طرح مشكلات با برنامه mmb

spsgorgan

Active Member
جهت بهتر شدن هدفتون عرض میکنم : یک گشتی داخل همین صفحه اول میزدین پر تاپیک ها اشکالات بود. مرحمت بفرمایید در همون تاپیک ها پاسخ بدید عالیه
 
جهت اطلاع شما دوست عزيز و عصباني بايد بگم كه هدف از ايجاد اين تاپيك طرح مشكلاتي است كه افراد در قسمتهاي مختلي mmb دارند چون در بسياري از موارد جستجو كردن جواب نميده پس افراد در اين مبحث ميتونن مشكلات مختلف خود رو بدون هيچ مانعي بيان كنند مثلا چه درباره پلاگينها و چه در باره اسكريپتها و ... و از تمامي دوستان خواهش ميكنم كه با توانايي هاي خودشون مبتدي هارو در اين بحث راهنمايي كنن چون فكر كردم كه وجود يك بحث كلي راجع به قسمتهاي مختلف در رفع اشكال ديگران كاراست.
 

silvercover

کاربر متخصص
ممنون از حسن نیت و نظر جناب sarbedaronline1،

به دور از عصبانیت باید عرض کنم که هدف کل تالار برای همین رفع اشکال هاست و نه چیز دیگه ای صرفا. شما تصور کنید اگر همین مبحث ادامه دار بشه و 100 صفحه بشه پس متجمع بودنش چه فایده ای داره و باید باز دست به گریبان جستجو شد. این روش تالار گفتگو امتحانش رو پس داده و با توجه به امکانات و شرایط موجود بهترین راه حل هست. پس چرخ رو دوباره...
 

M.A.D.S

Banned
این گروه می تونه با ارائه مثال های خودش به انجمن کمک کنه مثلا هر کس چیز خاصی مد نظرشه اینجا بگه تا براش ساخته بشه
 

ubuntu

Member
ببينين. در طول يک سال گذشته 3-4 تا مبحث با اين موضوع مطرح شده. هر بار هم همون جواب‌هاي قبلي که البته منطقي هم هستند داده شده. آخه اين انجمن کلاً مال همين کاره. شما مي‌خواهين کل انجمن رو تو يه مبحث پياده کنين؟
 
از توجه همه دوستان به اين قسمت ممنونم ولي من بعد از يه گشت و گذار كاملا دقيق اقدام به ايجاد اين بحث كردمچون در هر قسمت ممكنه كسي با مشكلي مواجه بشه مثلا من خودم راجع به مثالي در مورد سورس ديوان حافظ در بخش مثالها مشكل داشتم تا در همون بخش مثالها گفتم كه ايجوريه زود يه نفر گفت كه آقا اينجا جاي سوال كردن نيست حتي نديد كه مشكل راجع به همون مثاله يا يه نفر چند تا لودينگ گذاشته بود كه فايل فلش ضميمه سورس شده بود تا گفتم يه مثال با فايل بدون ضميمه داره زود يكي بازم گفت آقا اينجا جاي سوال كردن نيست خلاصه كلام اينكه اگه بخوايد ميتونيد در اين بحث مشكلتونو راجع به هر تاپيكي همراه آدرس تاپيك بذاريد تا ديگران بتونند كمك كنند بدون محدوديت اينكه بگن اينجا جاي سوال نيست در ضمن جستجو در يك تاپيك كه كارش معلومه فكر كنم بهتر از جستجو در همه تاپيك هاست ضمن اينكه هر راجع به تاپيكي مشكلي داره راعت مياد اينجا و لينك تاپيك رو ميذاره و ديگران جواب ميدن حالا خود دانيد.بودنش كه بهتر از نبودنشه.
 

msm_salamat

New Member
سلام.من یک مشکل در نرم افزار mmb دارم و اون اینه که وقتی با حساب کاربری administrator وارد می شم ویک پروژه را اجرا میکنم، بعد که با کاربر معمولی وارد میشم و یک پروژه دیگر رو طراحی و اجرا میکنم همون پروژه قبلی که تو administrator اجرا کردم مجددا اجرا میشه و اصلا پروژه جدید رو اجرا نمیکنه.چه باید بکنم. ممنون میشم کمکم کنید.
 

msm_salamat

New Member
سلام.من یک مشکل در نرم افزار mmb دارم و اون اینه که وقتی با حساب کاربری administrator وارد می شم ویک پروژه را اجرا میکنم، بعد که با کاربر معمولی وارد میشم و یک پروژه دیگر رو طراحی و اجرا میکنم همون پروژه قبلی که تو administrator اجرا کردم مجددا اجرا میشه و اصلا پروژه جدید رو اجرا نمیکنه.چه باید بکنم. ممنون میشم کمکم کنید.
 

M.A.D.S

Banned
آقا یا خانم msm_salamat شما با یه بار پست زدن هم میتونستید سوالتون رو بپرسید لارم نیست 2 تا پست مشابه بزنید
 

maryam0o0

New Member
سلام دوستان ! من یه مشکلی دارم.نمی دونم برای اینکه فایل های فلشم تو بیلدر از روی cd اجرا بشه آدرشو چه طور تغیر بدم.فایل ای external دیگه رو با زدن \ به عنوان درایو ریشه درست کردم اما در مورد فلش نمی تونم. لطفا هر چه سریع تر کمکم کنید
 

ubuntu

Member
ببينيد. اون حاهايي که شما سوالتون رو مطرح مي‌فرمودين جاي سوال پرسيدن نبود. اصلاً فکر کنم يکي از کار برد هاي دکمه‌ي
newthread.gif
در صفحه‌ي اصلي انجمن همين باشه. مطرح کردن مشکلات. همچنين جمله‌ي "برنامه Multimedia Builder سوالات و مشکلات خود را در رابطه با برنامه Multimedia Builder در این انجمن مطرح کنید" هم که کنار لوگوي MMB در بالاي صفحه قابل رويت هستش. مي‌گه کل اين انجمن مربوط به همين سوالات و مشکلاته. در ضمن فکر کنم جناب msm_salamat قصد دو بار پست زدن نداشتن، اشتباهي شده!
 

arzinist

New Member
ممنون از حسن توجه شما

اما بهتره یه نگاه به این مبحث بندازید به فرموده های آقا سعید پی می برید:

http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=116051

دوست من سلام
من یه مشکل تقریبا بزرگ برام پیش اومده
یه پروژه MMB دارم.سایز پروژه1024*768 هست
یکی از صفحات بدلیل بزرگتر بودن با اسکرول بالا و پایین میشود.حالا مشکل من این است که Hotspot را بر روی قسمت بالایی تنظیم نمودم که عملی را انجام دهد. وقتی اسکرول را به پایین حرکت میدهم، انتظار دارم Hotspot هم با آن جابجا شود. اما متاسفانه نمیتوانم Hotspot را با آن قسمت از تصویر ست کنم که با بالا و پایین رفتن تصویر Hotspot نیز تغییر مکان بدهد و ثابت باقی نماند
لطفا راهنمایی کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا