ساندویچ پانل چیست؟

در ابتدایی ترین اصطلاحات ، ساندویچ پانل نوعی پنل است که از سه ماده (یا بعضاً بیشتر) تشکیل شده و بهم چسبیده اند تا یکی تشکیل شود. از ساندویچ پانل در صنعت ساختمان از مصارف مختلفی استفاده می شود ، از پانل های سقف گرفته تا پانل های کف تا دیوارهایی که خود ساختمان را تشکیل می دهند. ساندویچ پانل همچنین می تواند به عنوان پانل کامپوزیت شناخته شود ، به این معنی که از بیش از یک نوع ماده تشکیل شده است.

به دلیل پیکربندی صفحات ، از ساندویچ پانل به عنوان ساندویچ یاد می شود. پانل ها دارای سه جز components اساسی هستند: دو لایه رو به بیرون و یک هسته ضخیم. دو صفحه خارجی به عنوان "نان" ساندویچ عمل می کنند و هسته گوشت است.

به طور کلی ، دو لایه رو به بیرون برای کمک به افزایش دوام کلی پانل اعمال می شود یا در موارد خاص ، می توان لایه های اضافی را به ساندویچ پانل اضافه کرد تا سایر ویژگی های آن را افزایش دهد. با قیاس ساندویچ ، گاهی اوقات به برخی از "مواد" اضافی (مواد) می توان نیاز داشت تا یک ساندویچ پانل مناسب برای شما ساخته شود.

با استفاده از سیستم پانل دیواری ساندویچ ، این مشخصات خاص معمولاً مهمترین هستند: رتبه بندی STC (کلاس انتقال صدا) ، R-Value و درجه بندی آتش.

هر یک از این خصوصیات پانل بسته به محیطی که سیستم ساندویچ پانل در آن قرار دارد می تواند برای پروژه بسیار مهم باشد. به عنوان مثال ، یک سیستم پانل دیواری که به یک انبار در ماین تحویل داده می شود ممکن است نوع تابلویی متفاوت از تاسیسات شیمیایی در آریزونا داشته باشد.

اما چرا ساندویچ پانل؟
تاکنون در مورد آنچه ساندویچ پانل را تشکیل می دهد و برخی از خصوصیات متفاوت آنها بسیار صحبت کرده ایم ، اما در وهله اول چرا باید ساندویچ پانل را انتخاب کنید؟ استفاده از این سیستم دیواری چه مزیتی برای دیگران دارد؟

تولید انبوه با سفارشی سازی
بزرگترین مزیتی که سیستم ساندویچ پانل Panel Built برای شما فراهم می کند صرفه جویی در هزینه یک محصول تولید انبوه است که هنوز هم می تواند بسیار انعطاف پذیر باشد.

برای اکثر پروژه های پنل ما ، ما می توانیم هر بار از همان سیستم پنل استفاده کنیم. این سیستم پانل را می توان در هر طرح نیاز مشتری نهایی پیکربندی کرد ، با استفاده از سیستم post-binder ما آنها را به یکدیگر متصل می کند. با این حال ، اگر یکی از ساندویچ پانل های سفارشی ما مورد نیاز باشد ، ما می توانیم به سرعت مواد جایگزین را جایگزین کنیم. پس از آن ، پانل سفارشی هنوز کاملاً در مونتاژ پانل دیواری استاندارد ما جا می گیرد و هرگونه کار اضافی برای ساخت یا مونتاژ را به حداقل می رساند.
تولید کننده ساندویچ پانل
 

جدیدترین ارسال ها

بالا