سایتهای پزشکی

saalek110

Well-Known Member

The National Institutes of Health موسسه ملی بهداشت (NIH)بزرگ‌ترین منبع مالی تحقیقات پزشکی در جهان است و برای تعریف از فعالیت‌هایش یکی از محبوب‌ترین وب سایت‌های بهداشتی اینترنت را به خود می‌بالد.

برآورده‌ای انجام‌شده حاکی از آن است که nih.gov هر ماه ۲۰ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد را دریافت می‌کند، با بیش از ۴۰ درصد از این بازدیدها از آمریکا، محبوبیت وب سایت three به عنوان # ۱۶۱ در ایالات‌متحده و # ۳۵۴ در مقیاس جهانی رتبه‌بندی شده‌است. الکس داده همچنین نشان می‌دهد که بازدید کنندگان معمولا حدود چهار دقیقه در محل می‌مانند.

این وب سایت دارای گستره‌ای از محتوا، از اطلاعات بهداشتی روزمره تا جزئیات کمک‌های مالی و آموزش و برنامه‌های تحقیقاتی و تحقیقاتی است. این اطلاعات بهداشتی عمدتا براساس جنسیت گروه‌های سنی، بهداشت نوجوانان نوجوان، بهداشت مردان، بهداشت زنان، بهداشت اقلیت‌ها و افراد "بهداشت" طبقه‌بندی می‌شود.

وصف سایت از:

 

saalek110

Well-Known Member

کیدز هلث (kidshealth.org)​

KidsHealth زمانی که شما به دنبال این وب سایت در گوگل جستجو می‌کنید، عبارتی که برای توصیف KidsHealth استفاده می‌شود، وب سایت‌های پربازدید کننده وب سایت است و چهار منطقه متفاوت دارد: مشاوره برای والدین، کمک تکالیف برای کودکان، مشاوره برای نوجوانان و تدریس کمک به مربیان. طبق این وب سایت، در یک روز هفته معمولی، ۷۰۰،۰۰۰ مورد اصابت می‌کند.

وصف سایت از منبع قبلی.
 

saalek110

Well-Known Member

وبمد (www.webmd.com / www.boots.webmd.com)​

WebMD در یک جفت وب سایت بسیار محبوب دیگر، WebMD نفر هر ماه بیش از ۱۹ میلیون بازدیدکننده منحصربه‌فرد دریافت می‌کند. هر چند که ۷۰ درصد از کاربران در آمریکا مستقر هستند، این سازمان با زنجیره‌ای high برای ارائه خدمات ویژه به انگلیسی، پزشک عمومی که اطلاعات بهداشتی را از طریق وب سایت BootsWebMD مورد بررسی قرار می‌دهد، هم‌کاری کرده‌است.
 

saalek110

Well-Known Member

دراگ (www.drugs.com)​

اDrugs.com ین وب سایت با افتخار اعلام می‌کند: " Drugs.com محبوب‌ترین و منبع جامع اطلاعات دارویی به صورت آنلاین است." این پورتال مستقل اطلاعات و اطلاعات را بر روی ۲۴،۰۰۰ نسخه داروها و هم متخصصان بهداشتی و هم مصرف کنندگان ارائه می‌کند. به طور متوسط سالانه ۶ میلیون بازدیدکننده منحصربه‌فرد دریافت می‌شود.

سالک: یک نرم افزار اندرویدی به نام همین سایت در گوگل استور هست.
 

saalek110

Well-Known Member

یاهو! سلامت (health.yahoo.net)​

Yahoo! گفته می‌شود که بهداشت بیش از ۲۱ میلیون بیننده در ماه دریافت می‌کند و بازدیدکنندگان را با طیف گسترده‌ای از مطالب و توصیه‌های بهداشتی خود جذب می‌کند. ویژگی اصلی شامل یک checker نشانه، "یافتن یک ابزار دکتر" و ثبت BMI است و این وب سایت اخبار، مقالات و نظرات تخصصی را ارائه می‌دهد.
 

saalek110

Well-Known Member
ویت واچر (www.weightwatchers.com)

Weight Watchers به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های رژیم غذایی در سرتاسر دنیا، جای تعجب نیست که وب سایت مراقبان وزن در این لیست ظاهر شده‌است. با توجه به اطلاعات شبکه اطلاعات وب، کاربران به طور متوسط هشت دقیقه را در سایت با هر بازدید سپری می‌کنند و تعجبی ندارد که این مکان در مورد زنان بسیار محبوب است.
 

saalek110

Well-Known Member

خدمات بهداشت و سلامت ملی (www.nhsdirect.nhs.uk)​

NHS Direct خدمات بهداشت و سلامت ملی خدمات مشاوره ۲۴ / ۷ خدمات بهداشت ملی انگلستان است. در سطح سالانه، ۵ میلیون تماس با خط تلفن مستقیم خدمات بهداشت و سلامت ملی (NHS)صورت می‌گیرد در حالی که وب سایت آن بیش از ۱۸ میلیون بازدید دریافت می‌کند. یکی از خدمات اصلی آن خدمات ارزیابی خودکار آنلاین است که از تکنولوژی پشتیبانی تصمیم بالینی InferMed " استفاده می‌کند.
 

saalek110

Well-Known Member

نت دکتر (www.netdoctor.co.uk)​

گفته می‌شود که NetDoctor یک وب سایت سلامت مستقل انگلستان است که هدف از آن "شکستن مانع زبان پزشکی" بین پزشکان و بیماران است. محتوای وب سایت با بیش از ۲۵۰ پزشک متخصص و متخصص پزشکی از سراسر اروپا نوشته و ویرایش شده‌است و آن‌ها همچنین به نگرانی‌های و نگرانی‌های سلامتی مهمان پاسخ می‌دهند.

سالک: این مست و چند پست قبل را از همان منبع توصیف کردم و تجربه ای در مورد آنها ندارم.
 

saalek110

Well-Known Member

مایو کلینیک (www.mayoclinic.com)​

MayoClinic یکی از بزرگ‌ترین مراکز پزشکی در جهان است. همچنین وب سایت کاملا جامع این سازمان از حدود ۷ میلیون بازدید در ماه برخوردار است. این سایت توصیه‌های مربوط به رفاه، اطلاعات مربوط به خدمات و جزئیات مربوط به تحصیلات و برنامه‌های تحقیقاتی فعلی خود را ارائه می‌دهد.
 

saalek110

Well-Known Member

بهداشت مردان (www.menshealth.com)​

Men’s Health سلامت مردان بزرگ‌ترین برند در جهان است و ۴۴ ویرایش مختلف دارد. وب سایت همراه این نشریه ۳۸ میلیون بیننده را در ماه جذب می‌کند و ۵۵ درصد از بازدیدکنندگان از آمریکا هستند. محتوای آن شامل مقالاتی در مورد تمام جنبه‌های رفاه مردان، از سلامت، تناسب و تغذیه به جنسیت، نظافت و مد است.
 

saalek110

Well-Known Member

سلامتی 24 (www.salamati24.com)​

برترین سایت نوبت دهی پزشکان و مشاوره پزشکی آنلاین و مشاوره پزشکی تلفنی که در هر زمان از شبانه روز امکان دریافت نوبت مراجعه حضوری و یا مشاوره تلفنی برای بیماران و کاربران وجود دارد؛ در حال حاضر با بیش از 60 هزار پزشک ایرانی و عربی یکی از بزرگترین سایت های نوبت دهی آنلاین پزشکان در ایران به حساب می آید.

سالک: با سایت بالا هم من آشنایی ندارم، از سایتهای دیگر نقل شد.
سالک: پستهای بالا از سایت:


نقل شد.
 

saalek110

Well-Known Member
حالا به یک سایت دیگر می رویم و سایتهای دیگری را معرفی می کنیم.

نقل از سایت:

 

saalek110

Well-Known Member
  1. پاب‌‌مد (PubMed)

پاب‌مد وب‌سایت پزشکی کتابخانه‌ی ملی پزشکی ایالات‌متحده است که در انستیتوی ملی سلامت آمریکا واقع شده است. در این سایت، پزشکان چکیده‌ی مقالات و همچنین مقالات کامل داوری شده در موضوعات مختلف پزشکی را پیدا می‌کنند.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov
 

saalek110

Well-Known Member
  1. مداسکیپ (Medscape)

مداسکیپ یک وب‌سایت پزشکی معتبر است که متخصصان پزشکی را هدف قرار داده است. این پورتال از زمان راه‌اندازی در سال 1995، تقدیرنامه‌های زیادی دریافت کرده است. مداسکیپ بلافاصله پس از راه‌اندازی در دنیای پزشکی به‌عنوان یک نقطه‌ی شروع برای یافتن داده‌های باکیفیت و داوری شده محبوبیت پیدا کرد.

https://www.medscape.com

سالک: شاید نرم افزار اندرویدی هم داشته باشه.
 

saalek110

Well-Known Member
  1. وب‌ام‌دی (WebMD)

وب‌ام‌دی شرکتی آمریکایی است که عمدتاً به سبب انتشار اطلاعات در مورد سلامت انسان شناخته‌ شده است. رتبه بازدیدکنندگان ماهانه‌ی این سایت عدد منحصربه‌فردی است و یکی از برترین وب‌سایت‌های پزشکان است. همچنین وب‌ام‌دی هم به متخصصان پزشکی و هم به مشتریان خدمات می‌دهد. این وب‌سایت مجله‌ی وب‌ام‌دی را منتشر می‌کند که یک نشریه‌ی بیمار محور است. شرکت وب‌ام‌دی همچنین مؤسس وب‌سایت مداسکیپ است که منبع آنلاین معتبر مورداستفاده‌ی بسیاری از متخصصان پزشکی در ایالات‌متحده و جهان است.

https://www.webmd.com

سالک: من با سایتهای معرفی شده فعلا آشنا نیستم ، فقط لیست کردم.
 

saalek110

Well-Known Member
  1. سازمان جهانی بهداشت (WHO)

سازمان جهانی بهداشت آژانس تخصصی سازمان ملل است که در سطح بین‌المللی بر سلامت عمومی تمرکز دارد. این سازمان همچنین وب‌سایت https://www.who.int را اداره می‌کند. قانون اساسی این سازمان توسط 61 کشور امضاءشده است اما در تمام مناطق جهان حضور دارد.

این سایت از زمان تأسیسش، حجم قابل‌توجهی از اطلاعات دقیق و تفصیلی در مورد بیماری‌هایی مانند اچ‌آی‌وی، ابولا، مالاریا، سل و سایر بیماری‌ها و حوزه‌ها ارائه داده است. به‌طورکلی، اگر پزشکی به بخش سلامت عمومی علاقه دارد، این وب‌سایت شاید مفیدترین منبع آنلاین در جهان باشد.


https://www.who.int
 

saalek110

Well-Known Member
  1. آپ‌‌تودیت (UpToDate)

آپ‌تودیت یک منبع مبتنی بر شواهد است که توسط پزشکان و با هدف کمک به روند تصمیم‌گیری تألیف شده است. این وب‌سایت می‌خواهد مطمئن شود که پزشکان در «نقطه‌ی مراقبت»، انتخاب درست را انجام می‌دهند. آپ‌تودیت توسط بیش از 6500 ویراستار، نویسنده و داور پزشک مشهور در سطح جهان اداره می‌شود.

https://www.uptodate.com
 

saalek110

Well-Known Member
  1. کلینیکال‌‌کی (ClinicalKey)

کلینیکال‌کی ابزار دیتابیس پزشکی متعلق به الزویر (کمپانی انتشاراتی) است. این وب‌سایت دسترسی به کتابخانه‌ی پزشکی عظیمی را فراهم می‌کند که توسط الزویر به چاپ نیز رسیده است. این پایگاه داده توسط تیم مرجع بالینی در الزویر ایجادشده است. برای ایجاد پایگاه داده، طی حدود دو سال با بیش از 2000 پزشک در سطح جهان مشورت شد.

https://www.clinicalkey.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا