سایت ایرانی برتر از نظر رتبه الکسا

top_iranian_site.jpg

سایت الکسا در واقع یک سرویس ارائه شده توسط شرکت آمازون است که بهترین سایت های ایرانی و خارجی را بر اساس الگوریتم های مشخص خود شناسایی و معرفی می کند. سایت ایرانی در بستر اینترنت عملکرد مناسبی را دارد و در واقع نام بسیاری از سایت های معتبر ایرانی را می توان در لیست بهترین های جهان مشاهده کرد. سایت های ایرانی را می توان با توجه به فاکتورهای مختلفی شناسایی و انتخاب کرد و یکی از بهترین روش های آشنایی با بهترین سایت های ایرانی، استفاده از رتبه بندی های سایت الکسا است. به طور معمول انتخاب بهترین ها بر اساس میزان ترافیک ورودی و بازدید کاربران اینترنتی از یک وب سایت صورت می گیرد. تمامی اطلاعاتی که توسط این سایت در خصوص بهترین سایت ها ارائه می شود رایگان بوده و شما می توانید به راحتی و با مراجعه به صفحه رتبه بندی سایت های ایرانی الکسا لیست 50 تا از بهترین سایت های ایرانی را به صورت رایگان مشاهده کنید. به دلیل جذابیت این موضوع در این مقاله از میزبان فا مگ تصمیم گرفتیم 15 تا از بهترین سایت های ایرانی از نظر رتبه الکسا را به شما معرفی کنیم. این لیست مربوط به رده بندی 15 سایت ایرانی در الکسا برای کشور ایران است و شما می توانید با استفاده از این لیست با نام سایت های معتبر ایرانی از نظر رتبه الکسا بیشتر آشنا شوید.
1. سایت آپارات
اولین سایت ایرانی پربازدید که در رتبه بندی الکسا رتبه 1 را از آن خود کرده سایت آپارات است. آپارات یک سرویس اشتراک ویدیو است. شما می توانید با استفاده از قابلیت های ارائه شده در این وب سایت، ویدیوهای خود را در یک بستر ایرانی و بومی به اشتراک بگذارید. علاوه بر اینکه شما می توانید به راحتی ویدیوهای خود را در این وب سایت اشتراک گذاری ویدیو با مخاطبین به اشتراک گذاشته و شناخته شوید، امکان ساخت کانال نیز در آپارات برای شما فراهم شده است.

aparat_website_768x576.jpg

2. سایت دیجی کالا
دیجی کالا نامی آشنا در میان مردم ایران است که توانسته به دلیل خدمات متفاوتی که ارائه می دهد، بازدیدکنندگان زیادی را داشته و رتبه دوم بهترین سایت ایرانی الکسا را از آن خود کند. دیجی کالا در واقع یک فروشگاه اینترنتی فعال است و در حال حاضر می توان آن را بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در خاورمیانه دانست. این سایت تعداد قابل توجهی از کالاها و اقلام مورد نیاز را ارائه می کند.

digikala_site_768x581.jpg

3. سایت ورزش 3
سومین سایت ایرانی قرار گرفته در لیست بهترین سایت های ایرانی انتخاب شده توسط الکسا، وب سایت ورزش سه است. سایت ورزش 3 که تحت حمایت شبکه 3 فعالیت می کند، یک پایگاه اطلاع رسانی ورزشی محبوب بشمار می رود. با مراجعه به این سایت می توانید به کامل ترین و بروز ترین اخبار ورزشی دسترسی داشته باشید.

varzesh_3_site_768x574.jpg

4. سایت تلوبیون
تلوبیون مرجع پخش زنده و دانلود فیلم، سریال و سایر برنامه های تلویزیون است. در واقع تلوبیون را می توان نخستین سرویس ایرانی ارائه دهنده قابلیت پخش زنده و مشاهده برنامه های صدا و سیمای ایران به صورت آرشیو دانست. این سایت توانسته به دلیل محبوبیتی که در میان کاربران پیدا کرده است، در مدت کوتاهی خود را به رتبه چهارم سایت های ایرانی برتر در الکسا برساند.

telewebion_site_768x576.jpg

سایت ایرانی برتر و آشنایی با بهترین و معتبرترین سایت های ایرانی فعال در بستر اینترنت می تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد. به طور قطع این امکان وجود دارد که بهترین سایت های ایرانی فعال در هر حوزه را به صورت جداگانه شناسایی و معرفی کرد و جای نام سایت های زیادی در این لیست خالی است. اما در این مقاله از میزبان فا مگ ما به معرفی 15 سایت ایرانی برتر از نظر رتبه بندی الکسا پرداختیم. این سایت های معتبر ایرانی بر اساس میزان بازدید و ترافیک ورودی خود توسط الکسا شناسایی شده و در نهایت بر اساس الگوریتم های تعیین شده توسط همین سایت رتبه بندی شده اند.
در صورت تمایل به مشاهده لیست کامل بهتری سایت های ایرانی می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
سایت های ایرانی معتبر از نظر الکسا
 

جدیدترین ارسال ها

بالا