عوامل تاثیر گذار در هزینه عمل لابیا پلاستی

همواره یکی از اصلی‌ترین مواردی که در عمل‌های زیبایی مورد سوال واقع می‌شود هزینه آن عمل است. هزینه عمل واژن به موارد مختلفی وابسته است. اصلی‌ترین مورد آن را می‌توان شکل فعلی واژن و همچنین روش درمانی آن در نظر گرفت. موارد و عوامل مختلفی دیگری وجود دارد که هزینه عمل لابیاپلاستی را مشخص می‌کند. توجه داشتن به این موارد می‌تواند در یک برآورد هزینه صحیح و درست شما را یاری کند. در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

تکنیک جراحی واژن و تاثیر آن در هزینه نهایی
روش‌های و تکنیک‌های مختلفی برای زیباسازی واژن وجود دارد همانند جراحي زيبايي كليتوريس که به وسیله آن پزشک اقدام به عمل می‌کند. این روش‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در هزینه نهایی قابل پرداخت توسط بیمار داشته باشد. تکنیک‌های انجام جراحی لابیاپلاستی به مواردی از قبیل وج تکنیک، استفاده از لیزر واژینال خلاصه می‌شود که این موارد در نرخ عمل واژینال تاثیر گذار خواهد بود.

موارد مصرفی برای جراحی زیبایی واژن
در هر عملی مواد و لازم مصرفی وجود دارد، موارد مختلفی برای جراحی زیبایی واژن مورد نیاز است که این موارد می‌تواند تاثیر زیادی بر قیمت عمل لابیا پلاستی خواهد داشت. مواردی از قبل نخ بخیه و مواردی از این دست می‌تواند در نرخ عمل لابیاپلاستی تاثیرگذار باشد.

ابزار جراحی یا روش جراحی
وابسته به آن که در عمل چه ابزار‌های جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین روشی که برای انجام جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد هزینه عمل لابیا پلاستی می‌تواند متفاوت باشد. البته این موارد به دلیل آن که تاثیر مستقیمی در کیفیت عمل دارد، نباید ملاکی برای کم کردن هزینه عمل باشد.

عمل لیزر لابیاپلاستی به دلیل آن که یکی از جدیدترین روش‌های عمل و همچنین نیاز به بستری شدن و حتی طول درمان زیادی ندارد، در حال حاضر روشی مناسب برای کاهش دادن هزینه‌های جراحی خواهد بود.

محل انجام عمل زیبایی واژن
محلی که در آن اقدام به انجام عمل زیبایی واژن می‌کنید می‌تواند در هزینه عمل تاثیر گذار باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود قبل از انجام عمل حتما از میزان هزینه عمل به خوبی آگاه شوید. در صورتی که شما این عمل را در درمانگاه یا بیمارستان انجام دهید در تسویه حساب نهایی، نرخ این مراکز به هزینه عمل لابیاپلاستی اضافه خواهد شد. هم‌چنین مراقبت‌های بعد از عمل لابیاپلاستی و امکاناتی که در اختیار بیمار قرار می‌گیرد، در هزینه عمل لابیاپلاستی موثر است.

شکل و فرم لایه‌های داخلی واژن
مورد دیگری که می‌تواند در قیمت لابیاپلاستی تاثیر گذار باشد، شکل و فرم لابیای مینور است. ظاهر اولیه و همچنین میزان ضخامت این قسمت از واژن می‌تواند تاثیر زیادی در قیمت عمل داشته باشد. به همین دلیل عموما کلینیک‌ها پس از آن که اولین جلسه مشاوره و معاینه انجام شود اقدام به ارائه لیست قیمت به بیمار می‌کنند.

دیگر عمل‌های همراه با عمل لابیاپلاستی
این امکان وجود دارد که بیمار همراه این عمل سری خدمات و عمل‌های دیگری را نیاز داشته باشد، مواردی مانند تزریق ژل به واژن، تزریق چربی، تنگ کردن واژن و پرینورافی می‌تواند هزینه عمل اصلی را بالاتر ببرد. بنابراین هزینه عمل ترکیبی از هزینه کل عمل‌های انجام شده خواهد بود.

بیمه و هزینه لابیاپلاستی
در حالت کلی تمامی عمل‌های زیبایی توسط هیچ بیمه گذاری پرداخت نمی‌شود و از آنجایی که عمل لابیاپلاستی یک عمل زیبایی به حساب می‌آید می‌توان گفت که این عمل تحت پوشش بیمه نخواهد بود و شخص باید خود تمام هزینه عمل زیبا سازی واژن را پرداخت کند.

هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر ارزان‌تر است؟
در دید اولیه شاید هزینه انجام عمل با لیزر کمی بیشتر باشد اما از خاطر نبرید که جراحی زیبایی واژن به شیوه سنتی، نیاز به طول درمان و همچنین بستری شدن دارد که این موارد به هزینه نهایی عمل اضافه خواهد شد. سخت بودن روش عمل با چاقوی جراحی از آنجایی که یکی از روش‌های تخصصی است، هزینه بیشتری را برای بیمار به همراه خواهد داشت.

در حالت کلی می‌توان گفت عمل لابیاپلاستی با لیزر به نسبت دیگر روش‌های عمل هزینه کمتری به همراه خواهد داشت.


عمل های زیبایی سینه، شکم و اندام - جراحی عمومی هموروئید و کیست مویی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا