشته به شما که واقعا برای ایجاد شبکه اجتماعی خود نهایت عجله را دارید کمک فراوانی میکند، امیدوارم موردپسندتان واقع شود…
.
۱- اسکریپت Dolphin:
78-1.png
دلفین یک اسکریپت رایگان ( منبع باز) و قدرتمند برای ایجاد و راه اندازی شبکه اجتماعی آنلاین می باشد؛ دلفین با دارا بودن الحاقات فراوان به شما آزادی کامل را در مدیریت و کنترل یک شبکه اجتماعی را می هد.
.
۲- اسکریپت PHP Fox:
78-2.png
PHPFox محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا و اسکریپت قدرتمند ایجاد شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک و مای اسپیس می باشد، این اسکریپت محبوب را می توانید با کمتر از ۱۰۰ دلار تهیه نمائید، و به آسانی به طرح بندی صفحات خود بپردازید…
.
۳- اسکریپت محبوب Social Engine:
78-3.png

Social Engine یک اسکریپت ساده و در عین حال قدرتمند و با قابلیت های فراوان است که با توسط سوشیل انجین می توانید یک شبکه اجتماعی مورد قبولی را راه اندازی کنید. سوشیل انجین رایگان نیست!
.
۴- اسکریپت DZOIC Handshakes:
78-4.png
Dzoic حرفه ای راه حل نرم افزاری کامل برای برپایی یک شبکه اجتماعی قدرتمند همانند فیس بوک و مای اسپیس می باشد، این اسکریپت ۱۰۰% رایگان (متن باز) می باشد که به شما این امکان را می هد که روی اسکریپت تغییرات دلخواه خود را به آسانی اعمال کنید، Dzoic پشتیبانی از نشانه های شبکه های اجتماعی، به اشتراک گذاری ویدئو و صدا، فروم، دسته بندی های مختلف و… است!
.
۵- اسکریپت PG Community Pro:
78-5.png
PG Community Pro یک نرم افزار تجاری و قوی برای ایجاد یک سایت ساده در عین حال قدرتمند شبکه اجتماعی می باشد، این نرم افزار دارای افزونه های زیادی می باشد که می توانید به نرم افزار اضافه کنید.
.
۶- اسکریپت Revou:
78-6.png
Revou یک اسکریپت متن باز (رایگان) میکروبلاگدهی یا همان اسکریپت کلون توییتر هست، این اسکریپت تجاری قابلیت های فراوانی از جمله ادغامهای مختلف برای به روز رسانی از طریق اس ام اس می باشد.
.
۷- اسکریپت Elgg:
78-7.png
Elgg یک اسکریپت متن باز (رایگان) برای ایجاد شبکه های اجتماعی ساده برای دانشگاه ها و مدارس و سایت های تجاری است، بهترین مزیت این نرم افزار رایگان بودن آن است!
.
۸- اسکریپت Buddypress:
78-8.png
قدرت و کارایی وردپرس بر همگان آشکار است، Buddypress برپایه وردپرس می باشد که با استفاده از آن می توانید بک شبکه اجتماعی ساده، زیبا و کارآمد داشته باشید! Buddypress کاملا رایگان است!
.
۹- اسکریپت MyOwnSpace:
78-9.png
Myownspace یک اسکریپت ساده (خانگی) برای برپایی شبکه اجتماعی شبیه به فیس بوک و مای اسپیس می باشد، که از sourceforge می توانید به صورت رایگان دریافت نمائید.
.
۱۰- اسکریپت Around Me:
78-10.png
Around Me راه حل های مشترک برای شبکه های اجتماعی در وب است. نرم افزار آن آزاد و از آن شما را قادر به ایجاد گروه های متعدد و یا جامعه و هر گروه دسترسی به ابزار های فردی اجتماعی مانند دیوار، وبلاگ، دفتر مهمان، فروم، ویکی ها و صفحات وب سفارشی. مردم در تماس باشید می توانید با استفاده از / ایجاد حساب کاربری. آن آزاد است را دانلود کنید.
.
۱۱- اسکریپت webNetwork Social Network:
78-11.png
webNetwork Social Network Script نرم افزار قدرتمند شبکه اجتماعی است که می تواند به راحتی سفارشی به نگاه و احساس طراحی تا اجرا فیس بوک یا مای اسپیس کلون. این نرم افزار تجاری می باشد.

.
.
 

batlagh

Member
به نظر اساتید هسته کدام اسکریپ شبکه اجتماعی بهتر می باشد تا در صورت استخدام یک برنامه نویس حرفه ای آن را بهینه سازی و ارتقا می باشد؟

از لحاظ قدرت ، همراهی در افزایش امکانات جدید ، امنیت ، و سرعت؟

با تشکر
 
آخرین ویرایش:

facibook

New Member
اسکریپ شبکه اجتماعی شبیه (آریو) http://www.arioo.com/

با سلام
من به یه اسکریپی نیاز دارم که شبیه سایت فیسبوک باشه البته از اسکریپ pHp استفاده کردم ولی میخوام اسکریپ اعینا شبیه سایت آریو باشه که کاربران بتوانند با اکارنت دیگر شبکه های اجتماعی فیسبوک گوگل پلاس و........ وارد سایت بشم و اعینا دوستای خودشونی از شبکه های خارجی به فیسبوک ایرانی http://facibook.ir/ دعوت کنند ممنون میشم که راهنماییم نمایید ایمیل من[email protected]
 

facibook

New Member
سلام
من عرض کردم که سایتم شبه سایت آریو باشه من میخوام یکی واسم مثل سایت آریو رو طراحی کنه
و هزینه اشو بفهمم arioo.com
 

BrandClinic

Member
php fox اسکریپت خوبی هست که توسط فیس نما هم استفاده میشه اما نیازمند رفع باگ و ایمن سازی هست
 

جدیدترین ارسال ها

بالا