سئو کار خوب چه کسی است؟

hadan

New Member
یک سئوکار به وبسایت شما کمک می‌کند بهترین غذای خود را جلو بگذارد تا وبسایت شما در جایی شایسته قرار بگیرید. جایی که مشتری‌های نامتمایل وبسایت شما برای مشاهده کلیک کنند. به خاطر داشته باشید که موفقیت سئو بخوبی کسب وکار و وبسایت شما خواهد بود. آن‌ها برای بهبود تمام رویدادهای پیشین جستجوگرها، از نتیاج جسنجو شروع می‌کنند لینک‌های وبسایت شما را کلیک می‌کنند. یک سئوکار خوب بهترین کارها را برای یه سایت گوگل پسند پیشنهاد می‌کند. یک سِوکار بد می‌تواند کارهای نادرستی روی وبسایت شما انجام دهد که گوگل وبسایت شما را جریمه می‌کند.

کارهای خوب سئو، از نوشتن تیترهای روشن و توصیفی برای صفحات وبلاگ شروع شده تا اضافه کردن زبان برای سایت‌های جهانی چند زبان ادامه می‌یابد. همچنین آن‌ها تضمین می‌کنند افرادی که بازدید می‌کنند خصوصاً آن‌هایی که از جستجوها می‌آیند تجربه خوبی داشته باشند.

در بیشتر موارد یک سئوکار به 4-12 ماه زمان نیاز دارد، که اول کارهایی برای بهسازی وبسایت شما انجام دهد بعد استفاده بالقوه آن را ببینند.

هنگام کار با یک سئوکار برای اطمینان از قانونی بودن توصیه‌های آن‌ها، بخواهید گفته‌های خود را با ارائه اسنادی از گوگل ثابت کنند. و یا از آن‌ها بخواهید با گردآوری یک مقاله مربوط به آن موضوع، یک ویدیو و یا پاسخ گوگل در یک انجمن که هردو جمله زیر را تأیید کند.

  1. تعریف سئوکار از بحث نیاز به بهسازی برای ارتقای رتبه
  2. نسخه‌ای که برای انجام آن کار تجویز کرده است.
واژه‌های زیادی برای کلیدواژه‌های متاتگ اضافه نکنید و یا لینک‌ها را خریداری نکنید.

گوگل برای نشان دادن بیهوده بودن خریداری لینک‌ها و افزودن کلیدواژه‌های زیاد، نوشته‌ها و فیلم‌های زیادی تولید کرده است. در حقیقت گوگل عمل خرید لینک را پیشنهاد نمی‌کند.



منبع تصویر

همیشه به خاطر داشته باشید: در بیشتر موارد انجام کارهایی که برای سئو خوب است برای مشتری‌های آنلاین شما نیز مفید است. یعنی داشتن یک سایت موبایل پسند، یک هدایت خوب، وساختن یک برند عالی!



و همچنین اگر شما یک برند مشهور با یک سیستم پیچیده قدیمی هستید، برای یک کار خوب جستجوپسند، به احتمال زیاد برای بخش فنی وبسایت خود باید خرج کنید. بعبارتی بروزرسانی زیربنای وبسایت خود برای ساختن یک محیط سریع و هوشمند، در طولانی مدت دست شما را برای انجام سایر جنبه‌های فناوری اطلاعات، باز می‌گذارد. اگر صاحب یک کسب وکار محلی باشید به احتمال زیاد می‌توانید کارهای اصلی را خودتان انجام دهید- فقط با تماشای این ویدیوی آشناگر به چرایی آن پی می‌برید.

با سئوکار احتمالی خود دو نوع مصاحبه کنید
از سئوکاری که در نظر گرفته‌اید اطمینان حاصل کنید به شما و کسب وکارتان علاقه داشته باشد. در زیر به چند مورد اشاره می‌شود. یک سئوکار خوب منحصراً به رنکینگ موتورهای جستجو تمرکز نمی‌کند، بلکه در نظر دارد برای کسب وکار شما کمک کند. آن‌ها باید چنین سوالاتی از شما بپرسند.

  1. چه چیزی کسب وکار، محتوای شما و یا خدمات شما را برای مشتری‌ها خاص و ارزشمند می‌کند؟
  2. چه کسانی مشتری‌های همیشگی شما هستند؟ و چطور وبسایت شما را پیدا کرده‌اند؟
  3. کسب وکار شما چگونه پول در می‌آورد؟ و جستجو چه کمکی می‌تواند داشته باشد؟
  4. از چه کانال‌های دیگری استفاده می‌کنید؟ تبلیغات غیر مجازی؟ شبکه‌های اجتماعی؟
  5. رقبای شما چه کسانی هستند؟ نقات قوت آن‌ها در فضای مجازی (واحتمالا در فضاهای غیر مجازی) چیست؟
اگر دیدید سئوکار شما با دیدگاه همه جانبه به کسب وکار شما اهمیت نمی‌دهد. ازجای دیگری انتخاب کنید.

سئوکاری بدون اطلاع از اهداف کسب و کار، مشتری‌های آنها، و سایر کارهای بازاریابی شما، عملاً خیلی سخت است. سئو باید مکمل کار فعلی شما باشد.

منابع سئوکارها را بررسی کنید
اگر سئوکار احتمالی شما منابع آماده کرده آنها را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که سئوکار قادر به ارائه راهنمایی‌های مفید هست. و بطور موثری با توسعه دهنده‌ها، طراح‌ها، جستجوگران ویا بازراریابان کار می‌کند.

در این مورد شرکت کپی فای (اگر شما هیچ یک و یا تعدادی از آنها را ندارید) همه‌ی این متخصص‌ها را در زیر یک سقف به صورت تیم در آورده است و آماده یاری رساندن به شما هستند. برای درخواست بررسی رایگان سایتتان تماس بگیرید. برایسفارش بهینه سازی سایتتان کلیک کنید.

یک سئوکار خوب کسی است که نه فقط رتبه‌ی سایت شما را خوب می‌کند بلکه می‌توانید با او کار کنید، از او یاد بگیرید، و با هم تجربه کسب کنید و واقعاً به شما و کسب وکارتان اهمیت می‌دهد.

هادی احمدی -وبسایت هادی احمدی

مقالات خواندنی:

ترفندهای تولید محتوا در سال 2018
تولیدمحتوا برای وب سایت


سفارش تولید محتوا
خدمات ما:
  • تولید محتوا
  • سفارش تولید محتوا
  • استخدام تولید کننده محتوا – شغل پاره وقت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا