شبیه سازی آب با ---------- 3 میلیون پارتیکل .

Mandana

Active Member
ریل فلو ئه آیا یا مایاه؟ خعلی خوشگل شده
اگر همینطوری بصورت پارتیکل ازش رندر بگیرین خعلی با مزه میشه
به شخصه دوسش داشتم
سیمولیت اش چقدر زمان برد؟مشخصات سیستمتونم میگین؟

میسی:rose:
 

30min

Banned
یاد یک صحنه از Titanic افتادم که آب میومد تو سالن که تو Making Of هم یک چیزی مشابه مال شما بود البته اون واقعی بود و این CG .
خیلی عالی هستش .
فقط یک چیزی که عجیب به نظرم آب که با این فشار میاد تو به دیواره میخوره تا بالای دیواره میره و بعد میپاشه به کف .
اما در این کلیپ آب از دیوار بالا میره و عرض سقف رو هم طی میکنه و از سمت دیگه پایین میاد !
این به نظرم یک جورایی غیر طبیعی هستش .
ولی حرکت موج و آب کف اتاق خیلی عالی هستش .
موفق باشید .
 

Farrokh

Active Member
فقط یک چیزی که عجیب به نظرم آب که با این فشار میاد تو به دیواره میخوره تا بالای دیواره میره و بعد میپاشه به کف .
اما در این کلیپ آب از دیوار بالا میره و عرض سقف رو هم طی میکنه و از سمت دیگه پایین میاد !
این به نظرم یک جورایی غیر طبیعی هستش .

ولی من فکر می کنم خیلیعجیب نباشه ها
چون با اون سرعت اگه خاصیت چسبندگی آب رو هم به سرعت اضافه کنی دیگه می فهمی که خیلی هم غیر طبیعی نیست
 

30min

Banned
ولی من فکر می کنم خیلیعجیب نباشه ها
چون با اون سرعت اگه خاصیت چسبندگی آب رو هم به سرعت اضافه کنی دیگه می فهمی که خیلی هم غیر طبیعی نیست
خوب این دقیقا در فیزیک هم هست و یک جورایی مثل حرکات پرتابی توپ یا راکت هست قوانینش که تا یک حدی شما مسیر بیشتری میتونید داشته باشید با زاویه بیشتر که حدش 45 درجه است .
در اینجا هم حد داریم که تا اونجایی که من اطلاع دارم محاسبه حدش مشکل هست چون المان های زیادی دخیل هست اما اگر بخوام ساده تر بگم به این صورت هستش که :
اگر آب تا پایین تر از سرعت حد برخورد بکنه به دیوار از دیوار بالا میره تا جایی که جاذبه بهش غلبه کنه و سرازیر بشه .
اما اگر بالاتر از سرعت حد باشه بعد از برخورد بازتاب خواهد داشت که با یک جهش به سمت مقابل بر میگرده .
راستش من به تنظیمات این تکنیکی که امین کار کرده آشنا نیستم .
اما اگر امکان انتخاب حالت چسبندگی هم باشه به نظرم ایشون زیاد انتخاب کردن این حالت رو !!!
همونطور که گفتم دقیقا همین حالت رو در تایتانیک در صحنه شکسته شدن در و برخورد به دیوار روبرو داریم .
با اینکه سرعت و فشار خیلی بالاست اما چون از سرعت حد بالاتر هستش با یک بازتاب در مسیر سالن قرار میگیره .
ببخشید طولانی شد
 

امین تری دی

Active Member
بچه ها واقعا ممنونم از نظراتتون :)

واسای ساخت این آب از Real flow استفاده کردم
و در مورد سیستم باید بگم که . . . . . از 4 گیگ رم استفاده کردم ( DDR 2 )
سی پی یو
AMD Athlon ?(tm)64 x2 dual core

در مورد صحبت های 30min جان هم باید بگم که حق باشماست ولی سیمولیت مجداد آن به Time زیاد احتیاج داره که فکر نمی کنم فرصتش پیش بیاد که بخوام این ایراد را رفع کنم ولی با این حال مرسی از توجه شما .

:rose:
 
آخرین ویرایش:

.:. soroosh .:.

Active Member
امین جان عالی شده و تبریک میگم .
کلا حرکت مایعات و بازی با پارتیکل ها را دوست دارم .
به قول ماندانا خانم اگه همینطوری به صورت پارتیکل ازش رندر بگیری خیلی عالی در میاد چون حرکات خیلی زیبایی میبینم و با هر شرایط سیمولیتی این حرکات دیده نمیشن .
موفق باشی.
 

امین تری دی

Active Member
چشم و سعی می کنم رندرش کنم ولی قول نمیدم چون واقعا سیستم قوی می خواد واسای رندرش و همین طور هنور من نتونستم با سیستمم پارتیکل ها شو به مش تبدیل کنم . :wink:
 
20
هم آب هم انیمیشن (خوش بحالت)
ولی آب خیلی رو سقف بازی میکنه فکر نکنم اینقدر اون بالا بمونه
 
آخرین ویرایش:

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
چشم و سعی می کنم رندرش کنم ولی قول نمیدم چون واقعا سیستم قوی می خواد واسای رندرش و همین طور هنور من نتونستم با سیستمم پارتیکل ها شو به مش تبدیل کنم . :wink:

امین جان یه پیشنهاد. به جاب اینکه یه بار دیگه با RealFlow بیای مش رو بسازی و اکسپورت کنی پارتیکال هات رو ببر توی Hodini و اونجا براش مش بساز. حتما می دونی که هودینی برای این کار ابزار قدرتمندی داره و بدون اینکه دوباره بیای از نو محاسبات رو انجام بدی برای این کارت می تونی مش هم بسازی.
مشکلی بود در خدمتم.
موفق باشی.
 

kamifa1986

Well-Known Member
خيلي عالي بود.

موفق باشي
tashvigh.gif
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
راستی یه سوال دیگه امین جان.
این کار رو با قابلیت جدید Hybrido توی RealFlow 5 زدی یا نه؟
بازم ممنون.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا