شبیه سازی پودر

imoh3n

Member
سلام.
این یک کاره شخصی که Simulation و Render با نرم افزار Houdini انجام شده.
چون نورپردازی و رندرم خوب نیست، وقت نذاشتم روش.

houdLogo_fullRes.jpg


خوشحال میشم نظراتتونو بخونم.


این لینک دانلود فیلم که تو Rapidshare گذاشتم، ببخشید که لینک دانلود مستقیم ندارم، بخاطر مشکلات اینترنت، نتونستم تو سایتم یا Vimeo بذارم.

http://rapidshare.com/files/344378911/turn2Sand.mov
 

imoh3n

Member
فایل mov فشرده شده هستش، Winrar کاری نمیتونه بکنه.
چون ذرات ریز هستن، اگه خیلی فشرده بشه دیگه چیزی معلوم نمیشه.
 

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
سلام
ماشااللا
من با houndi کار نکردم زمان محاسبش با سیستم شما جقدر بود ؟
 

imoh3n

Member
ممنون.
زمان simulation و رندر روی هم بین 6 تا 7 ساعت برای 240 فریم.
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
با سلام.
کارت عالی بود imoh3n جان.
حتما در مورد اینکه این رو چه جوری ساختی یه توضیحی بده.
با استفاده از Partical ها اونو ساختی یا با استفاده از Sand Solver خود هودینی؟
حتما چند تا عکس از گره هایی که برای این ار ساختی بذار.
ممنون.
 

imoh3n

Member
سیستمم Xeon Quad core Dual CPU با 4GB ram.
زمان Simulation هم حدودا 2 ساعت شد.

اول مدلو ساختم که از بین میره و سپس ذرات رو بهش اضافه کردم. ذرات رو هم کلا تو POPs network انجام دادم.
 

پیوست ها

  • 01.gif
    01.gif
    68.3 کیلوبایت · بازدیدها: 7
  • 02.gif
    02.gif
    43.6 کیلوبایت · بازدیدها: 6
  • 03.gif
    03.gif
    35.5 کیلوبایت · بازدیدها: 6

pclord

کاربر متخصص
راستی هودینی رو چه طوری یاد گرفتی،از روی آموزش های خارجی یا ...؟
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
می شه فایل کار رو بذارید برام. خیلی می خوام ببینم چطوری این کارو کردید.
خیلی می خوام در مورد پارتیکال ها بیشتر بدونم.
 

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
من Houdini کار نکردم ولی به نظر من 2 ساعت زیاده نمیدونم شاید با نرم افزار های دیگه سریع تر بشه
شما که کار کردید این محاسبات با 1 cpu حساب میشه یا چندتا
البته شنیدم اخرین نسخش قابلیت محاسبه در شبکه رو داره
یه جورایی داره از Houdini خوشم مییاد ولی 2 ساعت زیاده ازش بیشتر توقع دارم

SideFX Houdini Master v10.0.528 for Windows/Linux/MacOSX - x86/x64 | 1.32 GB

SideFX Houdini Master - a powerful program for modeling and creating special effects, while a functional set of 3D graphics. The program allows you to produce complex images without the need for additional plug-ins or a group of programmers. Film industry can rely on Houdini Master to creating incredible video effects and animation. Among the innovations the tenth version is worth noting the possibility of using multiple computers together within a local area network, to simulate the behavior of fluids, Pyro FX, new tools for creating smoke and fire, technology, Interactive Photorealistic Rendering (IPR) to quickly view the changes being made in light of three-dimensional scenes, work with the stereoscopic data. Houdini Master is the availability of tools for creating dynamic and visual effects with particles.

Rapidshare:
http://rapidshare.com/files/340722800/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part01.rar
http://rapidshare.com/files/340723294/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part02.rar
http://rapidshare.com/files/340723433/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part03.rar
http://rapidshare.com/files/340723279/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part04.rar
http://rapidshare.com/files/340721829/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part05.rar
http://rapidshare.com/files/340718662/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part06.rar
http://rapidshare.com/files/340723503/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part07.rar
http://rapidshare.com/files/340721729/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part08.rar
http://rapidshare.com/files/340722240/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part09.rar
http://rapidshare.com/files/340724494/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part10.rar
http://rapidshare.com/files/340718063/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part11.rar
http://rapidshare.com/files/340724079/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part12.rar
http://rapidshare.com/files/340725435/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part13.rar
http://rapidshare.com/files/340721876/SDFXHDNMAT100528WLMXFO.part14.rar
 

imoh3n

Member
واسه فایل پروژه متاسفانه نمیتونم upload کنم.

واسه زمان Simulation هم نمیدونم با نرم افزار خاصی مقایسه میکنین یا جدا از نرم افزار فقط نظرتون اینه.
اما من فکر نمیکنم زمان Simulation زیاد باشه، مخصوصا که چند لایه Simulation هست ( از بین رفتن آبجکت و تشکیل ذرات)

با سیستم شبکه ای Houdini من کار نکردم، البته اگه منظورتون همون HQueue باشه، اما سیستم من 8Core بود که تقریبا میشه گفت از همه Coreهاش استفاده میکرد.
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
واسه فایل پروژه متاسفانه نمیتونم upload کنم.
مشکلی نداره دوست عزیز.
فقط اگه می شه گره های pop Network رو بسته بندی و تبدیل کنید به Otl که هم حجمش کم باشه برای آپلود و هم من بفهمم چه طوری این کاررو رو انجام دادید.
راستی می شه یه آموزش در مورد نحوه ی انجام کار بزنید؟
موفق باشید.
 

imoh3n

Member
ممنون pclord ، آموزشی هارو یه سری دانلود کردم و چندتاشونم از پیتخت یا بازار رضا گرفتم.
اگه واسه دانلود لینک پیدا نکردی، کامنت بزن تا منم یه Search کنم شاید پیدا شد .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا