فریم کلیدی چیه؟

دوستان اگه می شه در مورد اینکه فریم کلیدی چیه؟ و چطوری می شه فریم کلیدی ایجاد کرد توضیحی بددید. ممنون
 

Ultra3D

Well-Known Member
من مکس کار هستم و افتر کار نکردم ولی در کل فریم کلیدی یک فریمی هست که در اون یک حرکت خواص یا افکت تازه ای شروع به کلید خوردن می کنه یا برای یک شی در اون فریم یک حالت خواص تعریف می شه ...
بقیش که چه طور درست می کنن رو دوستان افتر کار لطف می کنن
 
همونطور که دوست عزیزمون گفت برای انجام یک کار خاص روی فریم مورد نظر استفاده میشه به نظر من ساختن خیلی خاصی نداره این نظر منه ولی برای مشخص کردن اون فریم از marker استفاده میکنن که در timeline گوشه سمت راست یک گزینه به شکل سپر هستش یا از کلید میانبر shift با اعداد بالای صفحه کلید استفاده میکنن
 

hoomanchoorook

New Member
فریم کلیدی یک اصطلاحه. یعنی یک جای خاص. مثلا شما می خواید دقیقا در یک جایی یک تصویر ناگهان ظاهر بشه یا یه تغیر خاصی. اولا می تونید اونجارو مشخص کنید که چند تا کار میشه کرد. 1- shift + number هر جایی که می خوای. 2- وقتی که یک لایه انتخاب شده در جای مورد نظر دگمه *(ستاره) بالای شماره های کیبورد رو بزنی.
معمولا این نشانه ها بدرد پروژه هایی می خوره که قرار در اینترنت فروخته بشه یعنی خود پروژه را قراره بفروشن مثل شرکت videoh hive که این نشانه ها خیلی می تونه کمک کنه. روی نشانه ها دابل کلیک که بکنی می تونی یادداشت بزاری.
یک کاربرد دیگشم اینه که مثلا یه پروژه قرار یک سال دیگه دوباره استفاده بشه. خوب توی یک سال کلی چیزا یادت میره. می تونی برای یه جاهای خاصی توضحیات بزاری.
در ضمن وقتی یک لایه صدا داری و می خوای مثلا وقتی یک صدای خاصی میاد یک تقییر خاص بشه کلید * بالای شماره های کیبورد خیلی کمک می کنه. به این صورت که صدا رو با (.) ممیزد قسمت شماره های کیبورد play می کنی. وقتی این دکمه را بزنی فقط صدا اجرا می شه . بعد تا اون جای خاص رسیدی * رو میزنی. بدون قطع شدن صدا خودش علامت میزاره.
اینم یه آموزش کوچولو بود البته با اجازه دوستان که همشون استاد ما هستند...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا