rasool_jelve
Active Member
سلام به همه دوستان و اساتید مکس
اگر ما بخایم صحنه های سنگین رو با مکس یا هر نرم افزار دیگه حالا با استفاده از موتورهای رندر قوی مثل ویری و منتا ری یا بدون استفاده از این ها
وقتی صحنمون سنگین باشه و رم زیادی بکشه از سیستم های 64 بیتی باید استفاده کرده به همراه سیستم عاملی که بتونه 64 بیتی باشه که بتونه
از حد اکثر رم استفاده کنه حداقل 1.5 گیگ تا صحنمون رندر بشه و هنگ نکنه حالا با این حساب قبلا که سیستما 64 بیتی نبود و سیستم عامل ها هم 64
بتی نبود دو تا سوال پیش میاد
دو سوال فنی
1)همونطور که میدونید و من شنیدم و سرچ کردم یه سیستم 32 بیتی که به همراه اون هم حتما باید یک ویندوز 32 بیتی روی اون نصب باشه
بیشتر از 1.5 گیگ رو ساپورت نمیکنه حالا با این حساب قبلا که صحنه های سنگین رو با این سیستم ها چطوری رندر میکردن؟این سیستم ها که نمی تونسته بیش از
1.5 رو ساپروت کنه؟
2)حالا که خیلی میگن این جور سیستما بیش از 1.5 ساپورت نمیکنه پس چرا بعضی ها روی این سیستما رم های بیش 1 گیگ کار میگذاشتن
مثلا 4 تا 1 گیگ
ممنون از پاسختون
اگر ما بخایم صحنه های سنگین رو با مکس یا هر نرم افزار دیگه حالا با استفاده از موتورهای رندر قوی مثل ویری و منتا ری یا بدون استفاده از این ها
وقتی صحنمون سنگین باشه و رم زیادی بکشه از سیستم های 64 بیتی باید استفاده کرده به همراه سیستم عاملی که بتونه 64 بیتی باشه که بتونه
از حد اکثر رم استفاده کنه حداقل 1.5 گیگ تا صحنمون رندر بشه و هنگ نکنه حالا با این حساب قبلا که سیستما 64 بیتی نبود و سیستم عامل ها هم 64
بتی نبود دو تا سوال پیش میاد
دو سوال فنی
1)همونطور که میدونید و من شنیدم و سرچ کردم یه سیستم 32 بیتی که به همراه اون هم حتما باید یک ویندوز 32 بیتی روی اون نصب باشه
بیشتر از 1.5 گیگ رو ساپورت نمیکنه حالا با این حساب قبلا که صحنه های سنگین رو با این سیستم ها چطوری رندر میکردن؟این سیستم ها که نمی تونسته بیش از
1.5 رو ساپروت کنه؟
2)حالا که خیلی میگن این جور سیستما بیش از 1.5 ساپورت نمیکنه پس چرا بعضی ها روی این سیستما رم های بیش 1 گیگ کار میگذاشتن
مثلا 4 تا 1 گیگ
ممنون از پاسختون
آخرین ویرایش: