روش های دانلود فیلم از یوتیوب

download_video_from_youtube_channel.jpg

دانلود ویدیو از یوتیوب به یکی از چالش های امروزی تبدیل شده چرا که در حالت عادی امکان دانلود کلیپ از یوتیوب فراهم نیست. اغلب کاربران می پرسند چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟ ابزار دانلود از یوتیوب چیست؟ برای همین تصمیم گرفتیم برای حل چالش دانلود فیلم ازیوتیوب روش های مختلف مثل معرفی سایت دانلود از یوتیوب، مستقیم کننده لینک یوتیوب، دانلود از یوتیوب با تغییر آدرس و انواع برنامه دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر و سیستم عامل های مک، ویندوز، اندروید و آیفون و همچنین ربات تلگرام دانلود از یوتیوب را معرفی کنیم.
آموزش دانلود ویدوی از یوتیوب
یکی از بزرگترین سوالات در مورد این پلتفرم این است که چرا یوتیوب امکان دانلود را برای کاربران فراهم نکرده است؟ امکان دانلود از یوتیوب وجود دارد، اما سیاست گوگل و خیلی از شرکت های مطرح این است که خدمات اصلی خود را در قالب اشتراک پرمیوم در اختیار مشتری قرار بدهند. از این رو از سال 2015 نسخه پرمیوم یوتیوب عرضه شد. شما با خرید اکانت پرمیوم می توانید به دانلود ویدیو از یوتیوب به صورت قانونی مشغول شوید در واقع برای دانلود ویدیو از یوتیوب در اکانت قانونی به سادگی می توانید روی دکمه دانلود پایین ویدیو کلیک کنید. اگر به هر دلیلی مانند عدم داشتن مستر کارت و یا هزینه های اکانت پرمیوم قادر به خرید اشتراک و اکانت یوتیوب نیستید می توانید از 4 روش ساده و کاربردی در خصوص دانلود رایگان از یوتیوب اقدام کنید و هر ویدیویی که مورد نظرتان است را کاملا رایگان و بدون خرید اشتراک دانلود نمایید.
1. دانلود فیلم از یوتیوب با موبایل اندروید
با استفاده از قابلیت هایی که گوشی های هوشمند در اختیار کاربران اندرویدی قرار داده اند به راحتی می توان از روش های متنوع ویدیو های خود را از یوتیوب دانلود کنید. در موبایل اندرویدی می توانید از نرم افزارهایی مثل SnapDownloader کمک بگیرید بدین ترتیب دانلود رایگان از یوتیوب صورت گرفته و فایل ویدیویی رو موبایل شما ذخیره خواهد شد.

download_youtube_videos_by_android_phone.jpg

2. سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب
یکی از بهترین راه ها برای دانلود ویدیو از یوتیوب مراجعه به سایت هایی است که لینک های دانلود فیلم را در اختیار کاربران قرار می دهند. فقط کافی است آدرس ویدیو مورد نظر خود را در فیلد مشخصی درون سایت قرار دهید و سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید. پس از چند ثانیه لینک فرمت های صوتی و تصویری مربوط به ویدئو با کیفیت های مختلف ظاهر می شود.

download_youtube_videos_from_sites.jpg

3. دانلود ویدیو از یوتیوب با کامپیوتر
همانطور که می دانید سایت یوتیوب در کنار ویدئوها دکمه ای به عنوان دانلود ندارد همین موضوع سبب شده تا کاربران برای دانلود ویدیو از یوتیوب دچار مشکل شوند. کاربرانی که از کامپیوتر استفاده می کنند می توانند با مراجعه وب سایت های دانلود کلیپ از یوتیوب مثل convert2mp3.club اقدام کنند جالب است بدانید این سایت ها مستقیم کننده لینک یوتیوب هستند.

download_youtube_videos_by_pc_way.jpg

دانلود ویدیو از یوتیوب کار سختی بنظر می رسد چرا که تنها کسانی که دارای اشتراک ماهانه باشند قادر به دانلود کلیپ از یوتیوب هستند. حتما می پرسید بدون اکانت پرمیوم چطور از یوتیوب دانلود کنیم؟ در این مقاله طریقه دانلود از یوتیوب و ابزارهای دانلود کلیپ از youtube را مورد بررسی قرار دادیم. شما چطور از یوتیوب دانلود می کنید؟ چه ربات، نرم افزار یا ابزار برای دانلود فیلم از یوتیوب می شناسید؟
در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با روش های عنوان شده می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا