طریقه بستن فایل 3 رنگ برای خروجی

dubairan

Member
سلام
فایلی دارم که سه رنگ کار کردم. چطوری باید فایل را برای خروجی 3رنگ ببندم؟
 

lpi

مدیر انجمن اصول چاپ
سلام دوست عزیز
لطفا موارد زیر رو مشخص کن:
1. فایل با چه نرم افزاری طراحی شده؟
2. مشخصات رنگ های مورد نظر و در صورت امکان درصد های اونها رو بگو
منتظرم مرسی
 

dubairan

Member
سلام
فایل در کورل کارشده که به فتوشاپ اکسپورت میکنم.
سایز آ4 و 2رو است که میخوام 2 طرف روی یک زینک بیاد(نمیدونم در اصطلاح سکه ای میگن یا کله به کله!). در پست بعدی تصویر را آپلود کردم.
راستی یه سوال دیگه. پاکت رادیولژی بزرگ هم هست که سایز بازش حدود 86*60 سانتیمتره وباید پس از چاپ بفرستم پاکت سازی. معمولا پاکتهای آ4 قالب تیغش را چاپخانه داره، این سایز پاکت را میشه بدون قالب تیغ درستش کرد؟(روی 120 گرم گلاسه چاپ میشه وفرم خاصی نداره)
یه سوال دیگه. میشه خواهش کنم طرحهای گسترده جعبه را آپلود کنید. توی یک سایت ایرانی دیدم تعداد زیادی آپلود کرده بود ولینکش جواب نمیداد. طرحهای پاکت گسترده سراغ ندارید؟
بسیار ممنون ومتشکر
 

lpi

مدیر انجمن اصول چاپ
سلام
دوست من ای کاش مشخص می کردین که رنگ های شما چه رنگ هایی هستن! به هر حال من حدس می زنم که رنگ های شما با 3 رنگ از رنگ های cmyk ساخته شدن. اگر این طور باشه و شما قصد ساخت رنگ های موضعی (اسپات) رو نداشته باشین با بکار بردن رنگ هایی که منحصرا ترکیب 3 رنگ از 4 رنگ cmyk هستند در نهایت فایل طرح شما در لیتوگرافی به 3 رنگ تفکیک و شما 3 حامل تصویر (در اینجا پلیت یا زینک ) خواهیند داشت. اگر هم فایل شما در نرم افزار کرل طراحی شده و دیگه قرار نیست در فتوشاپ کاری روش انجام بشه فایل کرل شما برای ساخت زینک کفایت می کنه و دیگه لازم نیست به فتوشاپ واردش کنید ( البته اگه تکمیل شده).
در مورد پاکت هم لطفا مثل سوالات قبلی اونرو در قالب یک سوال مجزا مطرح کن که موضوع به هم نخوره و دیگران هم بتونن استفاده کنند.
قبلا از همکاریت ممنونم
موفق باشی
امین زردوزی
 

dubairan

Member
متشکرم از پاسخی که دادید. ولی راجع به نحوه چیدن که چطوری پشت ورو روی یک زینک بیاد توضیحی ندادید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا