ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit GTR 42mm

mousa1586

Member
صفحه نمایش رنگی 1.2 اینچ AMOLED
صفحه نمایش 1.2 اینچی AMOLED با وضوح بالا ، محتوای نمایش داده شده را زنده تر و زیبا تر می کند. صفحه بزرگتر ، متناسب با عرض مچ ، احساس خوشایندی از پوشیدن را به همراه می آورد. صفحه نمایش بزرگ اطلاعات جامع و غنی را نشان می دهد ، مچ دست را بالا می برد ، کارآیی بدیهی است.

12 حالت ورزشی و GPS موقعیت یابی ماهواره ای GPS GLONASS
ساعت هوشمند AMAZFIT GTR دارای حالت های داخلی داخلی 11 ، دویدن در فضای باز ، دویدن در سطح شهر ، پیاده روی ، دوچرخه سواری در فضای باز ، دوچرخه سواری در شهر ، شنا در فضای باز ، استخر ، بیضوی ، شبانه روزی ، پیاده روی ، اسکی ، ورزش ، باز کردن حالت ورزشی مربوطه ، اندازه گیری داده های ورزشی شما در همان زمان ، سیستم موقعیت یابی باینری GPS GLONASS برای ثبت دقیق مسیر حرکت شما اضافه شده است و کالری سوخته شده را برای شما تعریف می کند.
خرید ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit GTR
سنسور نوری ، مانیتور ضربان قلب 24 ساعته
ساعت هوشمند AMAZFIT GTR از نسل جدید حسگرها و الگوریتم های نوری با دقت بالا برای نظارت دقیق تر و مصرف انرژی پایین تر استفاده می کند. عملکرد ضبط ضربان قلب در تمام طول روز به شما امکان می دهد تغییرات ضربان قلب خود را در طول روز مشاهده کنید ، ناهنجاری ها را در زمان کشف کنید.

زمان آماده به کار طولانی
افزایش طول عمر روی ساعت هوشمند با مجموعه ای از ویژگی های غنی و صفحه نمایش رنگی AMOLED کار ساده ای نیست. اما ساعت هوشمند AMAZFIT GTR با اطمینان از حالت استفاده روزانه: حدود 12 روز؛ حالت ساعت اصلی: حدود 34 روز؛ زمان کار مداوم GPS: حدود 22 ساعت برای شارژ کامل.

ضد آب
مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر ، Amazfit GTR همچنین از سناریوهای شنا چندگانه پشتیبانی می کند. این ساعت می تواند موقعیت شنا شما را به طور خودکار تشخیص دهد ، و داده هایی مانند SWOLF ، سرعت یا مصرف کالری را ضبط کند و هر بار شنا را می توانید تجزیه و تحلیل دقیقی را انجام دهید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا