سرويس گوگل براي آزمايش راخ اندازي شد

دوره‌ی جديد سرويسهای ايميل آغاز می‌شود
گوگل استفاده آزمايشی از Gmail را برای وبلاگ‌نويسان قديمی‌ای که به طور فعال از Blogger استفاده می‌کنند آزاد کرده است. وبلاگ نويسان قديمی بعد از login کردن در سايت بلاگر اين کادر را بالای ليست وبلاگهايشان خواهند ديد:






بدين ترتيب وبلاگ نويسان با چند کليک ساده و پر کردن يک فرم صاحب 1000 MB فضای ايميل روی يکی از معروفترين و پرقدرت‌ترين سايت‌های دنيا می‌شوند. اگر پس از کليک کردن روی لينک با پيغام خطا مواجه شديد ابتدا مطمئن شويد User Name و ساير مشخصات پروفايل شما در بلاگر به فارسی نيست، سپس دوباره سعی کنيد. همچنين اگر اين کادر را پس از لاگين کردن در بلاگر نديديد احتمالاً مدت زيادی از شروع وبلاگتان نمی‌گذرد و يا وبلاگ فعالی نداريد. بايد صبر کنيد تا مرحله آزمايشی Gmail به اتمام برسد و ثبت نام عمومی(تر) آن آغاز شود!



چند نکته
سرعت لود شدن صفحات به حدی زياد است که تفاوت بين اينترنت و کامپيوتر خودتان را احساس نمی‌کنيد. Shortcut ها، امکان پاسخگويی يا Forward سريع به ايميلها، امکان تعريف Lable برای دسته بندی ايميلها، امکان مشاهده ايميلهاي مربوط و آرشيو ايميلهای رد و بدل شده با شخصی که در حال خواندن ايميل او هستيد و از همه مهم‌تر حجم فضايی که Gmail ارائه می‌دهد اين سرويس را از تمام سرويسهای مشابه متفاوت کرده. شعار Gmail چنين است: فضا زياد است، وقت خود را برای پاک کردن ايميلها هدر ندهيد!






اما نکته حساسيت برانگيز آگهی های بازرگانی‌ای است که با توجه به ايملهای دريافتی, کنار صفحه ايميل به نمايش در می‌آيد. برخی معتقدند استفاده از متن ايميل‌ها برای نمايش آگهی تجاوز به حريم خصوصی افراد است. Gmail همچنين خبر می‌دهد در صورتی که کسی بيش از 9 ماه وارد حساب ايميل خود نشود تمام ايميلهای او پاک، حسابش بسته و UserName اش نيز براي ثبت توسط ديگران آزاد می‌شود. در مقايسه با سايتهای مشابه که مدت 30 و حتی 15 روز پس از غير فعال ماندن يک حساب ايميلها را پاک می‌کنند زمان 9 ماه بسيار مناسب به نظر می‌رسد اما آزاد شدن UserName می‌تواند کمی نگران کننده باشد. در حال حاضر حتی اگر بعد از چند سال به Yahoo يا Hotmail سربزنيد خواهيد ديد که UserName و Password شما کماکان فعال است و تنها ايميلهای قبلی شما حذف شده‌اند.
همين روزها خبر می رسد که ياهو نيز به بعضی افراد 100 MB ايميل مجانی می‌دهد. سايت SpyMac نيز علاوه بر 1000 MB فضای ايميل رايگان، 100 MB فضای سايت و 250 MB فضا برای ذخيره تصوير و فايل در اختيار کاربرانش قرار می‌دهد.




به نظر می‌رسد تحول بزرگی در دنيای وب و ايميل در حال وقوع است. بايد تا پايان دوره آزمايشی Gmail و سروِس جديد ياهو منتظر ماند و ديد...

منبع خبر از...
http://sar.gardoon.net/archives/025201.php

اينجا ميتونيد مروري بر اين اكانت كرده و كاراييش رو بدونيد

http://weblog.techopedia.net/archives/000429.html
 

ara

Member
آقا ايول اين ديگه END خبر بود

خيلي خيلي ممنون
هميشه از اين كارا بكن
 

جدیدترین ارسال ها

بالا