سنگ ماه تولد

sanaz99

Member
آیا از خواص سنگ ماه تولد آگاهید؟ سنگ ها خواص متنوعی دارند که حتی برخی از این خواص درمانی هم می باشند. برخی از افراد گمان می کنند مبحث خواص سنگ ها یک امر خرافی و برگرفته از خرافات است. اما این چنین نبوده و این مسئله یک امر کاملا علمی است. بعضی از سنگ ها خواص انرژی درمانی فوق العاده ای دارند و به همین دلیل است که هر سنگ را با توجه به انرژی اش به افراد متولد شده در یک ماه خاص اختصاص داده اند. و این گونه بود که مبحث سنگ ماه تولد مطرح گردید. در واقع متولدین هر ماه می توانند از خواص انرژی درمانی فوق العاده سنگ ماه تولد خود بهره ببرند.
opal-and-tourmoline.jpg
به همین دلیل است که در ساخت طلا و جواهرات نیز از سنگ های ماه تولد و به طورکلی سنگ هایی که خواص فراوان دارند ، استفاده می شود. مبحث سنگ شناسی موضوعی است که جدیدا در دوره های آموزش طراحی طلا و جواهر نیز به آن پرداخته می شود.
 

javaherlux

New Member
سنگ ماه تولد
ارتباط هر سنگ با متولدین هر ماه نیز معقوله ای است که محققان بر آن تاکید بسیاری دارند و اگر به دنبال این هستید که خواص بی نظیر سنگ ها بیشترین و بهترین تاثیر خود را بر زندگی شما بگذارد از سنگ ماه تولد خود استفاده کنید. در طبیعت سنگ های قیمتی بسیاری وجود دارد که در براساس صور فلکی تفکیک شده اند و هر کدام در یک ماه و بعضا ماههای مختلف قرار گرفته اند.
جدول سنگ ماه تولد
سایت جواهر لوکس سنگ ماه تولد برای متولدین هر ماه را به صورت یک جدول برای شما عزیزان آماده کرده که در صفحه جدول سنگ ماه تولد می تونید سنگ ماه تولد خودتون رو پیدا کنید. برای خرید سنگ ماه تولد خودتون با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفت به فروشگاه جواهرلوکس مراجعه کنید، همه محصولات با فاکتور و ضمانت کتبی اصل بودن و ضمانت تعویض و مرجوع ارائه شده.
 

atefeh-4040

New Member
سلام
جالبه که هر ماهی سنگ مخصوص خودشو داره. فروشگاه عمارت سنگ هم محصولات سنگ هر ماه تولد رو تهیه میکنه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا