سلام
ما در AS2 دو نوع Target Path داشتيم :
1. نسبي ( this.mc1.mc2._x يـــا parent._parent.mc._x_ )
2. مطلق ( root.mc1.mc2._x_ )
اما با تغيراتي كه در ساختار AS3 به وجود آمده از displayList و displayObject استفاده ميكنه و ديگه به صورت قبل نميشه به مووي كليپ ها دسترسي داشت مثلا parent.parent.mc.x يا root.mc1.mc2.x با هشدار مواجه ميشه.
حالا اگه كسي اطلاعات كاملي در مورد Targrt Parh در AS3 داره با مثال اينكه در AS2 چي بوده و حالا در AS3 چه جوري بايد بنويسيم توضيح بده ممنون ميشم.
ما در AS2 دو نوع Target Path داشتيم :
1. نسبي ( this.mc1.mc2._x يـــا parent._parent.mc._x_ )
2. مطلق ( root.mc1.mc2._x_ )
اما با تغيراتي كه در ساختار AS3 به وجود آمده از displayList و displayObject استفاده ميكنه و ديگه به صورت قبل نميشه به مووي كليپ ها دسترسي داشت مثلا parent.parent.mc.x يا root.mc1.mc2.x با هشدار مواجه ميشه.
حالا اگه كسي اطلاعات كاملي در مورد Targrt Parh در AS3 داره با مثال اينكه در AS2 چي بوده و حالا در AS3 چه جوري بايد بنويسيم توضيح بده ممنون ميشم.
آخرین ویرایش:
، چرا نارحت شدي) منظورم اين بود كه كامل نبود بيشتر هم مي شد توضيح داد. به قول خودت " برای مطلق : منم درست به جواب کاملی نرسیدم "









