سوال در مورد کثیفی و قطرات بارن بر روی یک جسم در Vray

ahura3d

Active Member
سلام دوستان، من میخواستم بدونم چطور میشه یک جسم نسبتاً یک دست و بزرگ رو طوری UV داد که بشه کثیفی های اون رو هم UV بدیم و بعد از کثیفی بشه قطرات باران رو روی اون ایجاد کرد ، راهنمایی کنید لطفاً چونکه کارای معماری رو انجام میدیم لطفاً در Vray توضیحشو بدید
 

Ronalix

Member
من دقیقاً منور شما رو متوجه نشدم ولی شما باید در اینکار مهارت داشته باشید چون کار کردن رو جسمی که خودتون نساخته باشید و اصولی هم ساخته نشده باشه بسیار مشکله در ضمن برای ایجاد تکسچر و مپ های مختلف و لایه ای نیاز به کار با فتوشاپ دارید ! جسمتون چی هست ؟
 

ahura3d

Active Member
من دقیقاً منور شما رو متوجه نشدم ولی شما باید در اینکار مهارت داشته باشید چون کار کردن رو جسمی که خودتون نساخته باشید و اصولی هم ساخته نشده باشه بسیار مشکله در ضمن برای ایجاد تکسچر و مپ های مختلف و لایه ای نیاز به کار با فتوشاپ دارید ! جسمتون چی هست ؟
یک شیشه ی بزرگ رو که باید هم کثیفش کنم و هم یک عکس گرافیکی در گوشه ای از اون بچسبونم و هم قطرات باران رو روی شیشه ایجاد کنم
 

moradi_2_sm

New Member
از متریال کامپوزیت استفاده کنید ترکیب پارنیکل سیستم و blob mesh هم نتیجه خوبی می ده
 

moradi_2_sm

New Member
از متریال کامپوزیت استفاده کنید ترکیب پارنیکل سیستم و blob mesh هم نتیجه خوبی می ده
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
برای کثیفی که باید ساخت تکسچر رو بلد باشی. برای قطرات باران میشه از پارتیکل+Bolb mesh استفاده کرد یا اینکه چند قطره بصورت دستی بسازی و اون رو روی شیشه Scatter کنی.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا