ریکاوری کارت حافظه

amir9398

Member
کارت‌های حافظه که به آنها کارت حافظه فلش نیز می‌گویند، نوعی رسانه ذخیره‌سازی هستند که اغلب برای ذخیره عکس‌ها، فیلم‌ها یا سایر داده‌ها در دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌شوند. اگر به هر دلیلی اطلاعات کارت حافظه شما حذف شده پیشرو بهترین مرکز ریکاوری کارت حافظه با دستگاه های پیشرفته است.

دستگاه‌هایی که معمولاً از کارت‌های حافظه استفاده می‌کنند عبارتند از دوربین‌های دیجیتال، دوربین‌های ویدیویی دیجیتال، تبلت‌ها، پخش‌کننده‌های PDA، پخش‌کننده‌های MP3، تلفن‌های همراه، کنسول‌های بازی و چاپگرها.

برنامه های بی شماری برای رایانه شخصی طراحی شده اند تا شما را قادر به بازیابی اطلاعات از دست رفته از کارت SD می کند. بدیهی است که همه امیدوارند که هرگز نیازی به استفاده از این برنامه ها نداشته باشند، اما مهم است که مطمئن شوید که بهترین نرم افزار کارت SD را در صورت بروز اتفاق خاصی در اختیار دارید.

شما می توانید اقداماتی را برای کاهش خطر از دست دادن داده ها انجام دهید، اما هیچ کس نمی تواند این احتمال را به طور کامل از بین ببرد. در ادامه با روش های بازیابی اطلاعات از کارت حافظه آشنا خواهید شد.


انواع کارت حافظه کامپیوتر
تعداد انگشت شماری از کارت های حافظه در بازار وجود دارد که هر کدام از نظر اندازه، سازگاری و ظرفیت ذخیره سازی متفاوت هستند، به شرح زیر:

CF (CompactFlash)
microSD
میکرو SDHC
مینی SDHC
MMC
کارت SD
کارت SDHC
کارت رسانه هوشمند
استیک USB سونی
کارت xD-Picture

کارت حافظه چقدر فضای ذخیره سازی دارد؟
مقدار فضای ذخیره سازی روی کارت حافظه بسته به نوع کارت حافظه ممکن است متفاوت باشد. با این حال، امروزه اکثر کارت های حافظه ظرفیتی بین 4 گیگابایت تا 128 گیگابایت دارند.کارت های حافظه قدیمی می توانند حتی کوچکتر از 4 گیگابایت باشند.

می‌توانید کارت‌های حافظه بزرگ‌تر از 128 گیگابایت را تهیه کنید، اما هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

اگر برای ریکاری هارد اکسترنال خد به دنبال یک مرکز معتبر در این حوزه هستید روی لینک زیرمراجعه کنید.

ریکاوری هارد اکسترنال با دستگاه پیشرفنه |"ضمانت برگشت وجه"

https://datarecoverypishro.com/external-hard-recovery/


چگونه می توانم ظرفیت کارت حافظه را افزایش دهم؟
اندازه کارت حافظه ثابت است و قابل افزایش نیست. اگر کارت حافظه شما پر است، برخی از فایل های ذخیره شده روی آن را حذف کنید. همچنین می‌توانید از روش انتقال فایل‌ها به دستگاه ذخیره‌سازی دیگر یا خرید کارت حافظه با ظرفیت بیشتر و جایگزینی کارت حافظه جدید استفاده کنید.


آخرین کلمه
اگرچه برنامه های نام برده شده در این لیست جزو بهترین برنامه های موجود برای بازیابی کارت حافظه هستند. هر کدام دارای مجموعه ای منحصر به فرد از ویژگی ها و نقاط ضعف هستند که آن را به ویژه برای مخاطب خاصی مفید می کند. در نهایت می توانید با توجه به نیاز خود آنها را انتخاب و خریداری کنید. اما توصیه می‌شود برای بازگردانی اطلاعات کارت حافظه این کار را به یک تیم متخصص و حرفه ای در این حوزه بسپارید زیرا ممکن است اطلاعات شما به طور کامل باز گردانده نشود ویا حذف شود.

انواع کارت حافظه کامپیوتر چیست؟
تعداد انگشت شماری کارت حافظه در بازار وجود دارد که هر کدام از نظر ابعاد، سازگاری و ظرفیت ذخیره سازی متفاوت هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

کارت حافظه چقدر فضای ذخیره سازی دارد؟
مقدار فضای ذخیره سازی روی کارت حافظه بسته به نوع کارت حافظه ممکن است متفاوت باشد. با این حال، امروزه اکثر کارت های حافظه ظرفیتی بین 4 گیگابایت تا 128 گیگابایت دارند.کارت های حافظه قدیمی می توانند حتی کوچکتر از 4 گیگابایت باشند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا