سلام
دوستان یه سوال سخت برام پیش اومده که راه حل درستی ازش پیدا نکردم.
من دارم تکسچرگذاری یه سری کاراکتر رو برای یه شرکت انجام میدم توی مکس. اون کاراکترها اکثرا یووی خوبی ندارند و بد اندازه هستند یا روهم خور دارند. از طرفی چون به آنرپ مکس تسلط ندارم اونها رو توی uvlayout آنرپ کردم و بعد میارم توی مکس. من بر اساس همون هم تکسچر گذاشتم. خب حالا مشکلی که پیش اومده اینه که اون آبجکتها با اولشون فرق کردن مثل اینکه و دیگه مورف و اسکین رو قبول نمی کنند. در حالی که انیمیت کار تا حد زیادی جلورفته و اونها منتظر تکسچر نهایی هستند.
دیدی چه اتفاقی افتاد. من گیر افتادم با قضیه یووی نامناسب!فعلا یکی از بچه ها داره یه کلکی میزنه ولی خیلی زحمت داره: داره یووی من رو با یه روشی که من متوجه نشدم با یووی قبلی لینک میکنه که مادیفایرهای اسکین و مورف دوباره شناسایی بشن ولی این کار باید در هر نما یه بار انجام بشه و زمانبر و اعصاب خوره.
اگه دوستان برای این مشکل نسخه ای سراغ دارند دریغ نکنند که گرفتار و شرمنده شدم.درسته که اصولی بود اول آنرپ بشه و بعد اسکین و مورف بخوره ولی کاری هست که شده. اگه چیزی میدونید کمک کنید!
یا علی
دوستان یه سوال سخت برام پیش اومده که راه حل درستی ازش پیدا نکردم.

من دارم تکسچرگذاری یه سری کاراکتر رو برای یه شرکت انجام میدم توی مکس. اون کاراکترها اکثرا یووی خوبی ندارند و بد اندازه هستند یا روهم خور دارند. از طرفی چون به آنرپ مکس تسلط ندارم اونها رو توی uvlayout آنرپ کردم و بعد میارم توی مکس. من بر اساس همون هم تکسچر گذاشتم. خب حالا مشکلی که پیش اومده اینه که اون آبجکتها با اولشون فرق کردن مثل اینکه و دیگه مورف و اسکین رو قبول نمی کنند. در حالی که انیمیت کار تا حد زیادی جلورفته و اونها منتظر تکسچر نهایی هستند.
دیدی چه اتفاقی افتاد. من گیر افتادم با قضیه یووی نامناسب!فعلا یکی از بچه ها داره یه کلکی میزنه ولی خیلی زحمت داره: داره یووی من رو با یه روشی که من متوجه نشدم با یووی قبلی لینک میکنه که مادیفایرهای اسکین و مورف دوباره شناسایی بشن ولی این کار باید در هر نما یه بار انجام بشه و زمانبر و اعصاب خوره.
اگه دوستان برای این مشکل نسخه ای سراغ دارند دریغ نکنند که گرفتار و شرمنده شدم.درسته که اصولی بود اول آنرپ بشه و بعد اسکین و مورف بخوره ولی کاری هست که شده. اگه چیزی میدونید کمک کنید!
یا علی