بله ، بیشتر واسه جلوه های ویژست اما بله اونم همه کاری میشه کرد .
LinkinForEver مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی May 12, 2013 #41 بله ، بیشتر واسه جلوه های ویژست اما بله اونم همه کاری میشه کرد .
A aurachakra New Member May 16, 2013 #42 سلام دوستان کسی میدونه چرا اتودسک تو ورژن های جدیدی که بیرون میده هسته مکس رو تغییر نمیده تا مولتی پروسس سی پی یو رو ساپورت کنه؟ آخه یعنی چه که خدات تومن پول بدی زئون 12 هسته ای بخری اون وقت یک دوازدهم قدرت سی پی یو رو استفاده کنی؟
سلام دوستان کسی میدونه چرا اتودسک تو ورژن های جدیدی که بیرون میده هسته مکس رو تغییر نمیده تا مولتی پروسس سی پی یو رو ساپورت کنه؟ آخه یعنی چه که خدات تومن پول بدی زئون 12 هسته ای بخری اون وقت یک دوازدهم قدرت سی پی یو رو استفاده کنی؟
A amir989 Member May 16, 2013 #43 تو رندر که استفاده میکنه. اما واسه سیمولیته پارتیکل و کلات تا مکس 13 که من کار کردم، نه، از همه هسته ها استفاده نمی کنه
تو رندر که استفاده میکنه. اما واسه سیمولیته پارتیکل و کلات تا مکس 13 که من کار کردم، نه، از همه هسته ها استفاده نمی کنه
LinkinForEver مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی May 17, 2013 #44 اه اه مکسم شورشو دراوارده الان دوتا باگ خفن : 1 - وقتی یک ابجکت رو Obj میگیرید و دوباره وارد میکنید ورتکس هاش تغییر میکنه اما فیس هاش ثابته !!! 2 - توی تنظیمات بکگراند ویوپورت گزینه Look Pan/Zoom رو برداشته !!!
اه اه مکسم شورشو دراوارده الان دوتا باگ خفن : 1 - وقتی یک ابجکت رو Obj میگیرید و دوباره وارد میکنید ورتکس هاش تغییر میکنه اما فیس هاش ثابته !!! 2 - توی تنظیمات بکگراند ویوپورت گزینه Look Pan/Zoom رو برداشته !!!