PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
شركت AT&T از بزرگترين شركت هاي مخابراتي آمريكا نگهداري اطلاعات شخصي مربوط به مشتركان خود و ردگيري فعاليت هاي آنها در فضاي مجازي را رد كرد.
به گزارش فارس به نقل از تك وب، اين شركت به تازگي از نرم افزاري موسوم به Audience Science براي شناسايي رفتار مشتركان خود در قبال آگهي هاي تبليغاتي تحت وب استفاده مي كند كه اين مساله شائبه سواستفاده از اطلاعات شخصي كاربران را تقويت كرده است.
اين اقدام AT&T موجب اعتراض برخي نمايندگان كنگره و گروه هاي مدافع حقوق شهروندي نيز شده بود. پيش از اين مدت زمان طولاني نگهداري از اطلاعات شخصي كاربران موتورهاي جستجو توسط گوگل، ياهو، مايكروسافت و .. نيز نگراني هاي جدي را برانگيخته بود.
منبع