فروش پارتیشن فریم لس با گارانتی 5 ساله و نصب سریع

sajjad369

New Member
پارتیشن شیشه ای فریم لس در واقع نوعی پارتیشن شیشه ای است که از حداقل سخت افزار و قاب نازک استفاده می کند. پارتیشن شیشه ای فریم لس نامی است که برای این نوع پارتیشن انتخاب شده است. اما در واقعیت، اینطور نیست: هیچ قاب یا اتصالاتی در ساخت آن استفاده نشده است. پنل های شیشه ای این پارتیشن بر روی ریل های افقی در بالا و پایین نصب شده و فاقد ستون های عمودی است و دید واضحی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پارتیشن فریم لس ظاهری زیبا و مدرن به محیط می بخشند و اغلب برای فضاهای کوچک استفاده می شوند زیرا استفاده از آنها به بزرگتر نشان دادن فضا کمک می کند. نصب پارتیشن‌های فریم‌لس راحت‌تر از دیوارهای آجری است، به همین دلیل است که اکثر کارفرمایان از پارتیشن‌های بدون فریم استقبال می‌کنند زیرا زودتر آماده می‌شوند.

پارتیشن های شیشه ای فریم لس به جای دیوار در محیط هایی مانند بانک ها، بیمارستان ها و ادارات استفاده می شوند. به همین دلیل باید مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و تغییرات دما داشته باشد. به همین دلیل برای ساخت پارتیشن های شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده می شود. استفاده می شود، می توانید از انواع شیشه های مات یا رنگی برای این منظور استفاده کنید و یا لوگو و لوگوی شرکت خود را روی شیشه حک کنید.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.



پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن های شیشه ای دیوارهای شیشه ای هستند که برای تقسیم فضاهای یکپارچه استفاده می شوند. پارتیشن ها انواع مختلفی دارند که بسته به محل پروژه می توان آنها را انتخاب کرد. پارتیشن شیشه ای فریم لس معمولا یکی از پرطرفدارترین انواع پارتیشن است زیرا نوع بدون فریم فضا را جادارتر کرده و دید بیشتری را برای کاربران فراهم می کند. به دلیل عدم استفاده از پروفیل بین لیوان و یا استفاده از قاب بسیار نازک دور کار به این نام ارائه می شود و نامیده می شود.

پارتیشن شیشه ای بدون فریم فضای کمتری را نسبت به نوع قاب شده اشغال می کند و این مزیت می تواند برای فضاهایی که فضای کم دارند بسیار موثر باشد زیرا سطح مفیدتری را فراهم می کند. انواع مختلفی از پارتیشن های بدون فریم وجود دارد که می توان آنها را برای هر سلیقه ای تنظیم کرد. پارتیشن های فریم لس در انواع مختلف بدون قاب درب دار، چهارچوب دار یا با در چوبی یا درب شیشه ای طراحی و نصب می شوند.

درب پارتیشن ها اغلب به صورت درب شیشه ای لولایی می باشد که می تواند همراه با فریم و یا بدون قاب طراحی گردد که یراق آلات مخصوص به خود را دارند



انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس یکی از مدرن ترین انواع پارتیشن در محیط های اداری و تجاری است که با تقسیم فضاهای توکار به اتاق های شیشه ای کوچکتر امکان مشاهده کل فضا را بدون هیچ مانعی به شما می دهد و این مشکل مخصوصاً برای ادارات مناسب است.

پارتیشن های شیشه ای فریم لس را به دلیل نازکی فریم پارتیشن بدون فریم می نامند. این فریم های نازک از آلومینیوم یا فلزات دیگری ساخته شده اند که شیشه را در قاب نگه می دارد.



پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره

برای این پارتیشن ها از پروفیل هایی با ضخامت کمتر استفاده می شود، پارتیشن شیشه ای تک جداره که بدون فریم نصب می شود قیمت نسبتا مناسبی دارد و زمان نصب کمتری را می طلبد، این پارتیشن شیشه ای البته آلودگی صوتی را کاهش می دهد. در مکان های پرتردد بهتر است از نوع دوجداره استفاده کنید و برای جذابیت نصب این پارتیشن ها می توانید از شیشه های رنگی یا مات استفاده کنید. پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس فضای کمی را اشغال می کند و بیشترین فضا را در اختیار کاربران قرار می دهد و این نوع پارتیشن برای فضاهای کوچک پیشنهاد می شود. پارتیشن تک جداره از یک لایه شیشه ساخته شده است، بنابراین نازک تر و سبک تر است



پارتیشن شیشه ای بدون فریم دو جداره

پارتیشن شیشه ای دوجداره فریم لس نصب شده اما کشویی و مخفی می باشد به همین دلیل زیبایی و ظرافت خاصی به دیوارهای شیشه ای می بخشد، این نوع دیوار شیشه ای عمدتا در محیط هایی با ترافیک زیاد و آلودگی صوتی استفاده می شود. به این دلیل قرار می گیرد که عایق خوبی در برابر صدا ایجاد می کند. پارتیشن های دو جداره عایق حرارتی خوبی نیز هستند، بنابراین در مورد اتلاف انرژی می توانند بسیار کارآمد باشند. پارتیشن دو جداره از دو لایه شیشه و یک لایه میانی وکیوم ساخته شده است به همین دلیل ضخامت و وزن بالاتری دارد.

برای دریافت مشاوره و مشاهده بهترین اجرا کننده پارتیشن با پرده باکیفیت بالا وگارانتی 60 ماهه و دیدن نمونه کارهای دیگر با کمترین قیمت روی لینک کلیک کنید و از وبسایت پارس پارتیشن دیدن کنید.



قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس


برای تعیین قیمت پارتیشن های فریم لس از آنجایی که اندازه محیط ملاک اصلی در محاسبه قیمت می باشد لازم است با افراد متخصص به صورت حضوری مشورت شود. استفاده از نوع یراق آلات نیز می تواند بر قیمت، نوع درب، لولا، قفل تاثیر بگذارد. و استفاده از دسته در کار روی قیمت نهایی موثر است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت پارتیشن بدون فریم می توان به ضخامت شیشه تک جداره یا دوجداره بودن آن، ایجاد طرح یا لوگو روی پارتیشن و هزینه نصب دیوار اشاره کرد.

قیمت پارتیشن شیشه ای را نمی توان به طور دقیق اعلام کرد زیرا نیاز به اندازه گیری دقیق دارد و به دلیل نوسانات ارزی قیمت ها دائما در حال تغییر است بنابراین توصیه می کنیم برای دریافت لیست قیمت با کارشناسان پارس پارتیشن تماس بگیرید..

مزایای پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن‌ها انواع مختلفی دارند مانند پارتیشن‌های شیشه‌ای زیبا که برای تقسیم محیط‌های بزرگ به اتاق‌های شیشه‌ای کوچک استفاده می‌شوند که مدرن‌ترین سبک این پارتیشن‌های شیشه‌ای نوع بدون فریم است که در ادامه به برخی از مزایای آن می‌پردازیم.

نصب آسان و سریع

همچنین به عنوان عایق حرارتی و صوتی استفاده می شود

فضا را بزرگتر و بازتر می کند

به دلیل فضای کوچکی که پروفیل های نازک اشغال می کنند، برای فضاهای کوچک مناسب است

استفاده از انواع شیشه سکوریت، شیشه لمینت، شیشه رنگی و مات برای بدنه پارتیشن

قیمت مناسب نسبت به دیوارهای آجری

ایجاد فضایی مدرن در مقایسه با دیوارهای گچی

ماندگاری بالا

قابلیت حفظ حریم خصوصی با نصب شیشه مات

پارتیشن شیشه ای فریم لس



انواع شیشه در ساخت پارتیشن فریم لس

پارتیشن های شیشه ای فریم لس، برخلاف تصور اکثر مردم، از استحکام بالایی برخوردارند. شیشه ای که برای ساخت پارتیشن بدون فریم استفاده می شود، شیشه سکوریت یا در برخی موارد شیشه لمینت است، به همین دلیل در برابر ضربه، تغییرات فشار و دما مقاومت و استحکام بالایی خواهد داشت.

شیشه های مورد استفاده در ساخت پارتیشن می تواند به شرح زیر باشد

شیشه تک جداره: از شیشه سکوریت با ضخامت 8-12 میل استفاده می شود، مناسب برای فضاهای کوچک، نصب سریع و آسان، عبور نور و باز شدن فضا و جلوگیری از آلودگی صوتی.

شیشه های دو جداره: این شیشه ها به دلیل وجود دو لایه شیشه ضخامت بیشتری دارند و عایق خوبی در برابر آلودگی صوتی و همچنین عایق خوبی در برابر حرارت هستند.

عینک های طرح دار و رنگی: برای زیباسازی محیط اطراف می توانید از شیشه های تک جداره و دوجداره طرح دار یا رنگی و همچنین برای ساخت پارتیشن شیشه ای از لوگوی برند استفاده کنید.



شیشه مات: گاهی اوقات برخی از اتاق های شیشه ای برای حفظ حریم خصوصی نیاز به پوشاندن دارند، مانند اتاق جلسات یا کنفرانس یا در محیط های خانگی، می توان از آن به عنوان حمام شیشه ای یاد کرد.



درب پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای را می توان با درب و یا گاهی بدون در طراحی و نصب کرد، اما در محیط های اداری که کارکنان برای عملکرد بهتر نیاز به آرامش دارند، قطعا از درب های پارتیشن استفاده می شود. درهای پارتیشن شیشه ای را می توان از چوب و/یا شیشه ساخت، اما اغلب از شیشه برای مطابقت با ظاهر پارتیشن استفاده می کنند. درب پارتیشن شیشه ای را می توان به صورت درب شیشه ای لولایی، درب شیشه ای کشویی یا درب شیشه ای اسپایدر طراحی کرد. نوع درب شیشه ای به موقعیت آن بستگی دارد باز شدن درب به آن بستگی دارد. ناگفته نماند که درب های پارتیشن شیشه ای لزوما دستی نیستند و می توانند به صورت درب شیشه ای اتوماتیک طراحی شوند.





گارانتی و خدمات


در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن فریم لس و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا