++Hadi++
Active Member
سلام دوستان
خسته نباشید
1 سؤال واسه ام پیش اومده
من می خوام یه انیمیشن 3 بعدی رو که حرکات داخلیش کلا با tweenMax کار شده و با papervision ساخته شده رو رندر بگیرم.
معمولا رندر چندگانه با دستور ENTER_FRAME رو بلدم ولی می خوام حرکتی رو با tweenMax که کارش شبیه transition خود فلش هست ، بوجود بیارم و بعد رندر انیمیشنی چندگانه ازش بگیرم .
خوب برا گرفتن این رندر از یه تابع ENTER_FRAME استفاده می کنم ولی اون دستور tweenmax رو کجا بنویسم و چیجوری اعمال کنم که حرکتا درست از آب در بیان ؟
آیا این دستور درسته ؟
من که تست کردم جواب درست نگرفتم!!!
البته بگم همه چیزش درسته ها .import کردن کلاسها و ساختن نمونه از کلاسهای
, camera3d , viewPort3d , primitive Object , scene3d ,... من همه چی رو درست رفتم فقط در ساختار tweenMax و ENTER_FRAME RENDER یخورده مشکل دارم!!!
خسته نباشید
1 سؤال واسه ام پیش اومده
من می خوام یه انیمیشن 3 بعدی رو که حرکات داخلیش کلا با tweenMax کار شده و با papervision ساخته شده رو رندر بگیرم.
معمولا رندر چندگانه با دستور ENTER_FRAME رو بلدم ولی می خوام حرکتی رو با tweenMax که کارش شبیه transition خود فلش هست ، بوجود بیارم و بعد رندر انیمیشنی چندگانه ازش بگیرم .
خوب برا گرفتن این رندر از یه تابع ENTER_FRAME استفاده می کنم ولی اون دستور tweenmax رو کجا بنویسم و چیجوری اعمال کنم که حرکتا درست از آب در بیان ؟
PHP:
TweenMax.to(mc.container,2,{x:100,y:100,ease:Back.easeOut});
addEventListener(Event.ENTER_FRAME,renderFun);
function renderFun(evt:Event):void
{
renderer.renderScene(myScene,myCamera,myViewport);
}
من که تست کردم جواب درست نگرفتم!!!
البته بگم همه چیزش درسته ها .import کردن کلاسها و ساختن نمونه از کلاسهای
, camera3d , viewPort3d , primitive Object , scene3d ,... من همه چی رو درست رفتم فقط در ساختار tweenMax و ENTER_FRAME RENDER یخورده مشکل دارم!!!