* فوروارد دامنه * پاسخ سرویس دهنده-(راهنمایی)

ACTIVE

Active Member
با سلام
من دامنه discover.ir رو که به مدت 5 سال تمدید کردم (البته قبلاً هاست داشت!) و از سرویس دهنده محترم خواستم تا این دامنه رو بر روی activesoftne.com فوروارد کنه (البته گفتیم هزینه ای هم اگر داشته باشه پرداخت می کنیم.).

ایشون در پاسخ فرمودند که به کنترل پنل activesoftnet.com بروید و دامنه discover.ir رو روی اوون پارک کنید.
من این کار رو کردم اما پیغامی مبنی بر اینکه شما مجوز انجام اینکار رو ندارید (البته به انگلیسی) ظاهر شد.

آیا راه فوروارد کردن همینه یا غیر از اینه؟ لطفاً راهنمایی کنید... امان ازاین سرویس دهنده های با حال
لطفاً کمک کنید. ممنون
 
اسمش forward نیست دوست من
بهش میگن تغییر دومین نیم سرور ها یا همون DNS ها

شما لطف کن متن خطا رو اینجا کپی کنن تا بگیم مشکلش چیه
 

ACTIVE

Active Member
سلام جناب عزیزی؛
متن پیام بصورت:
Adding Parked Domain
There was a problem creating the parked domain. Show Details
و در قسمت Detail هم متن زیر
Error from park wrapper: Sorry, you are not allowed to add any more than (0) parked domains!
می باشد.

هاستینگ مربوطه ما رو اینطوری راهنمایی کردند " وارد cpanel اون دامنه اصلی بشید و این دامنه روش پارک کنید . "

ببینید من میخام discover.ir رو هرکی زد بیاد وارد activesoftnet.com بشه، راهش آیا اینجوریه که شرکت هاستینگ فرمودند؟؟! اگه اینجوریه که پیغام خطا مربوط به چیست؟ ولی اگه راهش این نیست صحیحش رو بگید تا برسی بشود.

خیلی ممنون از راهنمائیهاتون.
 
شما باید مراحل زیر رو طی کنید

- dns های دومین جدید رو روی سرور هاستتون ست کنید( به عنوان مثال اگه شما یک سایت روی مثلا سرور هاستینه داشته باشید با اسم x.com و حالا بخواید دومین y.com رو روی سایتون پارک کنید باید وارد کنترل پنل دومین شده یا به کسی که دومین رو براتون ثبت کرده بگید dns های دومین رو روی سرور هاستینه ست کنه مثلا ns1.hostine.net - ns2.hostine.net)

- بعد از این مرحله با توجه به خطایی که فرمودید ( این خطا میگه که شما اجازه پارک کردن دومین رو ندارید) باید با مدیر هاستینگتون تماس بگیرید و بهشون بگید دومین جدید رو روی هاستتون پارک کنن

همین و تمام!
 

ACTIVE

Active Member
با سلام، احسان جان من قبلاً این مساله رو با سرویس دهنده دامنه discover.ir می باشد، مطرح کردم و به ایشان گفتم که کنترل پنل دامنه را در اختیار من قرار بدهید و تا من بتوانم هم مشخصات مالک آنرا بنام خودم تغییر دهم و هم بتوانم DNS های آنرا ست کنم روی هاست جدید. اما ایشان در پاسخ گفتند که شما باید از روشی که من در بالا به گفته ایشان گفتم عمل کنید.

-- یک سوال اگه من بتونم دامنه discover.ir رو رویه activesoftnet.com پار کنم، آیا من مثلاً آدرس میلی مانند [email protected] می توانم داشته باشم یا پارک کردن هم مثل فوروارد کردن هستش..؟
-- اصلا این مقوله فوروارد به چه شکلی انجام می پذیرد؟ آیا فقط با تغییر DNS ها؟

ehsanch عزیز ممنون، آیا میتونید دامنه ای رو که از شرکت دیگری ثبت شده رو روی دامنه ای که از شرکتی دیگر خریداری شده فوروارد کنید؟ یا پارک کنید؟ اگر اینطوریه هزینه رو هم بفرمائید و اینکه میتونید مشخصات مالک رو هم به نام من تغییر دهید من نمی دونم چرا این هاست ایران از تغییر نام به نام مالک سر باز میزنه؟؟ واقعاً برام جای سواله.

ممنونم.
 
به طور عامیانه میشه اینطور گفت که
park domain بر روی سرور هاستینگ انجام میشه یعنی با سرور هاستینگ طرف هستی و در forward همه چیز با دومین انجام میشه

با توجه به اینکه دومین شما ir هست به شما پیشنهاد می کنم از روشی که گفتم استفاده کنید یعنی پارک دومین و این مورد هم ربطی به شرکت ثبت کننده نداره حالا چون دومین ir هست فقط dns های سرور رو بدید ست کنن و از این طرف هم به مدیر هاستتون بگید دومین رو براتون پارک کنه روی هاستتون

اگر پارک دومین انجام بگیره بله شما می تونید همچین آدرس ایمیلی داشته باشید

حقیقتا با توجه به این که هر ثبت کننده دومین شرایط خاصی برای فوروارد داره زیاد در این زمینه آشنایی ندارم و بعیید هم می دونم دومین های ir همچین قابلیتی داشته باشه!
 

ehsanch

Active Member
اگه به کنترل پنل دامنه دسترسی داشته باشید... یا لا اقل بتونین Dns ها رو تغییر بدید میشه همه کار کرد.

سرویس فورواردینگ هزینش ناچیزه. اگه ایمیل فوروارد هم بخواهید اونم هزینه ناچیزی داره. فقط باید بتونین Dns دامنه را تغییر بدین.

در مورد تغییر نام دامنه ، متاسفانه این کار این شرکت ها نادیده گرفتن حق مشتری هست و اکثرا برا مجبور کردن مشتری به ماندن پیش خودشون و کسب سود است.

برای سفارش دومین و ایمیل فوروارد به [email protected] ایمیل بزنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا