صفحه پاپ آن یا کامنت

irlogo

Active Member
سلام
اول میلاد امام رضا رو تبریک بگم:oops:
دوم چه جوری می شه یک صفحه ای رو طراحی کرد که وقتی روی لینکش کلیک بشه کوچیک باز بشه
مثل صفحات نظر بدهید وبلاگ کوچیک
مرسی
 
بالا