سوال در مورد پلاگین

nabav

Member
سلام به دوستان خوبم.یک سوال داشتم در به در دنبال پلاگین poly boost می گشتم تا یه جایی دیدم توی مکس 2012 نیازی نیست درسته؟یه سوال دیگه داشتم یه آموزش می دیدم برای تکسچر دادن توی مدیفایر لیست از چیزی به نام quick dirt استفاده می کنه.اون چیه؟:green:
 

MBTCG

Member
polyboost اگه اشتباه نکنم از ورژن 2010 به بعد تو خود مکس هست تو ورژن های جدید امکاناتش بیشتر هم شده. تو مکس بهش میگن Graphic Modeling Tools.
Quick dirt رو تو یه آموزش قدیمی دیدم ازش استفاده می کردن. فکر کنم یه چیزی شبیه به Ambient Occlusion بود. من خودم برای این جور چیزا از Zbrush استفاده می کنم. اما تو مکس می تونی از Ambient Occlusion و Render To Texture برای این کار استفاده کنی .
البته احتمالا راه های بهتری هم داره.
 

nabav

Member
مرسی دوست عزیز می شه بگی چه جوری از graphic modeling استفاده کنم؟
 

MBTCG

Member
تو تولبار اصلی باتون Graphic modeling tools هست، وقتی روش کلیک کنی فعال می شه و زیر تولبار یه پنل باز میشه. اگر موس رو چند لحظه رو هر کدوم از ابزارها نگه داری توضیحش رو نشون می ده.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا