فروشگاه کارت شارژ « ام پی سی شارژ » ... آماده دریافت!

m p c

New Member
بلاخره پس از چندین هفته تلاش اسکریپت فروشگاه کارت شارژ ام پی سی شارژ آماده دریافت شد.

ام پی سی شارژ یک اسکریپت رایگان و متن باز است به این معنی که شما می‌توانید آن را به رایگان دریافت کنید و آن را هر طور که دوست دارید تغییر دهید اما ما حقوقی هم برای خود در نظر گرفته‌ایم٬ این اسکریپت تحت لیسانس GPL 3.0 منتشر می‌شود و شما باید برای استفاده از این اسکریپت این قوانین را قبول داشته باشید و به آن عمل کنید.‌

این اسکریپت اولش قرار بود شخصی باشه ولی گفتم بزار دیگران هم استفاده کنن ازش دیگه این همه پول هنگفت ندن و اسکریپت بخرند. من تا جایی که در توانم بود روی امنیت این اسکریپت کار کردم اسکریپت متن باز هست و می تونید کد هاشو ببینید و اگه مشکل امنیتی و یا مشکل ... داشت آن را اصلاح نمایید. همچنین می توانید پس از اصلاح مشکل را با ایمیل برنامه نویس [email protected] در میان بزارید تا در آپدیت های بعدی مشکل حل بشه.

همچنین سعی شده یک مدیریت نسبتا کامل برای این اسکریپت طراحی بشه که نیاز های کاربران رو برآورده کنه. ظاهر این سایت هم از روی ظاهر سایت gsmcharge.com از صفر طراحی و کد نویسی شده.
بدلیل این که اسکریپت متن باز هست کسانی که با برنامه نویسی تحت وب آشنایی دارند می تونند قالب اختصاصی نیز برای خود طراحی کنند.

لینک دریافت اسکریپت :


http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http%3A%2F%2Fmpc-designer.persiangig.com%2Fscript%2Fmpc-sharj-vr_1.77.9.zip

یا

http://mpc-designer.persiangig.com/script/mpc-sharj-vr_1.77.9.zip

فقط یه درخواستی که دارم کپی رایت رو حذف نکنین چون واقعا خیلی برای این اسکریپت زحمت کشیده شده.
چون اسکریپت فروش کارت شارژ رایگانش کم پیدا می شه خواستم این اسکریپت رو به اشتراک بزارم تا اونایی که نیاز دارن بهش ازش استفاده کنند.


راهنمای نصب خودکار و دستی اسکریپت نیز درون فایل زیپ موجود است.

در ضمن یاد آور بشم که خود رایانمهر این اسکریپت رو به قیمت 600 هزار تومن متن بازش رو میفروشه. :20:

دمو : http://mpc-designer.com/sharj
آدرس مدیریت دمو : http://mpc-designer.com/sharj/mpc-admin
نام کاربری : mpc
رمزعبور : admin
 

m p c

New Member
با سلام خدمت تک تک شکا عزیزان بنده برنامه نویس اسکریپت mpc sharj هستم از نظر امنیت این اسکرسپت رو تضمین می کنم خودم هم دارم ازش استفاده می کنم http://chargme.ir ورژن های جدید و ماژول های این اسکریپت رو می تونید از آدرس http://chargme.ir/mpc-designer/sharj و یا http://mpc-designer.con or .net دریافت نمایید. در ورژن بعدی امکانات خاص و جالبی به این اسکریپت اضافه خواهد شد همچنین از اکثر درگاه های پرداخت بانکی در ورژن بعدی استفاده خواهیم کرد تا کاربران بتوندد به راحتی باحاش کار کنند.

در صورتی که نظر انتقاد پیشنهادی دارید می تونید در تاپیک زیر گفت گو کنید و یا با ایمیل بنده [email protected] در تماس باشید.
http://www.webhostingtalk.ir/f118/44018

با تشکر
محمد پاکزاد برنامه نویس و طراح وب
پیروز و شادکام باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا