فوجی فیلم نسل جدید پرینتر قابل حمل Instax Share SP-2 را معرفی کرد

ariamiz95

Banned
d534814f-a048-42c8-a889-9c47da7032d9.jpg


فوجی فیلم امروز نسل دوم پرینتر قابل حمل خود را برای استفاده توسط گجت‌های موبایل معرفی کرد. Instax Share SP-2 پس از معرفی نسل اول این پرینتر در CES 2014 رونمایی شد.


فوجی فیلم نسل جدید پرینتر پرتابل خود را برای استفاده توسط گجت‌های موبایل با نام Instax Share SP-2 رونمایی کرد. این پرینتر را باید بروزرسانی نسل اولی بدانیم که در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2014 رونمایی شد. انتظار می‌رود نسل جدید پرینتر کوچک فوجی فیلم با قابلیت‌های بیشتری نظیر سرعت بالای پرینت و تنظیمات ببشتر در اختیار کاربران قرار گیرد.
پرینترهای سری Instax Share فوجی فیلم از فیلم‌های ۲ در ۳ اینچی این کمپانی استفاده می‌کند. هدف اصلی تولید این پرینترها استفاده از آن‌ها برای پرینت تصاویری است که توسط گوشی‌های موبایل ثبت شده و با استفاده از همین گجت‌ها پرینت می‌شود. با استفاده از این پرینترها می‌توان تصاویری را که توسط گوشی هوشمند ثبت شده یا در فیسبوک و اینستاگرام وجود دارند، پرینت گرفت. این پرینتر قادر است تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها و مکان گرفتن عکس را روی تصویر ثبت کند.
از جمله‌ قابلیت‌های دیگر این پرینتر جدید باید به امکان ثبت تصاویر در کمتر از ۱۰ ثانیه اشاره کرد. این در حالی است که ثبت تصاویر در نسل اول این پرینتر ۱۶ ثانیه طول می‌کشید. همچنین می‌توان روشنایی، کنتراست و رنگ‌بندی تصاویر را نیز کنترل کرد. فوجی فیلم قابلیت اعمال فیلتر‌های بیشتر را نیز فراهم کرده که از طریق بکارگیری اپلیکیشن مخصوص پرینت امکان پذیر است. براساس اطلاعات ارائه شده اپلیکیشن این پرینتر نیز در مقایسه با نسل پیش تغییرات زیادی را به خود دیده است.
فوجی فیلم اعلام کرده که این پرینتر در رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای از ماه جولای با قیمت ۱۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. پک فیلم‌ ۲۰ تایی Instax Mini این پرینتر بصورت جداگانه با قیمت ۱۹.۹۵ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
نظر شما در مورد این پرینتر چیست؟


 

جدیدترین ارسال ها

بالا