سلام دوست عزیز بنده یوزر هستم و به شدت ناراضی اما بازهم بگم بین همه ی سرویس ها بازهم شاتل از همه بهتره ، دیگه تقصیر شاتل نیست چون پهنا باند باید از مخابراط بخره
ما هم باید اذیت بشیم .
در هر صورت هروقت زنگ میزنم واسه مشکلم میپیچوننم این نمایندگی ها امید وارم شما و دوستتون به خاطر خودتون هم که شده اینقدر مردم رو نپیچونید .
اخیران من هر وقت دانلودی میکردم چند برابر از ترافیکم کم میشد ، اول هیچی نگفتم دیگه روز بروز بیشتر میشد ، بعد برای تست مودم را کلا از سیتم کندم و کلا 1 ساعت روشن گذاشتم بعد رفتم چک کردم 100 مگ ازم کمم شده بود
حالا هرچی تماس گرفتم با نمایدگی ، انلاین میگفت تلفن بزنید تلفینی میگفتند انلاین بشید .
حالا اینجا جای این بحث ها نیست شرمنده اصلا همچین چیزی رو گفتم
موفق باشید خدانگهدار
سلام دوست عزیز
جای این صحبت ها اینجا نیست اما جهت اطلاع شما عرض می کنم که سوء تفاهم نشه
1- شاتل پهنای باندش رو از مخابرات تهیه نمی کنه به دلیل کیفیت پایین اینترنت مخابرات از زیر ساخت تهیه می شه .اما برای جابه جا کردن اینترنت نیاز به بستر داره که بستر باید از مخابرات تهیه بشه مخابرات هم به دلیل اینکه خصوصی شده و خودش Adsl مفروشه به هیچ وجه همکاری نمی کنه برای گرفتن اینترانت . وگرنه شاتل مشکل پهنای باند نداره مشکل جابه جا کردنش رو داره
2-پشتیبانی شهرستانتون توی هر لحظه از شبانه روز با شما همکاری نکرد می تونید با پشتیبانی تهران تماس بگیرید که اون ها موظف هستند هر ساعت از شبانه روز به کار شما رسیدگی کنند. شماره پشتیبانی تهران 02123089 در صورتی هم که شکایتی دارید از پشتیبانی نمایندگیتون حتما با امور استان ها با شماره 02123072000 تماس بگیرید و اطلاع بدید.
3- در مورد اینکه گفتید بین از مصرفتون کم می کنه من با اطمینان کامل می گم این موضوع به هیچ عنوان صحت نداره در صورتی که مودمتون به صورت اتوماتیک کانفیگ شده به صورت دستی تبدیلش کنید و بعد نرم افزار گراف نصب کنید بعد می بنید که دقیقا همون مقداری که استفاده کردید برای شما منظور شده .