سلام
پنجره uvtexture من بعد از projection همچین وضعی داره
اصلا میشه با این وضع مدل رو برای تکسچر آماده کرد؟
آیا اشکال از مدلسازیه که اینجوری قطعات ریز و پراکنده شدن ؟
تنظیم uv زمان بره . یعنی باید ما از top و left و front یک uv بگیریم و سپس با یک checker اونها رو تنظیم کنیم . باید همه قسمت های checker منطقی باشد . تو فیلم های آموزشی DT و Gnomon این موضوع بررسی شده
خوب باید uv های edge ها رو تنظیم کنی دیگه بعد با تکسچر اصلی تست کنی من خودم اوایل انقدر اینکار رو می کردم تا جواب بگیرم (بعدش با bodypaint آشنا شدم ) ولی اگه کارت تکسچر کردنه چرا از ptex استفاده نمی کنی تا انقدر درد سر نکشی . نرم افزار mari بهترین گزینه برای تکسچر کردنه ( یا bodypaint ) . وبرای تنظیمات uv بهتره از uv layout استفاده کنی