سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم

download-youtube-video-from-sites.jpg

یکی از بزرگترین دغدغه ها برای کاربران یوتیوب دانلود ساده و راحت از این سایت است. متاسفانه امکان دانلود از این سایت وجود ندارد. مگر اینکه اکانت پرمیوم یوتیوب را داشته باشید. اما داشتن اکانت پرمیوم نیاز به داشتن مسترکارت است. خیلی از کاربران ایرانی مسترکارت ندارند و از این رو این روش خیلی کاربردی نیست. از این رو استفاده از ترفندهای مختلف سبب می شود که شما بتوانید به سادگی ویدئوهای خود را از یوتیوب دانلود کنید. یکی از بهترین روش ها استفاده از سایت های واسطی است که امکان دانلود از یوتیوب را فراهم می کنند. یکی از بهترین راه ها برای دانلود ویدیو از یوتیوب مراجعه به سایت هایی است که لینک های دانلود فیلم را در اختیار کاربران قرار می دهند. این سایت ها مستقیم کننده لینک یوتیوب هستند و در حقیقت امکان دانلود رایگان از یوتیوب را برای شما فراهم می کنند. برای دانلود از یوتیوب توسط این سایت ها که در همه سیستم عامل ها قابلیت اجرا دارند، فقط کافی است آدرس ویدیو مورد نظر خود را در فیلد مشخصی درون سایت قرار دهید و سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید. پس از چند ثانیه لینک فرمت های صوتی و تصویری مربوط به ویدئو با کیفیت های مختلف ظاهر می شود.

سایت برای دانلود از یوتیوب

همانطور که اشاره شد سایت های مختلفی برای دانلود از یوتیوب وجود دارد. در لیست زیر انواع سایت دانلود مستقیم از یوتیوب را مشاهده می کنید. فقط باید در نظر داشته باشید که این سایت دارای محدودیت های خاصی هستند. یعنی ممکن است همه فرمت ها و کیفیت های ممکن رانتوانند در اختیار کاربر قرار دهند. البته گزارش شده که برخی از این سایت ها به طور موقت از دسترس خارج می شوند. توصیه می کنیم در چنین مواقعی اولا آِی پی خود را تغییر دهید. سپس از دیگر سایت ها نیز استفاده کنید.

  1. Catchvideo.net
  2. Conver2mp3.pw
  3. convert2mp3.club
  4. www.y2mate.com
  5. yoodownload.com
  6. و...

در ادامه قصد داریم طریق دانلود ویدئو از یوتیوب را در یکی از این سایت ها آموزش دهیم. شما کافی است متناسب با آموزش که در قسمت بعدی ازائه می شود ویدئو های مدنظر خودتان را از سایت های پیشنهادی دانلود و ذخیره سازی کنید.

سایت دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا

Youtubemp4.to یکی از سایت های کاربردی برای دانلود ویدئو از یوتیوب است. برای دانلود از آن باید به طریقی که در ادامه می آید عمل کنید:

1- در ابتدا لینک آدرس ویدئو برای کردن شیر انتخاب کنید.


share-link-in-youtube-for-download-videos.jpg

2- سپس لینک را کپی کنید.

copy-link-videos-in-youtube-for-download-from-sites.jpg

3- در کادر مربوطه لینک را پیست کنید.

paste-link-videos-from-youtube-for-download.jpg

4- در مرحله بعد هر کیفیتی که مدنظرتان است را انتخاب کنید. فرآیند دانلود را به سادگی انجام می شود.

download-from-youtube-with-sires.jpg

اما اگر نیاز به دانلود صدای یک ویدئو دارید می توانید از یک سایت بسیار خوب یعنی fastfrom.com استفاده کنید. مراحل کار با این سایت نیز بسیار ساده است. یکی از بهترین ویژگیهای این سایت این است که علاوه بر دانلود از یوتیوب شما می توانید از سایت های مختلف دیگر یمانند تد، دیل موشن و ... نیز استفاده کنید.


1-برای استفاده از این سایت در ابتدا باید لینک مورد نظر خود را از یوتیوب کپی کنید. سپس به سایت fastfrom.com مراجعه کنید. در صفحه اصلی سایت و در کادر بزرگ آن، لینک ویدئوی یوتیوب را پیست کنید.


online-video-downloader.jpg


2- در مرحله بعد لینک های مختلف دانلود نمایان می شود. که هم در انها ویدئو و هم ویس هست.

download-videos-with-seites.jpg

استفاده از سایت های دانلودر فیلم یکی از روش های کمکی برای دانلود ویدیو از یوتیوب با لینک مستقیم و بدون نرم افزار با کیفیت بالا محسوب می شود. صرفا با قرار دادن لینک ویدیو قادر به دانلود فرمت ها و کیفیت های مختلفی از ویدیو هستید. خود یوتیوب دانلود از این سایت ها را غیرقانونی می داند به هر حال انواع سایت دانلود ویدیو از یوتیوب با کیفیت بالا یک گزینه بسیار عالی برای کاربران ایرانی محسوب می شود.

در صورت تمایل به مشاهده لیست سایت های مناسب برای دانلود ویدیو از یوتیوب می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
https://mizbanfa.net/mag/download-from-youtube
 

پیوست ها

  • download-videos-with-seites.jpg
    download-videos-with-seites.jpg
    61.3 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • download-videos-with-seites.jpg
    download-videos-with-seites.jpg
    61.3 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا