شرایط دریافت نمایندگی شاتل رو کسی میدونم؟؟؟

rastanweb

Member
سلام و درود

یکی از دوستان میخواد نمایندگی شاتل بگیره...

میخوام بدونم کسی اینجا از شرایطش و میزان هزینش خبر داره که چه جوریاست؟؟؟؟
 

www.ahvazcity.net

Well-Known Member
شاتل از شما بابت اینکه بهتون نمایندگی می ده پولی دریافت نمی کنه .فقط یک فقره چک بابت زمانت از شما دریافت می کنه سال 89 از من 50 میلیون چک گرفتن.بسته به استان درخواستی و زیر ساخت های مخابراتی و روابطش در اون استان با شرکت مخابرات ایران نمایندگی می ده . جدیدا هم طبق دستور مدیرعامل شرکت جناب آقای نخجوانی به شهر هایی که تعداد مراکزشون زیاد نیست نمایندگی نمی دن.اما در کل متقاعد کردنشون به اینکه می تونید خوب واسشون بفروشید کار ساده ای نیست و دلسرد کنندست .اگر بخواید برید مستقیما خود شرکت شاتل بهتون اجازه داخل شدن هم نمی دن اما شما می تونید برای پیگیری با امور استان ها تماس بگیرید.
02123072000
موفق و پیروز باشید
 

rastanweb

Member
ممنون دوست عزیز.

از لحاظ اینکه بخوام چک بدم مشکلی ندارم . اما یه سوال شما برای اینکه پورت از مخابرات بگیرید خودتون پول دادید و یا اینکه هزینشو خود شاتل پرداخت میکنه. کلا برای شروع چه هزینه ای میخواد ؟؟؟
 

www.ahvazcity.net

Well-Known Member
کلا بابت مسائل فنی شما هیچ مبلغی رو پرداخت نمی کنید. و تمامی هزینه ها به عهده شاتل هستش بعد پورتی از مخابرات گرفته نمی شه.پورت ها مطعلق به شرکت شاتل هستش.تنها هزینه ای که می کنید بابت فروش هستش و دفترتون .
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
شما ناراضی هستین از شاتل ؟؟ یوزر هستین یا فروشنده؟؟

سلام دوست عزیز بنده یوزر هستم و به شدت ناراضی اما بازهم بگم بین همه ی سرویس ها بازهم شاتل از همه بهتره ، دیگه تقصیر شاتل نیست چون پهنا باند باید از مخابراط بخره
ما هم باید اذیت بشیم .
در هر صورت هروقت زنگ میزنم واسه مشکلم میپیچوننم این نمایندگی ها امید وارم شما و دوستتون به خاطر خودتون هم که شده اینقدر مردم رو نپیچونید .
اخیران من هر وقت دانلودی میکردم چند برابر از ترافیکم کم میشد ، اول هیچی نگفتم دیگه روز بروز بیشتر میشد ، بعد برای تست مودم را کلا از سیتم کندم و کلا 1 ساعت روشن گذاشتم بعد رفتم چک کردم 100 مگ ازم کمم شده بود
حالا هرچی تماس گرفتم با نمایدگی ، انلاین میگفت تلفن بزنید تلفینی میگفتند انلاین بشید .

حالا اینجا جای این بحث ها نیست شرمنده اصلا همچین چیزی رو گفتم
موفق باشید خدانگهدار
 

rastanweb

Member
سلام دوست عزیز بنده یوزر هستم و به شدت ناراضی اما بازهم بگم بین همه ی سرویس ها بازهم شاتل از همه بهتره ، دیگه تقصیر شاتل نیست چون پهنا باند باید از مخابراط بخره
ما هم باید اذیت بشیم .
در هر صورت هروقت زنگ میزنم واسه مشکلم میپیچوننم این نمایندگی ها امید وارم شما و دوستتون به خاطر خودتون هم که شده اینقدر مردم رو نپیچونید .
اخیران من هر وقت دانلودی میکردم چند برابر از ترافیکم کم میشد ، اول هیچی نگفتم دیگه روز بروز بیشتر میشد ، بعد برای تست مودم را کلا از سیتم کندم و کلا 1 ساعت روشن گذاشتم بعد رفتم چک کردم 100 مگ ازم کمم شده بود
حالا هرچی تماس گرفتم با نمایدگی ، انلاین میگفت تلفن بزنید تلفینی میگفتند انلاین بشید .

حالا اینجا جای این بحث ها نیست شرمنده اصلا همچین چیزی رو گفتم
موفق باشید خدانگهدار

این مشکل تو همه سرویس ها هست . البته تو پارس آنلاین و شاتل کمتره.... بازم ممنون که مارو از مشکلات یوزر ها مطلع میکنید. شاید به زودی برای یوزر های خودمون هم چنین مشکلی پیش اومد :wink:
 

www.ahvazcity.net

Well-Known Member
سلام دوست عزیز بنده یوزر هستم و به شدت ناراضی اما بازهم بگم بین همه ی سرویس ها بازهم شاتل از همه بهتره ، دیگه تقصیر شاتل نیست چون پهنا باند باید از مخابراط بخره
ما هم باید اذیت بشیم .
در هر صورت هروقت زنگ میزنم واسه مشکلم میپیچوننم این نمایندگی ها امید وارم شما و دوستتون به خاطر خودتون هم که شده اینقدر مردم رو نپیچونید .
اخیران من هر وقت دانلودی میکردم چند برابر از ترافیکم کم میشد ، اول هیچی نگفتم دیگه روز بروز بیشتر میشد ، بعد برای تست مودم را کلا از سیتم کندم و کلا 1 ساعت روشن گذاشتم بعد رفتم چک کردم 100 مگ ازم کمم شده بود
حالا هرچی تماس گرفتم با نمایدگی ، انلاین میگفت تلفن بزنید تلفینی میگفتند انلاین بشید .

حالا اینجا جای این بحث ها نیست شرمنده اصلا همچین چیزی رو گفتم
موفق باشید خدانگهدار
سلام دوست عزیز
جای این صحبت ها اینجا نیست اما جهت اطلاع شما عرض می کنم که سوء تفاهم نشه
1- شاتل پهنای باندش رو از مخابرات تهیه نمی کنه به دلیل کیفیت پایین اینترنت مخابرات از زیر ساخت تهیه می شه .اما برای جابه جا کردن اینترنت نیاز به بستر داره که بستر باید از مخابرات تهیه بشه مخابرات هم به دلیل اینکه خصوصی شده و خودش Adsl مفروشه به هیچ وجه همکاری نمی کنه برای گرفتن اینترانت . وگرنه شاتل مشکل پهنای باند نداره مشکل جابه جا کردنش رو داره
2-پشتیبانی شهرستانتون توی هر لحظه از شبانه روز با شما همکاری نکرد می تونید با پشتیبانی تهران تماس بگیرید که اون ها موظف هستند هر ساعت از شبانه روز به کار شما رسیدگی کنند. شماره پشتیبانی تهران 02123089 در صورتی هم که شکایتی دارید از پشتیبانی نمایندگیتون حتما با امور استان ها با شماره 02123072000 تماس بگیرید و اطلاع بدید.
3- در مورد اینکه گفتید بین از مصرفتون کم می کنه من با اطمینان کامل می گم این موضوع به هیچ عنوان صحت نداره در صورتی که مودمتون به صورت اتوماتیک کانفیگ شده به صورت دستی تبدیلش کنید و بعد نرم افزار گراف نصب کنید بعد می بنید که دقیقا همون مقداری که استفاده کردید برای شما منظور شده .
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام دوست عزیز
جای این صحبت ها اینجا نیست اما جهت اطلاع شما عرض می کنم که سوء تفاهم نشه
1- شاتل پهنای باندش رو از مخابرات تهیه نمی کنه به دلیل کیفیت پایین اینترنت مخابرات از زیر ساخت تهیه می شه .اما برای جابه جا کردن اینترنت نیاز به بستر داره که بستر باید از مخابرات تهیه بشه مخابرات هم به دلیل اینکه خصوصی شده و خودش Adsl مفروشه به هیچ وجه همکاری نمی کنه برای گرفتن اینترانت . وگرنه شاتل مشکل پهنای باند نداره مشکل جابه جا کردنش رو داره
2-پشتیبانی شهرستانتون توی هر لحظه از شبانه روز با شما همکاری نکرد می تونید با پشتیبانی تهران تماس بگیرید که اون ها موظف هستند هر ساعت از شبانه روز به کار شما رسیدگی کنند. شماره پشتیبانی تهران 02123089 در صورتی هم که شکایتی دارید از پشتیبانی نمایندگیتون حتما با امور استان ها با شماره 02123072000 تماس بگیرید و اطلاع بدید.
3- در مورد اینکه گفتید بین از مصرفتون کم می کنه من با اطمینان کامل می گم این موضوع به هیچ عنوان صحت نداره در صورتی که مودمتون به صورت اتوماتیک کانفیگ شده به صورت دستی تبدیلش کنید و بعد نرم افزار گراف نصب کنید بعد می بنید که دقیقا همون مقداری که استفاده کردید برای شما منظور شده .

1 - صحصح
2 - خیر با اونجا هم تماس گرفتم گفتن با نمایندگی شهر خودتون تماس بپیرید
3 - من مبتدی نیستم اینهارو میدونم همه جوره تست کردم ، بیخودی کم شده بود .

ممون از توجهت
 

www.ahvazcity.net

Well-Known Member
مشکلات مالی و فروش رو با نمایندگی باید چک کنید . اما مشکلات فنی رو پشتیبانی تهران به صورت کامل دسترسی داره.من زیاد با چیزی که شما گفتید برخورد کردم که کاربر ها می گفتن از حساب ما به اشتباه کم شده .اما بعد از بررسی مشخص شد همه دوستان یا ویندوزشون آپدیت می شده یا کسی از اینترنتشون استفاده می کرده یا مشکل از طرف خودشون بوده .crm کل کشور یکپارچه هستش و اگر مشکلی وجود داشته باشه باید کل کشور اینجوری باشه .با پشتیبانی تهران تماس بگیرید مشکلتون رو بگید بررسی می کنن مشکل رو و اگر خیلی پی گیر باید لاگ هاتون رو هم در اختیارتون قرار می دن
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
مشکلات مالی و فروش رو با نمایندگی باید چک کنید . اما مشکلات فنی رو پشتیبانی تهران به صورت کامل دسترسی داره.من زیاد با چیزی که شما گفتید برخورد کردم که کاربر ها می گفتن از حساب ما به اشتباه کم شده .اما بعد از بررسی مشخص شد همه دوستان یا ویندوزشون آپدیت می شده یا کسی از اینترنتشون استفاده می کرده یا مشکل از طرف خودشون بوده .crm کل کشور یکپارچه هستش و اگر مشکلی وجود داشته باشه باید کل کشور اینجوری باشه .با پشتیبانی تهران تماس بگیرید مشکلتون رو بگید بررسی می کنن مشکل رو و اگر خیلی پی گیر باید لاگ هاتون رو هم در اختیارتون قرار می دن
گفتم که کلا سیستم رو خاموش کردم و پورت هم کندم اما بازم کم شد حالا در هر حال دیگه عادت کردم و این قضیه فقط یک دوره واسم پیش امود لان خیلی بهتر شده
ممون از شما
 
من شرایطش رو نمی دونم ولی از هر کسی پرسیدم راضی بوده و اینکه پشتیبانی خوبی داره
 

جدیدترین ارسال ها

بالا