سوال در مورد نحوه ساخت وب گالری

mamad_tala

Member
میخوام بدونم وقتی با فتوشاپ یک وب گالری میسازیم چطور در جائی که با رنگ قرمز مشخص کردم میتونم چیزی رو که خودم میخوام بنویسم.
 

پیوست ها

  • 22.jpg
    22.jpg
    51.1 کیلوبایت · بازدیدها: 10

S.H.R.M.K

Well-Known Member
2 تا راه داره یکی آسون یکی هم سخت تره

1- موقع ساخت گالری در قسمت Option از منوی پایین افتادتی گزینه Banner رو انتخواب کنید و Site NAme رو هر چی که دوست دارید انتخاب کنید (این آسونه بود)
2-با یه برنامه HTML Editor مثل فرانت پیج فایل ایندکستون رو ویرایش کنید(این سخت تره و باید Hrml بدونی)
 

mamad_tala

Member
S.h.r.m.k عزیز دستت درد نکنه همون راه اسون اولی جواب داد ، دمت گرم
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
برای ساخت گالری عکس وب سایت برنامه های بهتر و کاملتری هم وجود داره و گالری عکسی که با فتوشاپ ساخته میشه خیلی حرفه ای نیست.
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
آره خوبیش اینه که خیلی سریع درست می کنه
 
بالا